Telemach!!!

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Kako jih boš pa določil in kje? Pri viru, vmes, pri uporabniku, Mbs, vizualno, glede na kodek? Pravzaprav bi se verjetno dalo.

Mislim da tega nobena uredba, kaj šele zakon, ne določa.

Kako? Z lahkoto. Kodek: MPEG2 (kar je že itak), bitna hitrost (bitrate): nek minimum, recimo 2Mbps
Kje? Kjerkoli na poti od operaterja pa vse do uporabnika - govora je o digitalni TV in razlike tako ali tako ne sme biti.

Ok, ni uredbe, ni zakona.
Kaj pa standard? DVB-C ali pa MPEG2? Pa mi ja ne bo kdo rekel, da kar se tiče bitrate-a navzdol (in navzgor) ni omejitve no
rolleyes-1.gif

Evo za občutek, kako to zgleda, prvi "snepšot", kjer skoraj nimamo gibanja in je tudi slika OK:
vlcsnap-2011-10-05-19h19.png


In še "snepšot" iz istega posnetka, par sekund kasneje, kjer imamo hitro gibanje in je slika bruh:
vlcsnap-2011-10-05-19h19.png


Zdaj če si tole zasluži naziv "kristalno čista in ostra slika" pol sem jest kura.

Edit: bitrate kaže da je tud v redu (tam okrog 4mbps) in je zgleda nekaj že prej (satelit??) ali pa je slika dvakrat kompresirana - kar je drek na kvadrat.
Ampak to ni več moj problem - bom res reklamiral račun
cheer.gif

 
Nazadnje urejeno:

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.260
2.393
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Eurosport je imel vedno lepo sliko. Zdaj je že kakšnega pol leta nima. Tour de Franc je bil lani zelo "oster" letos je pa kockal, da je joj.

Med reklamami ali med dirko ? Med dirko je normalno, da so kocke vsake toliko casa, ker so pac tezave s prenosom (od kamer do rezije). Med reklamami jaz nisem opazil nobenih kock.

Slika je slaba pri vseh športih, pri narejenih reklamah pa je manj vidno kockanje. Prekinjanje(ne kockanje) med dirko mi je čisto razumljivo.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.260
2.393
113
Pomurje
To je to. Pri statični sliki je vse ok. Gibanje pa je katastrofa. To je LCD? NA plazmi ni tako porazna slika.

Npr. na eurosportu imen kolesarjev v pobegu sploh ni možno prečitati, na SLO2 pri formuli ali prenosu toura je vse normalno čitljivo. Tudi napisi ki šibajo po ekranu so na POPu normalno čitljivi.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
malo na easy si ti to jemlješ...lahko ti zaračunajo opomin, stroške opomina, ali pa izklopijo vse in dajo v izterjavo.

razen, če plačaš razliko, ampak potem nisi dosegel nič.
Jaz jemljem tako kot je. Ti pa nekaj kompliciraš (neka slovenska bolezen zgleda).

1.) opomin in stroški: to je zakonsko omejeno na zakonske obresti, torej za 5 EUR po dveh tednih je to tam 3 cente
2.) izklopijo in se odpovedo stotinam eurov, ki jih boš v prihodnje plačal? Zaradi spornih 5 EUR? Koliko firm vodiš ti? Mislim uspešno?
3.) Ja, v najslabšem primeru si na nuli in si izgubil 30 sekund svojega življenja.


OK, razumem. Enim se to zdi previsok rizik. Mislim 5 centov obresti. Saj niste tajkuni, štekam.
rolleyes-1.gif
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
To je to. Pri statični sliki je vse ok. Gibanje pa je katastrofa. To je LCD? NA plazmi ni tako porazna slika.

Npr. na eurosportu imen kolesarjev v pobegu sploh ni možno prečitati, na SLO2 pri formuli ali prenosu toura je vse normalno čitljivo. Tudi napisi ki šibajo po ekranu so na POPu normalno čitljivi.

A imata slabo sliko tudi pri (recimo) snookerju, takrat ko razbije krogle ob zacetku runde (= torej ko se najvec dogaja na mizi) ?

Aja pa nekdo je omenil nekje visje 4 mbps na stream; ze za QAM64 je to silno povprecna stevilka, ce imas 4-8 streamov na kanal (kolikor sem uspel ujeti iz programskih shem, nasi ponudniki nimajo po vec kot 8 programov na en kanal, kljub temu, da uporabljajo QAM256 kjer se le da). Za osem streamov bi morale leteti cele Pujse Pepe po kablu s QAM256, ne pa 4 mbps ...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.655
6.880
113
Se je zgodilo meni, nekaj podobnega, amis me rajši odklopil, kot pa da bi "uredili nesoglasja". Seveda so denar dobili, izterjava, ampak jaz več naročnik nisem bil.

kaj mi je pomagalo jebanje z njimi...rešil nisem nič, plačati sem na koncu moral več, pa drugje si rihtat ponudnika, ful se mi je splačalo, za tistih nekaj € "nesoglasja".

poznam tudi enega, ki se je nekaj podobnega šel s silom, še celo v lj je hodil "pričati", končalo se je podobno kot pri meni.

te reklamacije so toliko uspešne, koliko se operaterju da ukvarjat s tem oz kako "prijazno" osebje je na reklamacijah, mogoče pa so pri telemachu tako ustrežni, da je res dovolj par sekundov telefonskega pogovra in je že račun po polovični ceni.

verjetno ti je jasno, da posameznik nima moči nad pravno službo operaterja, če se le-tej da jebat z njim.

PS, zakonske obresti so res določene, ni pa določena višina "stroškov opomina", poglej si malo kako visoke stroške recimo obračunajo banke, če te enkrat obvestijo, da imaš "malce" preveč minusa.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.655
6.880
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
To je to. Pri statični sliki je vse ok. Gibanje pa je katastrofa. To je LCD? NA plazmi ni tako porazna slika.

Npr. na eurosportu imen kolesarjev v pobegu sploh ni možno prečitati, na SLO2 pri formuli ali prenosu toura je vse normalno čitljivo. Tudi napisi ki šibajo po ekranu so na POPu normalno čitljivi.

tole mi da misliti, oz ugibati, da je problem torej na eurosport strani, ponudniku tega signala, in ne telemachu. Verjetno ima telemach kakšnega "jugo" ponudnika, ki seveda ne da kaj dosti na kvaliteto slike za primerno ceno seveda

glejte malo HBO, cinemax, če je tam kdaj slaba slika, pa sem jaz picikl.
 

DognerDJ

Fizikalc
10. sep 2009
1.329
0
36
Maribor
Obišči stran
Saj to vam hočem dopovedat - dosti programov je zelo kvalitetnih, nekateri pa so zmazki ( iz vidika kvalitete slike ).
Se pravi, da pri enih programih je TM super omrežje, pri drugih pa zanič ?

In če se res kaj naknadno kompresira je edina rešitev ukinitev večine analognih programov ter prehod na QAM256 ( na vseh "digitalnih" frekvencah ).
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.730
789
113
toti Maribor
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Kako jih boš pa določil in kje? Pri viru, vmes, pri uporabniku, Mbs, vizualno, glede na kodek? Pravzaprav bi se verjetno dalo.

Mislim da tega nobena uredba, kaj šele zakon, ne določa.

Kako? Z lahkoto. Kodek: MPEG2 (kar je že itak), bitna hitrost (bitrate): nek minimum, recimo 2Mbps
Kje? Kjerkoli na poti od operaterja pa vse do uporabnika - govora je o digitalni TV in razlike tako ali tako ne sme biti.

Ok, ni uredbe, ni zakona.
Kaj pa standard? DVB-C ali pa MPEG2? Pa mi ja ne bo kdo rekel, da kar se tiče bitrate-a navzdol (in navzgor) ni omejitve no
rolleyes-1.gif

Evo za občutek, kako to zgleda, prvi "snepšot", kjer skoraj nimamo gibanja in je tudi slika OK:
vlcsnap-2011-10-05-19h19.png


In še "snepšot" iz istega posnetka, par sekund kasneje, kjer imamo hitro gibanje in je slika bruh:
vlcsnap-2011-10-05-19h19.png


Zdaj če si tole zasluži naziv "kristalno čista in ostra slika" pol sem jest kura.

Edit: bitrate kaže da je tud v redu (tam okrog 4mbps) in je zgleda nekaj že prej (satelit??) ali pa je slika dvakrat kompresirana - kar je drek na kvadrat.
Ampak to ni več moj problem - bom res reklamiral račun
cheer.gif

467716-post_slo.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
To je to. Pri statični sliki je vse ok. Gibanje pa je katastrofa. To je LCD? NA plazmi ni tako porazna slika.

Npr. na eurosportu imen kolesarjev v pobegu sploh ni možno prečitati, na SLO2 pri formuli ali prenosu toura je vse normalno čitljivo. Tudi napisi ki šibajo po ekranu so na POPu normalno čitljivi.

Nič LCD. Nič plazma. To je "snepšot" slike, take kot je. Imam CRT in ni za gledat. Na LCD ali plazmi je lahko samo še slabše.
 

BureKm

Fizikalc
27. avg 2007
1.219
0
36
www.pokerklub.si]www.pokerklub.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Dopis pa ne vzame "nekaj minut", mora biti tudi relativno dobro sestavljen ne samo "plačam vam manj, ker ne dela vredi".
Zakaj se matrat z dopisom in imeti stroške, če lahko pokličeš na 080 in reklamiraš. Zraven zahtevaš pisni odgovor. Tudi, če reklamacije ne upoštevajo jim s tem narediš delo in stroške.
Primer: Če je v nekem kraju na določenem frekvenčnem območju nekvalitetna slika, uporabniki pa plačujejo enako kot ostali, lahko ti uporabniki vsak mesec telefonsko reklamirajo račun in zahtevajo pisni odgovor. Operaterju je potem lažje spustiti ceno vsem, kot da še naprej rešuje mesečne reklamacije in ima hkrati še nezadovoljne uporabnike.

Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Saj se ne gre o tem, kar telemach zapiše v pogodbi, ampak če obstaja pri nas "zakonsko določeno", kakšne so meje.
Zakonsko seveda ni definirano kakšen signal mora priti do tebe.
Vseeno se lahko obrneš na TIRS v primeru v primeru "nategovanja" potrošnikov.
APEK pa sicer nadzira področje telekomunikacij.
 

BureKm

Fizikalc
27. avg 2007
1.219
0
36
www.pokerklub.si]www.pokerklub.si
4., 5. člen sta zanimivejša...
Če še nisem omenil - reklamacijo se lahko pošlje tudi po emailu. Verjetno vzame le malo več časa, kot pisanje na forum....


Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-B); Ur.l.RS št. 110/2009; 29.12.2009

(1) Vsak končni uporabnik ima pravico do ugovora zoper odločitev ali ravnanje operaterjev v zvezi z dostopom do storitev, njihovim izvajanjem ali zaračunavanjem na ustrezen organ ali telo, ki ga ustanovi operater.

(2) Operater mora vsako prijavo napake v zvezi s svojo odločitvijo ali ravnanjem iz prejšnjega odstavka, ki jo končni uporabnik sporoči s klicem na telefonsko številko operaterja, ki je namenjena sprejemu takih klicev, zabeležiti.

(3) Ugovor mora končni uporabnik vložiti v 15 dneh od dneva, ko je izvedel za izpodbijano odločitev ali ravnanje iz prvega odstavka tega člena, pri čemer se šteje, da je ugovor pravočasen tudi, če je vložen zadnji dan pritožbenega roka priporočeno po pošti. Če bi se rok iztekel na soboto, nedeljo, praznik ali dela prost dan, je ugovor pravočasen, če je vložen prvi naslednji delovni dan.

(4) Ugovor se lahko vloži tudi s klicem na telefonsko številko operaterja, ki je namenjena sprejemu prijav napak. Pri tem mora končni uporabnik opozoriti, da vlaga ugovor v smislu prvega odstavka tega člena. Pooblaščena oseba operaterja, ki sprejema telefonske klice v zvezi s prijavo napak, mora zabeležiti vse podatke, ki so pomembni za vložitev tovrstnega ugovora, ter v najkrajšem mogočem času poslati ugovor ustreznemu organu ali telesu operaterja. Šteje se, da je operater prejel ugovor na dan, ko je bil vložen s klicem na telefonsko številko operaterja.

(5) Če je končni uporabnik poslal ugovor na elektronski način, lahko operater ob predhodnem soglasju končnega uporabnika pošlje svojo odločitev o ugovoru po elektronski pošti na naslov, s katerega ga je končni uporabnik poslal, oziroma na elektronski način, ki ga je končni uporabnik navedel v svojem elektronskem ugovoru oziroma dal ob svoji privolitvi.

(6) Operater mora v svoji odločitvi izrecno navesti, da gre za njegovo končno odločitev, in v pravnem pouku pojasniti možnost uvedbe postopka pred agencijo ter navesti rok za vložitev tega predloga. Odločitev glede ugovora mora operater poslati končnemu uporabniku na način, s katerim je mogoče dokazati njeno vročitev.

(7) Če operater v 15 dneh po vložitvi ugovora temu ne ugodi, lahko končni uporabnik v 15 dneh po vročitvi odločitve vloži predlog za rešitev spora na agencijo.

(8) Če operater v 15 dneh od vložitve ugovora o njem ne odloči, lahko končni uporabnik vloži predlog za rešitev spora po poteku 30 dni od vložitve ugovora.

(9) Končni uporabnik lahko vloži predlog za rešitev spora na agencijo, tudi kadar operater ugodi njegovemu ugovoru, pa nato svojih obveznosti ne izpolni v 15 dneh od vročitve odločitve. Končni uporabnik lahko vloži predlog za rešitev spora v 15 dneh po poteku roka za izpolnitev obveznosti.

(10) Agencija obravnava predlog za rešitev spora po postopku iz 129. člena tega zakona.

(11) Način in postopek reševanja ugovorov končnih uporabnikov mora operater podrobneje določiti v splošnih pogojih.

(12) Organizacije, ki lahko vložijo tožbo po zakonu, ki ureja varstvo potrošnikov, smejo vložiti ugovor zaradi kršitve splošnih pogojev in cen operaterjev pri poslovanju z uporabniki in potrošniki, kot tudi postopati po določbah od petega do devetega odstavka tega člena.
 

BureKm

Fizikalc
27. avg 2007
1.219
0
36
www.pokerklub.si]www.pokerklub.si
Drži - 29.12.2009 . Vseeno to pomeni skoraj že 2 leti od spremembe.
Tudi sam sem to izvedel šele pred kratkim.

Operaterjem seveda ni v interesu, da uporabniki to vemo.
Prejšnji način jim je ljubši, saj marsikdo marsičesa ni reklamiral, ker se mu ni dalo pisati pritožbe in/ali imeti dodatne stroške.
Pač tipično razmišljanje: "Ehh, za ta dva evra pa že ne bom pisal pritožbe.", "Saj tudi če reklamiram, mi bodo zavrnili." ipd.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
PS, zakonske obresti so res določene, ni pa določena višina "stroškov opomina", poglej si malo kako visoke stroške recimo obračunajo banke, če te enkrat obvestijo, da imaš "malce" preveč minusa.
Je. To smo diplomirali pred nekaj dnevi, v temi o SiMobilu.
Tako omejena je, da celo za več let nazaj vračajo.
(ja, dejansko so več zaračunali. Ampak nezakonito. Če bi takrat pogledal v zakon, bi jim lahko zavrnil takoj, zdaj pa si nazaj dobil pač z zamikom)
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Se je zgodilo meni, nekaj podobnega, amis me rajši odklopil, kot pa da bi "uredili nesoglasja". Seveda so denar dobili, izterjava, ampak jaz več naročnik nisem bil.
Kaj pa je bilo?
Jaz pravim za stvari, ko je očitno, kaj je narobe.

Pred nekaj leti (je mesece dolga tema na forumu, po želji poiščem) je nekaj štekalo na SiOL. Zelo izmuzljiv problem, ki se je pojavil tam vsake trdi dni, vmes pa delalo OK. Pojavilo se je le pri določenih web straneh. SiOL itak "pri nas vse dela". Potem mi je dokurčilo, sem reklamiral račun in glejga zlomka, problem je že v istem tednu magično izginil. Prej pa več mesecev "pri nas vse dela".

PS: Vprašajte Jado-ta komu so danes vrnili 55 EUR zaradi reklamacije.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.655
6.880
113
Seveda, ampak očitno narobe, je v tvojih očeh lahko drugače, kot v njihovih.

Recimo tole, kar sedaj teče debata, o sliki. Čeprav je očitno, da ni nekaj OK s sliko, ni nujno, da po zakonu ni vse OK. Če pri nas ni zakona, da slike ne sme bit "kockasta", potem to ni utemeljen razlog za reklamacijo, oz zmanjšanje mesečnega računa.

Banke recimo računajo 5, 6€ za pošiljanje opomina, kar je ogromno, glede na zamudne obresti in dvomim, da ni v skladu z zakonom, ker drugače bi že spremenili to.
 

BureKm

Fizikalc
27. avg 2007
1.219
0
36
www.pokerklub.si]www.pokerklub.si
>>Čeprav je očitno, da ni nekaj OK s sliko, ni nujno, da po zakonu ni vse OK.
Če vsi uporabniki pri katerih je očitno, da ni nekaj OK s sliko začnejo mesečno reklamirati račune, bo za operaterja dolgoročno ceneje, da uredi sliko kot da mesečno pošilja odgovore na reklamacije. Ne glede na to ali reklamacije sprejme ali ne.

>>Banke recimo računajo 5, 6€ za pošiljanje opomina, kar je ogromno, glede na zamudne obresti...
Če gre za pravne osebe, je to še možno. Če govorimo o fizičnih osebah pa strošek opomina ne sme presegati stroške zamudnih obresti.

No, seveda je vse možno in izvedljivo, če so na drugi strani neinformirani in pasivni uporabniki. Zaradi tega SiMobil (in ostali) še vedno zaračunavajo nesorazmerne stroške opomina. Na drugi strani pa informiranim in aktivnim uporabnikom vračajo te stroške skupaj z zamudnimi obrestmi.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.655
6.880
113
http://www.sparkasse.si/fileli..._za_objavo1.pdf

Opomini:

1. opomin 6 eur
2. opomin 12 eur
3. opomin 18 eur - odpoved

Glede telemacha...to, o čem govoriš, je čisto drugo, kot pa reklamacija zaradi nedelovanje ali napak, to je neke vrste civilna nepokorščina...masa ljudi pač na silo doseže svoje. Podobno bi lahko naredili za vse stvari.