Ja res brez veze, da sploh kaj filozofiraš.Brez veze da ti filozofiram....tvoja "praksa " zgleda da je drugačna.
Spet cel kup filozofiranja na podlagi prebranih zakonov in neke teorije, ki pa izpade v praksi povsem drugače.
A je od vas strokovnjakov, ki tukaj podajate neke napisane pravila, zakone in slikce s neta, sploh kdaj dejansko v praksi imel opravka z uveljavljanjem bodisi stvarne napake ali garancije. P
Hladilnik je bil odprt-odvit po tem, ko je dostavljalec že odšel.
Hladilnik je bil odprt-odvit po tem, ko je dostavljalec že odšel.
Jaz ne potrebujem odgovora zase. Samo na živce mi gre pametovanje brez podlage in izkušenj.To je tvoj način komuniciranja
...hočemo pomagat, ti pa na takšen način......malo se zamisli, če hočeš dobit pameten odgovor
Ja lahko je bit pameten. GA so navadni lopovi, ki v večih primerih v prvi rundi pripeljejo poškodovan aparat, če gre skos gre, če ne se pa začnejo problemi.Pokliče se prevoznik in trgovina za katero prevoznik dostavlja in se reklamira (imel sem primer poškodovanega artikla od mimovrste).
Pa ni treba, da sem nek strokovnjak, da lahko določim, da ti nimaš pojma kaj pišeš. Uletel si tukaj z eno priponko in potem se delaš pametnega, ker v praksi je potem marsikaj drugače pa lahko prodajalcu ali serviserju kažeš ne vem kakšne priponke zakonov.Pa ti sploh prečitaš kaj napišeš? Kdo pa si ti, da lahko določiš kdo ima podlago/izkušnje.
Tvoj način pomoči je pa malo čuden....po tvojem naj vsak sam rešuje probleme...brez zakonov, pravil, pomoči, ampak.....
Lahko napišeš kaj več? Imam Beko steklokeramično ploščo, ki se po xy minutah pregreje! Serviser pravi, da je naredil, kar je lahko - zamenjal elektroniko. Zadeva je kljub servisu enako nedelujoča.Jaz sem po treh neuspešnih popravilih (v nekaj mesecih) uveljavlja stvarno napako na kuhalni plošči. Trgovec se te bo zagotovo poskušal otresti z garancijo.
Lahko napišeš kaj več? Imam Beko steklokeramično ploščo, ki se po xy minutah pregreje! Serviser pravi, da je naredil, kar je lahko - zamenjal elektroniko. Zadeva je kljub servisu enako nedelujoča.
Spet cel kup filozofiranja na podlagi prebranih zakonov in neke teorije, ki pa izpade v praksi povsem drugače.
...
No primer mi povejte kaj storit:
Kupljen hladilnik Gorenje v GA+kuhinje. Plačan z gotovino. Naslednji dan ga pripeljejo, nek privat šofer, ki razvaža za GA in ga prinesejo na dom v stanovanje v blok v 2 nadstropje. Ko ga odpreš-odviješ povinil, stiropor odkriješ, da je udarjen. Kaj sedaj?