Pokaži mi industrijo ki je sposobna proizvestnekaj 100 miljonov alternativnih avtov letno od novega leta naprej.
Prej ne bi bilo dogovarjanj z naftnimi šejki in bi razvoj šel lepo naprej pa so v predale založili alternativne vire (velika verjetnost da ta moja trditev drži), vedno so izboljševali tako obliko kot tudi motorje naj eden reče da ni šel začrtan razvoj v smer da bi avtomobil šel na kaj drugega kot pa samo bencin! Avtoindustrija je imela ogromno časa pa niso na trg spravili alternativcev, kdo in kaki dogovori so zadaj pa ne vem, vem pa da je na svetu ogromno znanstvenikov, ki znajo mislit in delat in imajo odlične ideje a kaj ko direktorji (latniki) gledajo samo na dobiček in tu ga sedaj tut imajo!
.
Pleg tega je lahko tule nakladat ... Na drugi strani so pa stotisoči, ki bi ostali brez službe, in še dosti hujša recesija.
Da se zgodi to se bodo alternativni avtomobili začeli delat še pred koncem prihodnjega leta! Da bi propadle velike avtomobilske firme se ni za bati. Ima mogoče kdo podatek koliko ljudi je GM al pa ford od začetka krize pa do danes odpustil al pa če so kaj prilagodili delovni čas, mogoče kaka notranja reorganizacija?
Če ne korejo preživet na trgu, naj gredo drugam?
Mogoče se sliši čudno amapak DA. Novi proizvodi nove tehnologije in predvsem novi direktorji, vlaganja v raziskave in razvoj in ne samo v njihove ogromne nagrade sedaj se vidi da si je niti slučajno niso zalužili ampak so živeli samo na račun pihanja balončka, ki je sedaj počil.
A ja? S čim se bomo pa vozili, če bo avtombilska industrija propadla
Preprosto z avtomobili, ki ne bodo popustili raznim lobijem, ki so na vsakem vogalu!
In ne obešajte se na private jete - za direktorje velikih korporacij so daleč cenejši prevoz kot redna linija (malo preračunajte, koliko so plačani na uro in koliko časa gre stran na rednih linijah v primerjavi s privat avionom ...
Rešuje naj firmo ne pa da sedi 10.000m v zraku. S tem bo za reševanje porabil tut manj denarja.
Glede na situacijo bi rekel da so na uro plačani preveč glede na učinkovitost.
Direktorji bodo zvozili? Bodo, če jim dajo možnost. Ko je treba varčevat, ni dosti možnosti: optimizacija (kar zahteva čas in je vedno manj učinkovito, lasa pa ta hip ni), nižaje cen vhodnih materialov/dtoritev (ampak s tem prblem le prevališ eno stopnjo nižje, stopenj pa zelo hitro zmanjka) ali manj stroškov dela - kar pomeni ali nižje plače ali manj zapsiolenih. Prvega ne dovoljo sindikati, drugega vlade (recimo nemška).
Če se potrudijo bodo zvozili. Res je da so zaradi ogromnih prilivov in odlivov denarja vsaki dan (verjetno si številk ne moremo niti mislit), zna bit kaka težava če kak dan denarja ni bi se pa vprašal kako so kaj oni podizvajalce v preteklosti privijali da so lahko kazali rezultate in pri podizvajalcih verjetno ni več maneverskega prostora, nobeden ne bo delal celi mesec, da bo na koncu meseca iz dela imel minus. Kar se tiče vmešavanja raznih vlad, a še niso ugotovile da so posredno krive za malo težjo situacijo? Le kaj bi bilo če bi imeli avto, ki ne porablja bencin in se lahko napolni doma (voda, elektrika?) Na vodo ni trošarine na elektriko je DDV? Na bencin je trošarina, DDV pa kaj še vem kaj vse obesijo gor da vzdržujemo birokrate?
Kaj potem še ostane? Edino večanje povpraševanja (umetno, če je treba), da ni potrebno toliko nižat stroškov. Recimo subvencija potrošnikom. ALi pa dirketna subvencija proizvajalcu. Le da prvo ohranja konkurenco med proizvajalci, drugo jo zmanjšuje.
Balončka pa spet ne rabimo pihat!
Vse skupaj je bolj zapleteno in precej bolj zahtevno, kot zgleda. Zato pa večina nakladačev tule ni direktorjev ... In nima direktorske plače - pa tudi ne direktorskih odgovornosti.
Res je nisem direktor na kako stvar se pa dobro spoznam! (mogoče celo kak krizni management
)
To ne leti kak osebno na tebe ampak tu se potem vidi razlika med nekom ki podpira pomoč držav in med mano, ki jih nikakor ne podpiram