Surfanje preko 3G in Simobil

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.884
764
113
www.jernej.org
Jaz nisem pri simobilu, tako da nimam kaj reklamirat... ampak se mi zdi malce smešno, da operater ve za primer ZARAČUNAVANJA, ki ne deluje v redu, ampak vseeno več mesecev veselo zaračunava in se sklicuje na to, da se pospešeno rešuje problem in da se vsak lahko pritoži na račun. Ok... vse to je lepo in prav... ampak 90+% uporabnikov niti ne ve, da je to napaka in veselo plačujejo račune brez reklamacij. Meni se zdi edina fer rešitev (dokler se ne odpravi napake), da se VSEM opraviči plačilo te vstopnine. Ampak vem, da se Simobil v tem primeru ne bo branil dodatnega zaslužka...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Sploh bi bilo pametno, da razmisljajo, da bi to "vstopnino" ukinili ... Jaz ravno zaradi te vstopnine tudi pomislim ne, da bi sel kdaj na live! portal ... tudi ce bi zadeva delovala na iPhone-u ... Vsi drugi slovenski operaterji obisk lastnega mobilnega portala ne zaracunavajo ... Sploh danes, ko ima vecina ljudi, ki bi tak portal uporabljali (predvsem mladi ali tisti, ki tudi uproabljajo mobilni internet) ze vkljucen podatkovni promet v sklopu narocnine... Kaj mi pomaga 2GB vkljucenih podatkov, ce moram potem placevati neko "vstopnino" ... informacije, ki so na voljo preko portala live! pa lahko najdem na spletnih straneh ki se ukvarjajo z novicami in ki so vecinoma ze tudi prirejene za mobilne brskalnike...

Si.mobilovci... malo se zamislite... in idejo "nesite" naprej vasim nadejenim
grims-1.gif
...
 
22. jul 2007
13.581
1.762
113
124
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Jaz nisem pri simobilu, tako da nimam kaj reklamirat... ampak se mi zdi malce smešno, da operater ve za primer ZARAČUNAVANJA, ki ne deluje v redu, ampak vseeno več mesecev veselo zaračunava in se sklicuje na to, da se pospešeno rešuje problem in da se vsak lahko pritoži na račun. Ok... vse to je lepo in prav... ampak 90+% uporabnikov niti ne ve, da je to napaka in veselo plačujejo račune brez reklamacij. Meni se zdi edina fer rešitev (dokler se ne odpravi napake), da se VSEM opraviči plačilo te vstopnine. Ampak vem, da se Simobil v tem primeru ne bo branil dodatnega zaslužka...
se v celoti strinjam, ker simobil igra na karto pa naj folk reklamira zadevo če je kaj narobe ampak dokler 95% folka ne reklamira zadeve to prinaša dobiček sploh sedaj ko simobilu teče voda v grlo in rabi vsak &#8364
grims-1.gif
LPWWY
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Me zanima, če gre tudi v drugo smer?
Vsak drugi mesec plačam kaki evro manj in se zgovarjam na tehnično napako in da naj oni reklamirajo.
grims-1.gif
 

wildude

Fizikalc
24. jun 2008
1.573
29
48
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Me zanima, če gre tudi v drugo smer?
Vsak drugi mesec plačam kaki evro manj in se zgovarjam na tehnično napako in da naj oni reklamirajo.
grims-1.gif
Poizkusi.
evil.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

ksz.

Dobil odgovor na pritožbo. Odobreno. Brez obrazložitve, kako in zakaj in če se bo ta napaka sanirala.
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Jst sem jim danes že drugič to poslal. Obakrat pred izdajo računa. So mi na 1 potem odbili te vstopnine (obrazložitev: lepo napisano, da niso oni krivi, ampak v znak dobre volje bodo odbili
evil.gif
. Na 2 odgovor še čakam.
 

wildude

Fizikalc
24. jun 2008
1.573
29
48
Saj dejansko za to napačno obračunavanje NI kriv Si.mobil. Pa verjemi ali ne, to prepuščam tebi.
 

Sokol

Pripravnik
4. avg 2007
660
9
18
Dolenjska
Krivi so njihovi nesposobni računalničarji. Najslabša stran pri Simobilu je prav informatika. Začne se že pri spletni strani, kjer informacije niso ažurne.
smirk-1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik wildude pravi:
Saj dejansko za to napačno obračunavanje NI kriv Si.mobil. Pa verjemi ali ne, to prepuščam tebi.

Kdo pa potem? Kaksen Si.mobilov podizvajalec, ki skrbi za billing? Uproabnik ni vedno kriv... Poznam nekaj primerov, ko imajo uproabniki mobilnik, s katerim tehnicno ni moznosti dostopa do Vodafone live! portala (iPhone) ... V tem primeru je krivda popolnoma na Si.mobilovi strani... Jaz na sreco se nisem opazil, da bi mi zaracunali vstopnino na portal Vodafone live! ...
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik wildude pravi:
Saj dejansko za to napačno obračunavanje NI kriv Si.mobil. Pa verjemi ali ne, to prepuščam tebi.

Kdo pa potem? Kaksen Si.mobilov podizvajalec, ki skrbi za billing? Uproabnik ni vedno kriv... Poznam nekaj primerov, ko imajo uproabniki mobilnik, s katerim tehnicno ni moznosti dostopa do Vodafone live! portala (iPhone) ... V tem primeru je krivda popolnoma na Si.mobilovi strani... Jaz na sreco se nisem opazil, da bi mi zaracunali vstopnino na portal Vodafone live! ...

Zaračunava pa Simobil - uporabnika ne zanima kdo je kriv, ampak je za njega pomemben tisti, ki mu to zadevo zaračunava. Med drugimi tudi z HP Ipaq 614c ne morem dostopati do live portala pa se mi dostop zaračuna....
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Jaz nisem pri simobilu, tako da nimam kaj reklamirat... ampak se mi zdi malce smešno, da operater ve za primer ZARAČUNAVANJA, ki ne deluje v redu, ampak vseeno več mesecev veselo zaračunava in se sklicuje na to, da se pospešeno rešuje problem in da se vsak lahko pritoži na račun.

Ah, če bi imeli na IT oddelku malce več programerske žilice, bi lahko nastavili, da se vstopnina zaračuna samo v primeru, če je prenešenih nad 100KB podatkov z Live! websajta.

Tako bi se pravilno obračunala vstopnina, ne glede na to s katerimi nastavitvami se povečeš na net.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Dalo bi se tudi kako drugace ugotoviti... in ne samo na podlagi tega, ce dostopas preko proxyja ... Stevilka s katere dostopas je znana, tako da bi lahko samo v headerju vsake strani vkljucili kaksen flag, ki bi v bazi dodalopombo, da gre za dostop do portala...

Sicer je to napisano bolj laicno... sem pa preprican, da bi se dalo urediti kaj takega...

Sem pa preprican, da bodo tudi to resili... konec koncev se gre za zadovoljstvo uporabnikov, ki je po mojem mnenju vec vredno, kot pa tista vstopnina...
smirk-1.gif
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.097
139
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik Sokol pravi:
Krivi so njihovi nesposobni računalničarji. Najslabša stran pri Simobilu je prav informatika. Začne se že pri spletni strani, kjer informacije niso ažurne.
smirk-1.gif

Mislim da sem že pri vseh operaterjih doživel, da kakšne info. na spletu niso bile ažurne.

lp
 

Sokol

Pripravnik
4. avg 2007
660
9
18
Dolenjska
To se strinjam s tabo. Simobilov uporabnik sem že od vsega začetka z eno krajšo prekinitvijo vmes. Ampak pri Simobilu se info. o ponudi na spletu pojavijo vedno z nekajdnevno zamudo, pa še te niso vedno točne
smile-1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Citat:
Uporabnik Sokol pravi:
Krivi so njihovi nesposobni računalničarji. Najslabša stran pri Simobilu je prav informatika. Začne se že pri spletni strani, kjer informacije niso ažurne.
smirk-1.gif

Mislim da sem že pri vseh operaterjih doživel, da kakšne info. na spletu niso bile ažurne.

lp

.... in poleg tega IT oddelek nima prav nic s tem, ce vsebnisko niso azurne... ker to ponavadi delajo drugi oddelki (marketing, komerciala,...)
smirk-1.gif
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Če misliš name al na operaterja?
Meni bi lahko tudi na Simobilu povedali kako je z ''kao'' ročno izbiro omrežja