Surfanje preko 3G in Simobil

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
zadnji...

Jajčarji!

stupid-1.gif
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Ker smo ravno pri pritožbah.....in sem uporabnik simobila.
Kmalu po tem ko sem kupil aparat omnio sem ugotovil, da kljub temu, da ima aparat možnost ročne nastavitve vseeno meče na tuje omrežje. Kličem na simobil da mi pomagajo, kaj lahko storim.
Sem dobil odgovor....se NE da razen če vam blokiramo roaming. Tega pa nočem.

Ker živim na kraju kjer je vpliv signala tujih operaterjev močan, mogoče še celo močnejši kot simobilov se mi je zgodilo, da me je avtomatsko vrglo na tuje omrežje. Kljub temu, da je aparat na ročno.
OK takrat sem plačal in jim povedal, da ko se ponovno to zgodi da napišem pritožbo.
In v nedeljo nisem bil pozoren...in glej ga zlomka spet sem bil v tujem obrežju.
Gledam na asistentu dohodni klic zabeležen v tujem omrežju.
Sem šel gledat nastavitve telefona imam MANUAL in kljub temu me meče kamor me nebi smelo.

Obstajajo kaki novejši romi, da je ta zadeva rešljiva?
 

gangsta

Pripravnik
19. sep 2007
81
0
6
Ti pričakuješ ugodno rešitev operaterja za tvojo napako (nepravilno delovanje telefona)?! Zakaj pa potem ne pošlješ reklamacije Samsungu??
uf-1.gif
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
Uporabnik gangsta pravi:
Ti pričakuješ ugodno rešitev operaterja za tvojo napako (nepravilno delovanje telefona)?!
Simobil mu je prodal telefon, ki "je prilagojen za uporabo v omrežju Si.mobil-Vodafone".
grims-1.gif
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Reklamacijo sem poslal.
Rešit ne morejo nič. Njihov odgovor je bil NE da se razen blokiranje roaminga.

Nastavljeno pa imam ROČNO in se vseeno preklaplja.
Torej aparat ne dela po vseh specifikacijah kot bi moral. Če imam na izbiro AVTOMATSKO ali ROČNO opcijo pričakujem, da to deluje tako kot pri ostalih aparatih. Razumel bi, da te opcije nebi mel.
 

gangsta

Pripravnik
19. sep 2007
81
0
6
Citat:
Uporabnik Bush pravi:
Citat:
Uporabnik gangsta pravi:
Ti pričakuješ ugodno rešitev operaterja za tvojo napako (nepravilno delovanje telefona)?!
Simobil mu je prodal telefon, ki "je prilagojen za uporabo v omrežju Si.mobil-Vodafone".
grims-1.gif

Kaj si hotel s tem povedat?
Operaterji samo prodajajo telefone in jih ne proizvajajo & servisirajo. Zato tukaj ne vidim krivde operaterja (bilokaterega!).
 

gangsta

Pripravnik
19. sep 2007
81
0
6
Pfrosim, odgovori na spodnja vprašanja:

1. Ko si pisal reklamacijo, kaj si pričakoval od operaterja?
2. Kako naj operater ve, kje se ti nahajaš v gostovanju (ob mejnem območju v Slovniji ali sredi tuje države)?
3. Nisi še odgovoril: Zakaj ne pošlješ reklamacije proizvajalcu telefona, če ta ne dela pravilno?
4. Mi svetuješ, da naj v SLO, kjer lovijo tuji operaterji, preklopim na tujega, veselo telefonira in pošljem reklamacijo operaterju in tako zastonj telefoniram??
sprasujem se.gif
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Tebi res ne mislim odgovarjat na vprašanja.

Gre se le in zgolj za to da GSM aparat ne dela po specifikacijah kot so navedene!
Če bi ti živel 500 metrov od meje in bi imel probleme bi verjetno tudi malo drugače gledal na tako situacijo.
Če je ročno mora biti ročno...če je avtomatsko mora biti pač avtomatsko in pika.
Od tega dejstva me ne bo zmaknil nihče!
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
in to je tud namen ročne oziroma samodejne izbire omrežje. Če maš probleme z telefonom ga nesi na servis, ker tukaj ti operater težko karkoli pomaga kar se tiče izbire omrežja....
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik gangsta pravi:
Citat:
Uporabnik Bush pravi:
Citat:
Uporabnik gangsta pravi:
Ti pričakuješ ugodno rešitev operaterja za tvojo napako (nepravilno delovanje telefona)?!
Simobil mu je prodal telefon, ki "je prilagojen za uporabo v omrežju Si.mobil-Vodafone".
grims-1.gif

Kaj si hotel s tem povedat?
Operaterji samo prodajajo telefone in jih ne proizvajajo & servisirajo. Zato tukaj ne vidim krivde operaterja (bilokaterega!).
Ker nimaš pojma. Prodajalec je odgovoren za to kar prodaja. Tudi na vaseh. Res.
 

gangsta

Pripravnik
19. sep 2007
81
0
6
Saj sem predvideval, da ne boš odgovoril, ker po moje tudi veš, da nimaš prav, ampak če rata, rata, ne? Moreš res imet čas za pisat neupravičene reklamacije in upam da ne lih za prar centov...
In kot pravi Mikrohard: "Zakaj pa ne zamenjaš telefona?"
Zaradi mene delaj kar hočeš, hotel sem ti samo povedat, da nimaš prav. Pika. Pa veselo telefoniranje preko italijanov.
cheer.gif
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Aparat sem ze dal na servis so mi ''kao'' naložili novejši rom.
Ampak'' napaka'' še vedno ostaja. Tako da gre aparat naprej v prodajo.
 

starsky

Pripravnik
9. apr 2009
78
0
6
Bi reku, da malo brcaš v temo. Operater kot tak res nima tukaj nič zraven, ampak je ta isti operater hkrati tudi prodajalec, kar pa stvar spremeni
wink-1.gif
462. člen Obligacijskega zakonika pravi:

Skrite napake
462. člen

(1) Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico...


Pomemben je tukaj "običajni pregled", ki zgleda nekako tako- prodajalec ti da iz omare zapakirano škatlo, vzameš telefon v roke, pogledaš ekran, če je cel, pa pogledaš, če so kje kaki risi, pol če je v škatli vse, kar bi naj bilo priloženo...in je to to. Ne prižigaš telefona, še manj se s prodajalcem pelješ za mejo pogledat, če slučajno na ročno izbranem omrežju ne bi lovil kakega drugega/tujega. To ugotoviš šele potem, ko prideš domov. In v tem primeru se lahko sklicuješ na skrito napako (te spadajo med stvarne napake, za katere pa prodajalec še kako odgovarja; 458. člen Obligacijskega zakonika).

Je pa problem, ker imaš obvezo, da o tem obvestiš prodajalca v 8 dneh (mislim, da v pisni obliki), drugače se po domače obrišeš pod nosom in lahko daš telefon na servis pod garancijo. Ampak večina tega ne ve, za to jih operaterji hitro prepričajo, da nimajo s tem nič
crazy1.gif
 

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
978
63
28
Citat:
Uporabnik halo pravi:
Aparat sem ze dal na servis so mi ''kao'' naložili novejši rom.
Ampak'' napaka'' še vedno ostaja. Tako da gre aparat naprej v prodajo.
Pri cemer bi se spodobilo, da kupcu poves, kako je z rocno izbiro operaterja.
Lp
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.884
764
113
www.jernej.org
Citat:
Uporabnik wildude pravi:
Problem je v aktivnem odpravljanju.

Lp.
In v tem času aktivnega odpravljanja (kar pomeni, da se zavedate napake) je tako zelo težko vsem napisati 100% popust na vodafone life vstopnino?

Aja ne... kak € več v blagajni nikoli ne škodi....
bonk.gif
 

wildude

Fizikalc
24. jun 2008
1.573
29
48
Za to se obrni na oddelek za reklamacije. Javkanje preko foruma ti ne bo pomagalo.

Lp.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
...lahko pa z "javkanjem" opozoriš folk, da je bolj pozorn na ta problem... vsekakor je pa res, da so reklamacije tiste na katere se lahko obrneš....