Številke, ki bolijo....

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Skoraj pet let sem vozil DS3, 1.6Vti 88kW ... kupil testnega z 11.000km pri 9mesecih starosti ... ker vse stroške glede avta beležim na Spritmonitorju.de, vem koliko me je ta avto stal v petih letih ... redno servisiran na pooblaščenem servisu 1x letno ... kasko zavarovan, z zimskim kompletom gum. (Alu 15-ke OZ)

Statistika>

Sam sem prevozil 59.254 km

Stroški>

4.399€ registracije + zavarovanja
124€ dodatki z avto (tatoo streha, vetrna zaščita,...)
804€ (zimski komplet koles)
53€ rezervni deli
943€ vzdrževanje
395€ cestnine
6498€ gorivo (večji delež OMW 100)

Skupaj = 13.216€

Za avto sem plačal 13.990€ + 13.216€= 27.206€ (pet let DS3-ke
smile-1.gif
)

Maja 2015, po rednem servisu, sem menjal za C4-ko ... ključ za ključ ...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik netko pravi:
in seveda ta zgodba lepo kaže v prid rabljenemu avtu
nov je bil cca 15000 eur dobil ga je za 8000 mu dodal 4500eur stroškov od katerih bi se velika večin njih sigurno zgodila tudi v primeru da bi novega kupil.
se pravi danes bi njegov nov avto koštal 15000+4500+13000 izgube vrednosti, medtem ko njegov rabljen avto košta 8000+4500+6000 izgube vrednosti
Točno o tem sem pisal včeraj. Čez palec je vse lepo in prav. Če bi bil realen bi vsaj tri zadeve upošteval:
- rabljen dizel cca. 4 leta star in s cca. 100-150 tisoč km bo v tem času izgubil nekje slabe pol vrednosti. On je pa kupil 15.000 EUR vreden (nova cena po tvojih besedah, verjetno cifra kar drži) 3 leta star dizel s 13.000 km za 8.000 EUR. Lahko ga je, ampak je čisto možno, da od kolegov, družine, itd. in zato dobil super ceno. Realna cena bi bila nekje 35-40% izgube vrednosti v tem času, ker pa je imel avto praktično nič kilometrov, bi lahko prodajalec dobil še celo višjo ceno od 35% izgube vrednosti. Pa recimo da smo nekje na 10.000 EUR, čeprav bi ga lahko verjetno prodal še za kaj več. Torej tukaj pade 2.000 EUR razlike.
- pri izgubi vrednosti si tudi upošteval, da je tri leta mlajši avto isto vreden 2.000 EUR. Bravo...
- POVPREČEN rabljen SLO dizel tega razreda star 3 leta bo imel za sabo cca. 80.000, če ne še kaj več. Torej bi recimo bil nekje na sredi velikega servisa, diski bi bili lahko že proti koncu in bi se ta intervala nekoliko pohitrila v primerjavi z novim avtom. Torej stroški vzdrževanja ne bi bili enaki.

Tako da, lepo da si vzel njegov primer kot potrditev tvoje teorije, ampak je fajn, če je človek malo objektiven.

Sedaj pa še tole: recimo, da sem dobil avto od staršev star 5 let s prevoženimi 40.000 km. Plačal sem ga 500 EUR (toliko, da sem jima plačal zavarovanje za nov avto). In sedaj sem poln samega sebe po forumih, kako so vsi, ki kupijo nov avto, butli.
evil.gif
?

PS: In pa ti čestitam, da z rabljenimi Volvi za par jurjev nimaš velikih izrednih stroškov vzdrževanja.
cool-1.gif


Citat:
Uporabnik Gox pravi:
Za avto sem plačal 13.990€ + 13.216€= 27.206€ (pet let DS3-ke
smile-1.gif
)

Maja 2015, po rednem servisu, sem menjal za C4-ko ... ključ za ključ ...
Za pravilen TCO moraš odšteti vrednost avta ob prodaji oz. za koliko so ti ga vzeli v odkup.
Sicer pa, to je zelo realen prikaz stroškov z avtomobilom. Marsikdo se ob takem prikazu prime za glavo.
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Lahko vzameš tako (ključ za ključ) da še zmeraj smatraš da ima isto vozilo. Ni ne doplačal ne dobil vrnjeno.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Lahko vzameš tako (ključ za ključ) da še zmeraj smatraš da ima isto vozilo. Ni ne doplačal ne dobil vrnjeno.
Mi je jasno, ampak to je potem TCO lastništva vozila (jih pač menjaš vmes), ne pa TCO lastništva konkretnega DS3
wink-1.gif
.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.955
2.249
113
tvoji komentarji so povsem na mestu
maš prav 3 leta mlajši avto nima iste vrednosti bistveno višjo pa tudi ne ampak vzemiva 2000
dodatnih 2000 še iz naslova ugodnega nakupa
pa recimo 1500 iz naslova servisov to je 5500 in če to dodaš v ceno rabljenega maš še vedno razliko

v celi zgodbi verjetno ne bomo prišli skupaj ampak verjemi dobri rabljeni avti obstajajo ne moreš pa jih kupiti jutri zjutraj tako kot kruh. Kot sem rekel premišljeno in pa predvsem tiste ki jih lahko temeljito preveriš.

mojega trenutnega bom prodal vendar ne preden najdem enega res odličnega xc90, ki ne bo več kot 2006 letnik bo pa slovenski od prvega lastnika s servisno knjigo. Lahko bo to čez mesec dva ali pa čez leto in pol. Eden se bo že kje našel še vsakič se je. In btw volvo ni prav nič bau bau če veš kaj so njegove bolečine in kdo ti jih odpravi oz koliko zaradi teh bolečin lahko znižaš željeno ceno ob nakupu.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik netko pravi:v celi zgodbi verjetno ne bomo prišli skupaj ampak verjemi dobri rabljeni avti obstajajo ne moreš pa jih kupiti jutri zjutraj tako kot kruh. Kot sem rekel premišljeno in pa predvsem tiste ki jih lahko temeljito preveriš.

mojega trenutnega bom prodal vendar ne preden najdem enega res odličnega xc90, ki ne bo več kot 2006 letnik bo pa slovenski od prvega lastnika s servisno knjigo. Lahko bo to čez mesec dva ali pa čez leto in pol. Eden se bo že kje našel še vsakič se je. In btw volvo ni prav nič bau bau če veš kaj so njegove bolečine in kdo ti jih odpravi oz koliko zaradi teh bolečin lahko znižaš željeno ceno ob nakupu.
zmaga.gif

To precej pojasni, zakaj nimaš tako velikih izrednih stroškov popravil.
wink-1.gif
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Jezus, kakšne stroške imate z avtomobili.
rolleyes-1.gif
Z obema mojima ne pridelam številke, ki bi bila blizu navedenim. Ob takih stroških, je treba imeti plače vsaj okrog dva tisočaka ali biti suženj avtu.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
202
109
43
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pri rabljenem je isto. Gume; ponavadi jih moraš kupiti ker so bolj tako-tako. Letne in ponavadi zimske. Narediš servis, ker ne zaupaš prodajalcu. Tisti ki ploza da naredi veliki servis za 200EUR z delom in materialom... Kar naj, bi bilo verjetno bolje da ga ne bi. Zavarovat ga moraš tudi. Če imaš popuste jih koristiš tako na novem kot na rabljenem. Če je bil avto kot nov vreden 50000 EUR, sedaj si ga po 3 letih kupil za 20000... Verjetno boš vzel kasko, ki stane toliko kot za novega (pa zavarovanje tudi). Dvomim da ima 90% folka (in uporabnikov Alterja) doma v štumfu gotovine še za en tak nakup...

Prišli bomo do zaključka, da je avto strošek, nov ali rabljen, stroški niso linearno manjši niti eksponentno manjši s starostjo vozila, kot bi radi nekateri dokazali.

Najprej glede velikega servisa- nov avto, dokler ima garancijo, ga moraš delat na uradnem servisu. Cena, recimo 1000. Rabljen avto - najdeš poceni dele, poceni mehanika in se zadeva uredi za recimo 200€. (ne vidim razloga, kaj je z nizko ceno pri servisu narobe, če je vse tako kot mora bit?). Na servisih se da prišparat ogromno, pa ni nujno da so kaj slabši.
Zavarovanje: Če daš recimo 5k za avto, ne vidim razloga, da bi zavaroval karkoli več kot osnovno (pa mogoče še ao+). Tukaj se spet prihrani kar nekaj.
Popravila: splača se kupit vozilo, ki je preverjeno dobro. Potem kaj večjega načeloma ne crkne, ostalo se rešuje zelo poceni.

Potem pa seveda naprej tista velika zadeva - izguba vrednosti. Npr pri mojem avtu so do mene izgubili skoraj 40 jurjev v 7 letih. 5 jurjev na leto. Mene je pa prišel dobrih 5. Go figure out...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
Najprej glede velikega servisa- nov avto, dokler ima garancijo, ga moraš delat na uradnem servisu.
To seveda NE drži.
Res pa je, da ga ne moreš servisirat s kitajskimi deli, ki stanejo 10% vrednosti originala
tongue-1.gif
, zmontira ti pa Lojze pod kozolcem, brez računa seveda.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Izračunaj si samo stroške goriva.
Če delaš 5.000km letno z obema avtomobiloma, potem ni treba.
grin1.gif

Pusti gorivo in osnovno zavarovanje, ker to te čaka pri vsakem avtomobilu.

O tem smo že govorili v neki drugi temi: Če me vožnja na delo stane preveč, svojo rit premaknem bližje službi. Kilometre sem že napisal višje v temi.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
202
109
43
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
Najprej glede velikega servisa- nov avto, dokler ima garancijo, ga moraš delat na uradnem servisu.
To seveda NE drži.
Res pa je, da ga ne moreš servisirat s kitajskimi deli, ki stanejo 10% vrednosti originala
tongue-1.gif
, zmontira ti pa Lojze pod kozolcem, brez računa seveda.
No, vseeno ne moreš sam poiskat kvalitetnih delov (nikjer niso bili omenjeni kakšni čudni kitajski izdelki, ) z recimo 40% popustom in jih zmontirat doma, ane? Na tak način se da zelo hitro prihranit nekaj 100€.
Menjava olja s filtrom me je stala nazadnje kot 30€, delo in material. Če bi imel nov avto ni šans tako poceni.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.955
2.249
113
vedno imam avto ki izpolnjuje vse moje kriterije in ne glede koliko je star ali ima kilometrov je to avto na katerega se 100% zanesem. Ko menjam menjam zato ker je to smiselno kot je bilo iz bencinarja na dizla ali pa ker se naveličam iste zgodbe, kar pa seveda ni nikoli razlog za urgentno prodajo. Posledično imam čas najti ustrezno nadomestilo in se mi res nikamor ne mudi.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Hehe, s črnim si imel pač ogromno srečo.
rolleyes-1.gif
Meni je namreč zaribal po 5 mesecih od nakupa, kljub temu da je bil preverjen in z znano zgodovino. S.hit (oil sludge) happens! Pa je bilo 2.000 EUR izrednega stroška v 5 mesecih (edit: z zaribanim motorjem prodan za 1.300).

Z naslednjim pa v 70.000 razen rednih servisov ni bilo nobenega izrednega stroška (le menjave olja in filtrov po predpisanih intervalih proizvajalca). Stroški zavarovanja, registracije, rednega vzdrževanja, pnevmatik in izguba vrednosti štejejo pod rubriko redno (= so v neposredni zvezi z lastništvom avta).
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
Najprej glede velikega servisa- nov avto, dokler ima garancijo, ga moraš delat na uradnem servisu.
To seveda NE drži.
Res pa je, da ga ne moreš servisirat s kitajskimi deli, ki stanejo 10% vrednosti originala
tongue-1.gif
, zmontira ti pa Lojze pod kozolcem, brez računa seveda.
No, vseeno ne moreš sam poiskat kvalitetnih delov (nikjer niso bili omenjeni kakšni čudni kitajski izdelki, ) z recimo 40% popustom in jih zmontirat doma, ane? Na tak način se da zelo hitro prihranit nekaj 100€.
Menjava olja s filtrom me je stala nazadnje kot 30€, delo in material. Če bi imel nov avto ni šans tako poceni.
Kako ni šans? Isto lahko delaš tudi na novem avtomobilu, pač garancije ni več.
Ne pa primerjat jabolk s hruškami, torej servisiranje na pooblaščencu pri novem s servisiranjem doma z deli, ki jih kupiš v avtotrgovini. Pri tem pa še prvo zaokrožiš navzgor, drugo pa navzdol.
No, lahko pa tudi, če se boš zaradi tega bolje počutil, ker si ''prihranil''.
priden.gif
 

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.234
24
38
Še mojih 5c

Jst se ne upam kupovati novodobnih makin z 164 računalniki ne hvala
ne-ne-1.gif


Imel, za vsak k... lučko na reset
bonk.gif
(pa avtu ni bilo nič)

OK, se odločim iti nazaj na JAP avto, kupim Japonca l 00 z 2.0 benz motorjem in vso opremo. (dal 1000€)
Če vložim vanga še recimo 500€ (menjava komplet sklopke in velik servis) imam avto za 1500 ki me pelje lahko še 10 let z nekaj majhnimi stroški ali pa tudi ne. Porabo imam cca. 8.5l/100 tako da me niti 10 l ne gane kj preveč!

Skratka, Old school pa še marsikej lahko nardiš sam brez servisa
wink-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
He he, a ni bil ravno v Nemčiji primer ko enostavno nisi mogel več registrirat rabljenega avta z neustrezno euro normo?
Tvoj zastarel japonc čez 10 let ne bo veteran (ker nima bit zakaj), verjetno je EURO 2 (mogoče EURO 3) in če se EU birokratom sprdne bo samo še za v prešo...

Tako da se mal umirite s petjem hvalnic zastarelim tehnologijam...
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
202
109
43
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik matjazy pravi:
Najprej glede velikega servisa- nov avto, dokler ima garancijo, ga moraš delat na uradnem servisu.
To seveda NE drži.
Res pa je, da ga ne moreš servisirat s kitajskimi deli, ki stanejo 10% vrednosti originala
tongue-1.gif
, zmontira ti pa Lojze pod kozolcem, brez računa seveda.
No, vseeno ne moreš sam poiskat kvalitetnih delov (nikjer niso bili omenjeni kakšni čudni kitajski izdelki, ) z recimo 40% popustom in jih zmontirat doma, ane? Na tak način se da zelo hitro prihranit nekaj 100€.
Menjava olja s filtrom me je stala nazadnje kot 30€, delo in material. Če bi imel nov avto ni šans tako poceni.
Kako ni šans? Isto lahko delaš tudi na novem avtomobilu, pač garancije ni več.
Ne pa primerjat jabolk s hruškami, torej servisiranje na pooblaščencu pri novem s servisiranjem doma z deli, ki jih kupiš v avtotrgovini. Pri tem pa še prvo zaokrožiš navzgor, drugo pa navzdol.
No, lahko pa tudi, če se boš zaradi tega bolje počutil, ker si ''prihranil''.
priden.gif
No, pri novem vozu je malo nespametno ravnat tako, da izgubiš garancijo.
Sicer pa mislim, da ne primerjam jabolk in hrušk. Imam avto, rabi servis. Če bi imel novega, bi ga "moral" peljat na uraden servis, tako mi ga pa poceni uredi kolega. Rezultat je isti, avto je servisiran.. razlika so pa euri
smile-1.gif

Zaokroževal nisem nič nazdol
smile-1.gif


Je pa res, da mi je "thrill" se peljat čim bolje za čim manj cekinov
smile-1.gif
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.955
2.249
113
Ne govori se danes mi je hudo, ker bi veliko raje videl da bi se meni zgodilo...