Bi reku, da malo brcaš v temo. Operater kot tak res nima tukaj nič zraven, ampak je ta isti operater hkrati tudi prodajalec, kar pa stvar spremeni
462. člen Obligacijskega zakonika pravi:
Skrite napake
462. člen
(1) Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico...
Pomemben je tukaj "običajni pregled", ki zgleda nekako tako- prodajalec ti da iz omare zapakirano škatlo, vzameš telefon v roke, pogledaš ekran, če je cel, pa pogledaš, če so kje kaki risi, pol če je v škatli vse, kar bi naj bilo priloženo...in je to to. Ne prižigaš telefona, še manj se s prodajalcem pelješ za mejo pogledat, če slučajno na ročno izbranem omrežju ne bi lovil kakega drugega/tujega. To ugotoviš šele potem, ko prideš domov. In v tem primeru se lahko sklicuješ na skrito napako (te spadajo med stvarne napake, za katere pa prodajalec še kako odgovarja; 458. člen Obligacijskega zakonika).
Je pa problem, ker imaš obvezo, da o tem obvestiš prodajalca v 8 dneh (mislim, da v pisni obliki), drugače se po domače obrišeš pod nosom in lahko daš telefon na servis pod garancijo. Ampak večina tega ne ve, za to jih operaterji hitro prepričajo, da nimajo s tem nič