Surfanje preko 3G in Simobil

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
tud men skoz zaračunavajo pa nikol ne dostopam do vfl portala, ker mi telefon ne podpira njihovega portala. Vrjetno bo dobil pisni/elektronski opomin in razliko prišteto k naslednjemu mesečnemu računu... Če je pa dost velk znesek te lahk pa še zarad njega blokirajo...
 

starsky

Pripravnik
9. apr 2009
78
0
6
Čak, a ti pol lepo plačaš vse, kar je na položnici in to je to? Take majo radi...
confused-1.gif
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
No no, jst pa kr redno plačujem račune, je pa res, da tut redno uveljavljam reklamacijo
uf-1.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Idioti! Tri mesece zapored že! Od mene ne dobijo niti centa več, kot sem porabil. Da jih bom še brezobrestno kreditiral...


Odgovor:

Citat:

Spoštovani,





v naročniški sektor Si.mobil smo 25.9.2009 prejeli vašo pritožbo glede zaračunane postavke Uporaba Vodafone live! / WAP strani na naročniški številki 040/xxx-xxx (mimogrede, napačna telefonska... očitno imajo polne roke s copy&paste-om) .



Želeli bi vas obvestiti, da se vam Vstopnina na portal Vodafone live! zaračunava neupravičeno. Za nastalo napako se iskreno opravičujemo.

Predhodno smo vam že odobrili strošek vstopnine na portal Vodafone live! na računu številka xxxxxxxxxxx v višini xxx € brez ddv ter za račun št. xxxxxxxxxxxxxxxxxx v višini xxx € brez ddv kot dobropis na naslednjem izdanem računu. Dobropis v višini xxx € z ddv se vam ni upošteval, zato smo za omenjeni znesek zaprli račun št. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. ( To je znesek, ki sem ga odštel od računa. )

Z nastalo težavo smo seznanjeni in jo bomo odpravili v najkrajšem možnem času. Glede na to, da se vam zaračunava Vstopnina na portal Vodafone live! tudi v trenutni porabi, vas prosimo, da nas o tem obvestite, ko bo izdan naslednji račun.





V upanju na vaše razumevanje vas lepo pozdravljamo.





Si.mobil

Naročniški sektor


Skratka, napisali so, da so zaprli račun. Naslednji mesec bom naredil popolnoma enako. Sam odštel vstopnine, poravnal znesek in napisal pritožbo.

Pa naj se potem oni ukvarjajo s tem, če sem prav zračunal.

Čakal na njihove dobropise ne bom več.

Resno razmišljam, da bom šel nazaj na Mobitel. Takšen odnos ni več ničemur podoben. "Dajmo malo rubit uporabnike, ki pač ne pregledujejo računa."
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Ne, zneska ne reklamiram, ampak ga enostavno ne plačam.

Zakaj bi plačeval nekaj, česar nisem porabil in potem čakal na dobropis
confused-1.gif
?
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Aja... pa še to.

Tista na koncu, da me obveščajo, da me bodo goljufali tudi v tem mesecu in da naj jih obvestim, če mi to slučajno ustreza, je pa samo
bonk.gif
.

Edina pravilna odločitev bi bila - storno VSEH vstopnin na VSEH računih, dokler ne ugotovijo, kaj je narobe.
 

Strijc

Pripravnik
10. sep 2007
270
0
16
Maš copy/paste varianto pritožbe? PM...

Sam mam zaračunanih 15 vstopnin..... pa sem na iPhonu...
 
Nazadnje urejeno:

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Ni treba na PM... morda se bodo le zganili, če bodo uporabniki začeli masovno zavračati račune...


Citat:


Pozdravljeni!



Že prejšnji mesec sem podal reklamacijo za neupravičeno obračunavanje vstopnine na Vodafone Live.

Naveličan sem Vaše nesposobnosti, zato bom od sedaj dalje plačeval samo dejansko porabo. Od računa sem odštel obračunane vstopnine in poravnal znesek.

Naj Vas samo opomnim, da mi v tekočem mesecu ponovno neupravičeno obračunavate vstopnine za Vodafone Live (sodeč po informacijah na Si.Asistentu)!

Zelo sem razočaran nad Vašimi storitvami. Popolnoma nerazumljivo mi je, kako lahko kljub številnim pritožbam že tretji mesec zapored goljufate uporabnike.


Janez Novak
040-123-456
Ulica Bratov Tatov, št. ukradena
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Jaz bi zahteval tudi povrnitev stroskov, ki nastanejo zaradi njihove napake (cas, potreben za pisanje pritozbe, pot do poste, strosek posiljanja). Brez kakrsnegakoli pretiravanja tega ne more biti manj kot 5-10 EUR/pritozbo, tudi ce si Milka Cistilka in ti tvoj cas ni skoraj nic vreden.
 

communismfan

Pripravnik
1. okt 2008
54
0
6
Evo tudi tudi mene rubijo za vstopnino vodafon live, čeprav ga nikoli ne uporabljam, pa grem gledat račune za pol leta nazaj in na vsakem za kakšnih 15 vstopnin in prej tudi nisem vedel da to sploh ne bi smeli zaračunat. Sedaj pa imam paket orto v nulo in ne kličem niti sekunde v druga omrežja in bi potemtakem stanje računa moralo mirovati, a glej ga zlomka, vsak dan imam račun višji za nekaj centov, pa mi oni na info reče da sem pač vstopal na vodafon live- grrrrrrrrrrrrrr, pa koga sploh zanima njihov k.. vodafon live!!!!! In zdaj naj mi uporabniki vsak mesec seciramo račun in iščemo tiste vstopnine in se pritožujemo? Morda bi zveza potrošnikov lahko
kaj naredila?
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Jaz bi zahteval tudi povrnitev stroskov, ki nastanejo zaradi njihove napake (cas, potreben za pisanje pritozbe, pot do poste, strosek posiljanja). Brez kakrsnegakoli pretiravanja tega ne more biti manj kot 5-10 EUR/pritozbo, tudi ce si Milka Cistilka in ti tvoj cas ni skoraj nic vreden.

Saj ti oni tut opomin računajo, zraven še zamudne obresti. Oceni na kakšne 2€, zmanjšaj račun za vstopnine in 2€ in jim pošlji še dopis.
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Sploh ni slaba ideja.


Čeprav... malo jim pa tudi moramo oprostiti. Verjetno cel IT oddelek že pol leta dela na implementaciji števca porabljenih minut v Si.Asistenta in nimajo časa za takšne malenkosti, kot je napaka v billingu.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:

Sploh ni slaba ideja.


Čeprav... malo jim pa tudi moramo oprostiti. Verjetno cel IT oddelek že pol leta dela na implementaciji števca porabljenih minut v Si.Asistenta in nimajo časa za takšne malenkosti, kot je napaka v billingu .

Zakaj pa pol tako vestno račune pošiljajo.
write.gif
 

smidge

Pripravnik
2. avg 2007
168
0
16
Meni se tudi to dogaja in mam dovolj tega sranja =(

Je še kdo opazil, da pri dobropisu ne upoštevajo zneska z ddv-jem?

Tako si kjub pritozbi in dobropisu oškodovan za ddv, ki si ga moral ravno tako plačati!
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
@smidge: Nebuloze? Dobiš povrnjeno toliko, kot ti je bilo neupravičeno zaračunano.

@Radirko: Si.mobil pritožbo sprejme tudi po drugih kanalih, ne izključno po pošti, kot nekateri ...
wink-1.gif


Žal se pa neupravičeno zaračunane vstopnine še vedno pojavljajo ... :S
 

Strijc

Pripravnik
10. sep 2007
270
0
16
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:

Sploh ni slaba ideja.


Čeprav... malo jim pa tudi moramo oprostiti. Verjetno cel IT oddelek že pol leta dela na implementaciji števca porabljenih minut v Si.Asistenta in nimajo časa za takšne malenkosti, kot je napaka v billingu.

Eno leto bo kmalu
smile-1.gif