Spet cel kup filozofiranja na podlagi prebranih zakonov in neke teorije, ki pa izpade v praksi povsem drugače.
A je od vas strokovnjakov, ki tukaj podajate neke napisane pravila, zakone in slikce s neta, sploh kdaj dejansko v praksi imel opravka z uveljavljanjem bodisi stvarne napake ali garancije. Prodajalci in serviserji imajo vsak dan s takimi in drugačnimi stvarmi nešteto primerov in so namazani z vsemi žavbami tako da kupca, ki enkrat na cca 5 let kupuje (in še to se mu ne zgodi vsakič) obračajo kakor se mu zahoče. 90% kupcev v tistem primeru dokler se ne pozanima ne ve kaj storiti in potem je prepozno.
No primer mi povejte kaj storit:
Kupljen hladilnik Gorenje v GA+kuhinje. Plačan z gotovino. Naslednji dan ga pripeljejo, nek privat šofer, ki razvaža za GA in ga prinesejo na dom v stanovanje v blok v 2 nadstropje. Ko ga odpreš-odviješ povinil, stiropor odkriješ, da je udarjen. Kaj sedaj?