Stvarna napaka

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB
To je tvoj način komuniciranja

Spet cel kup filozofiranja na podlagi prebranih zakonov in neke teorije, ki pa izpade v praksi povsem drugače.
A je od vas strokovnjakov, ki tukaj podajate neke napisane pravila, zakone in slikce s neta, sploh kdaj dejansko v praksi imel opravka z uveljavljanjem bodisi stvarne napake ali garancije. P

...hočemo pomagat, ti pa na takšen način......malo se zamisli, če hočeš dobit pameten odgovor
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.967
6.862
113
pri taščici
Ko že omenjate GA
Ravno pri njih sem jaz spravil skoz stvarno napako po 3x garancijskem popravilu. Sicer so hoteli najprej menjavo za drug aparat, ampak sem zahteval vrnitev kupnine ki sem jo tudi dobil.
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
To je tvoj način komuniciranja



...hočemo pomagat, ti pa na takšen način......malo se zamisli, če hočeš dobit pameten odgovor
Jaz ne potrebujem odgovora zase. Samo na živce mi gre pametovanje brez podlage in izkušenj.
Pokliče se prevoznik in trgovina za katero prevoznik dostavlja in se reklamira (imel sem primer poškodovanega artikla od mimovrste).
Ja lahko je bit pameten. GA so navadni lopovi, ki v večih primerih v prvi rundi pripeljejo poškodovan aparat, če gre skos gre, če ne se pa začnejo problemi.
Nima veze kako sem rešil problem, toda nič od zgoraj naštetega ne pomaga.
Rešujte probleme sami ali s pomočjo takih strokovnjakov, ki vam tukaj servirajo neke zakonske slikce.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB
Pa ti sploh prečitaš kaj napišeš? Kdo pa si ti, da lahko določiš kdo ima podlago/izkušnje.
Tvoj način pomoči je pa malo čuden....po tvojem naj vsak sam rešuje probleme...brez zakonov, pravil, pomoči, ampak.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Lord_Raiden

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Pa ti sploh prečitaš kaj napišeš? Kdo pa si ti, da lahko določiš kdo ima podlago/izkušnje.
Tvoj način pomoči je pa malo čuden....po tvojem naj vsak sam rešuje probleme...brez zakonov, pravil, pomoči, ampak.....
Pa ni treba, da sem nek strokovnjak, da lahko določim, da ti nimaš pojma kaj pišeš. Uletel si tukaj z eno priponko in potem se delaš pametnega, ker v praksi je potem marsikaj drugače pa lahko prodajalcu ali serviserju kažeš ne vem kakšne priponke zakonov.
Ja na koncu moraš sam reševat probleme v tistem trenutku na tistem mestu in če nimaš prakse od prej se hitro lahko zajebeš. Jaz vem kaj pišem ker pišem iz izkušenj ti pa raje še enkrat preberi kaj pišem pa ti bo mogoče jasno ali pa verjetno ne.:fredi:
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB
Ja kaj pa te ne pomagaš avtorju po tvojem skrivnem receptu, ne pa da samo opletaš na splošno.

Mi mu poskušamo svetovat, lepit slikice, da lahko vidi kako ravnat, ti pa....o_O
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
955
93
28
Ljubljana
Jaz sem po treh neuspešnih popravilih (v nekaj mesecih) uveljavlja stvarno napako na kuhalni plošči. Trgovec se te bo zagotovo poskušal otresti z garancijo.
Lahko napišeš kaj več? Imam Beko steklokeramično ploščo, ki se po xy minutah pregreje! Serviser pravi, da je naredil, kar je lahko - zamenjal elektroniko. Zadeva je kljub servisu enako nedelujoča.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.967
6.862
113
pri taščici
Spisal sem dopis in napisal tako kot je bilo in se skkiceval na člene v zakonu. Roberto, zakon pa se kdo pravi da je možno da to ne bo šlo skozi. Jaz sem spravil pred petimi leti. Ker kot rečeno, Roberto pravi da mi niso bili dolžni priznati stvarne napake, kljub temu da je bila 2x na servisu, v 3 je servis na dom pripeljal novo ploščo pa je enako delala. Za kavo je indukcija kuhala vodo cetrt ure.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.967
6.862
113
pri taščici
Ker če mi ne bi priznali napake, bi vsak teden klical servis na garancijsko popravilo. Me zanima če se v petih letih ne bi naveličal tega početja.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.967
6.862
113
pri taščici
Po spominu se SK res izklapljajo začasno kljub temu da jih imaš na največji moči. Ampak se čez xy sekund sama nazaj prižge. Ampak tako reklamacijo bi serviser zavrnil, če bi vedel da tako delajo vse plošče
Tukaj mislim da se drugače "izklaplja"
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.227
861
113
Spet cel kup filozofiranja na podlagi prebranih zakonov in neke teorije, ki pa izpade v praksi povsem drugače.
...
No primer mi povejte kaj storit:
Kupljen hladilnik Gorenje v GA+kuhinje. Plačan z gotovino. Naslednji dan ga pripeljejo, nek privat šofer, ki razvaža za GA in ga prinesejo na dom v stanovanje v blok v 2 nadstropje. Ko ga odpreš-odviješ povinil, stiropor odkriješ, da je udarjen. Kaj sedaj?

podoben primer je imel moj oče pred leti. v rutarju je kupil kredenco, mojstri so mu jo dostavili v stanovanje. ko jo je odvil, je videl, da je steklo na vratih počeno. takoj je šel v rutar, kjer so ga zavrnili, češ da ni dokazov, da ni sam med odpiranjem in montažo razbil šipe. potem se je vrnil domov, poslikal še napol odprto embalažo z razbito šipo, sestavil dopis, prijatelj odvetnik pa mu je zraven navrgel še nekaj členov iz nekega zakona in se spodaj podpisal. dopis z imenom odvetniške pisarne je očitno zalegel, vrtata so mu potem brez problema zamenjali, hkrati pa je oče od takrat še član rutar VIP kluba
 
  • Všeč mi je
Reactions: Runo in Oktopusy

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Vsi ki smo kadarkoli kaj resnega kupili v Rutarju smo člani njihovega VIP kluba pa me to niti pod razno ne prepriča več, da bi še karkoli kupil tam.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.227
861
113
neee, jaz sem pa mislil, da je moj oče član ekskluzivnega kluba, ki na izbran dan dobijo popust 10% na vse izdelke ter še dunajca s pomfrijem za samo 2 EUR :)
 

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
ksz

Če se komu da, naj prebere TOLE razlago in končno odločitev sodišča. :valjamse: Samo v opomin, kako lahko majhni detajli pripeljejo do absurdnih zaključkov. :bonk:

Sicer še enkrat: ZVPot določa, da mora garancijski list vsebovati določilo, da
- "9. opozorilo, da garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu."

Pod črto še enkrat to pomeni, da se lahko stvarne napake uveljavljajo na podlagi zakona od prodajalca, na podlagi garancije pa (načeloma) od proizvajalca, pri čemer je prodajalec nekakšen "pooblaščen posrednik" med kupcem in proizvajalcem.

PS: To je naše pravo. Iz ene takšne alineje je potrebno izluščiti pravno pravilo. Zakonodajalci so res umetniki, sodniki tudi, pravni teoretiki pa pač filozofirajo, kolikor jim dopušča manevrski prostor. :)