Surfanje preko 3G in Simobil

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Strijc pravi:
Maš copy/paste varianto pritožbe? PM...
Saj ni kaj za filozofirati:

Živjo!

Plačal sem tamesečni račun za storitve.
(za izmišljene pač ne)

Adijo.
 
Nazadnje urejeno:

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik Cawo pravi:
@Radirko: Si.mobil pritožbo sprejme tudi po drugih kanalih, ne izključno po pošti, kot nekateri ...
wink-1.gif

No, da najprej razcistimo, moja pripomba bi bila identicna, ce bi slo za kakega drugega operaterja. Sam sem namrec pri Mobitelu ze od pomladi1997 in s Simobilom nimam nic.

Tovrstnih stvari ne mores posiljati drugace (npr. po e-mailu, za katerega najbrz menis, da je cenejsi oziroma "zastonj") kot s povratnico, ker se sicer lahko izgovarjajo na vse mogoce, da jim ga ne bi bilo potrebno obravnavati. Posljes torej lahko drugace, a je potem izkljucno tvoj problem, ce ne dosezes nic, ker te odpikajo z banalnostjo. To, da postnina stane, je pa njihov problem - ce bi storitev opravljali normalno in zanjo normalno zaracunali, potem dodatnih stroskov ne bi bilo.

Pa se nekaj o tem konkretnem primeru: komu je sploh v interesu, da nategujejo rajo za par deset centov na mesec ? Tega se nabere morda za kaksnega tisocaka ali recimo par tisocakov mesecno, kar sicer zveni veliko, a za eno firmo ni to nic. Ce upostevas se negativne posledice, t.j. imidz goljufa, potem je celo zelo skodljivo za firmo in bi bilo cenejse racunati nic (torej postavko za to spremeniti na 0.0000 EUR, dokler ne uredijo zaracunavanja). Spominja me na tiste zgodbe o izvirnih informatikih, ki so pred desetletji postavili sistem v banki in ga popravili tako, da je vse transakcije zaokrozeval navzdol, razlike pa nakazoval na njihove racune. Zelo dolgo je trajalo, da so opazili kaj se dogaja, pa se to samo zato, ker je bilo enormno stevilo transakcij, ki niso bile vredne nic, za dolocene racune. Oskodovani komitenti niso opazili, ker je bil znesek vsakic tako majhen ...
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Kar se tiče pritožbe preko maila, ti lahko zatrdim, da ni tako ...

Ostalo pa se strinjam, ampak, kad bi bilo tako lako ...
 

Strijc

Pripravnik
10. sep 2007
270
0
16
Včeraj preko si.asistenta poslal pritožbo in dobil odgovor že danes v dopoldanskem času. Preverit moram še samo obračun teh vstopnin in število le teh v zadnjih treh mesecih.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
poslal že tretjo pritožbo....
tole postaja že prav tečno. in mi že lepo postaja žal da sem šel na simobil
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.884
764
113
www.jernej.org
Končno... ampak novica je pa malo zgrešena... 250 uporabnikov po 9.9 centov (skupaj 24eur)?! Ena vstopnina je 9.9 centov. Ravno zdaj mi je kolega rekel, da je imel ta mesec za 3eur neupravičenih vstopnin. Pa če je res samo 250 ljudi napisalo pritožbe.... koliko je takih, ki si mirno plačevali
smile-1.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Lepo, dokler ne pokličejo s kakega časopisa, pa lepo zaračunavajo.


Najbrž itak ne bomo nikoli izvedeli, koliko denarja so nagoljufali v zadnjih treh mesecih...

1 EUR X število uporabnikov interneta X 3 mesece... pa nekaj pa je no.


aplauz.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Uganite, katera postavka je na današnjem računu za mobilne storitve in ni enaka 0 evrov?


Pa a se norce delajo iz nas ali kaj?!?!
bonk.gif
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
to je bilo mišljeno, da se od tistega (ko je bilo objavljeno) ne bo več zaračunaval vstopnina (tudi v primeru upravičenega dostopa). Vse pretekle vstopnine bodo pa še vedno vidne na računu in je edini način reklamacija računa...
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
huh.. ce bi bili [pa nismo na sreco] v jenkilandu bi jih lahko nekdo mastno iztozil..
evil.gif
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Ja, that makes a lot of sense.


Kar smo zgoljufali, pač smo... Ampak od danes dalje smo pa pošteni!
cheer.gif


Sploh ne vem več, kaj naj rečem. Namesti da bi rekli: vstopnine=0, gredo pošiljat račune spet vsem uporabnikom.