Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Sem pregledal tale prispevek. RAzumem, zakaj bi želeli uvest ta ukrep, je racionalen....kratkotrajno oz. dokler ne izbruhne nova kriza. Ekonomska kriza. Če (po)gledam dlje, zakaj podpreti tako "rešitev", saj je začasna in ne reši popolnoma problema? Zakaj cepiti, če nimamo pravega zdravila? Rešitev je, čeprav pogubna za marsikoga, vendar premakne zadevo v novo obdobje, investirati v nove tehnologije. Tehnologije prihodnosti, spodbujanje konkurenčnosti.
Po domače, zakaj sploh še avtomobile na nafto(staro tehnologijo), če je tehnologija prihodnosti že tu - alternativna goriva, elektrika...(in umetno zatirana). Tu je rešitev. Nova ekonomija, nova konkurenčnost .
Ja fino, super, nove tehnologije, blablabla.
Pokaži mi industrijo ki je sposobna proizvestnekaj 100 miljonov alternativnih avtov letno od novega leta naprej.
Ne se hecat, no
Pleg tega je lahko tule nakladat ... Na drugi strani so pa stotisoči, ki bi ostali brez službe, in še dosti hujša recesija.
Tule pa vsi pametni.
Če ne korejo preživet na trgu, naj gredo drugam?
A ja? S čim se bomo pa vozili, če bo avtombilska industrija propadla - in imogrede, to se lahko zgodi v 6 mesecih, ne 6 letih ... In ne obešajte se na private jete - za direktorje velikih korporacij so daleč cenejši prevoz kot redna linija (malo preračunajte, koliko so plačani na uro in koliko časa gre stran na rednih linijah v primerjavi s privat avionom ...
Vse skupaj je bolj zapleteno in precej bolj zahtevno, kot zgleda. Zato pa večina nakladačev tule ni direktorjev ... In nima direktorske plače - pa tudi ne direktorskih odgovornosti.
Direktorji bodo zvozili? Bodo, če jim dajo možnost. Ko je treba varčevat, ni dosti možnosti: optimizacija (kar zahteva čas in je vedno manj učinkovito, lasa pa ta hip ni), nižaje cen vhodnih materialov/dtoritev (ampak s tem prblem le prevališ eno stopnjo nižje, stopenj pa zelo hitro zmanjka) ali manj stroškov dela - kar pomeni ali nižje plače ali manj zapsiolenih. Prvega ne dovoljo sindikati, drugega vlade (recimo nemška).
Kaj potem še ostane? Edino večanje povpraševanja (umetno, če je treba), da ni potrebno toliko nižat stroškov. Recimo subvencija potrošnikom. ALi pa dirketna subvencija proizvajalcu. Le da prvo ohranja konkurenco med proizvajalci, drugo jo zmanjšuje.