Citat:
Uporabnik Cawo pravi:
@Radirko: Si.mobil pritožbo sprejme tudi po drugih kanalih, ne izključno po pošti, kot nekateri ...
No, da najprej razcistimo, moja pripomba bi bila identicna, ce bi slo za kakega drugega operaterja. Sam sem namrec pri Mobitelu ze od pomladi1997 in s Simobilom nimam nic.
Tovrstnih stvari ne mores posiljati drugace (npr. po e-mailu, za katerega najbrz menis, da je cenejsi oziroma "zastonj") kot s povratnico, ker se sicer lahko izgovarjajo na vse mogoce, da jim ga ne bi bilo potrebno obravnavati. Posljes torej lahko drugace, a je potem izkljucno tvoj problem, ce ne dosezes nic, ker te odpikajo z banalnostjo. To, da postnina stane, je pa njihov problem - ce bi storitev opravljali normalno in zanjo normalno zaracunali, potem dodatnih stroskov ne bi bilo.
Pa se nekaj o tem konkretnem primeru: komu je sploh v interesu, da nategujejo rajo za par deset centov na mesec ? Tega se nabere morda za kaksnega tisocaka ali recimo par tisocakov mesecno, kar sicer zveni veliko, a za eno firmo ni to nic. Ce upostevas se negativne posledice, t.j. imidz goljufa, potem je celo zelo skodljivo za firmo in bi bilo cenejse racunati nic (torej postavko za to spremeniti na 0.0000 EUR, dokler ne uredijo zaracunavanja). Spominja me na tiste zgodbe o izvirnih informatikih, ki so pred desetletji postavili sistem v banki in ga popravili tako, da je vse transakcije zaokrozeval navzdol, razlike pa nakazoval na njihove racune. Zelo dolgo je trajalo, da so opazili kaj se dogaja, pa se to samo zato, ker je bilo enormno stevilo transakcij, ki niso bile vredne nic, za dolocene racune. Oskodovani komitenti niso opazili, ker je bil znesek vsakic tako majhen ...