Spodbude za električne avtomobile

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Ocena za Mjav bo porazna... super glede porabe gledano v €€€, super glede prostornosti gledano na celotno dolžino avtomobila, super glede garancije... slabo glede hitrosti polnenja... skupek ocen: porazno!!!!

A to si ti o njem misliš? Kar jaz si ne ...
Ugibam, da bi na testu dobil slabe ocene za prostornost, za materiale, vprašanje je, kako je z varnostjo (najprej bi rad NCAP videl), slabo za uporabnost, zelo dobro za gospodarnost, slabo za zmogljivosti ... Kakšne garancije ima Mitsubishi pa ne vem na pamet. Za dobro oceno mora bit vsaj 3 leta brez omejitve in mobilna garancija ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Neee, Tazzaro....

Zgledalo je ko da se je na unem poligonu od zaletavčkov (nasprot McDonaldsa) enmu strgalo pa je spizdil do stopnic
evil.gif

Ahaaa!!! Jp, sem se peljal s Tazzarom v soboto. Zelo dobro potegne. Presenetljivo, glede na to, da ima 15kW motor. Moram reči, da sem ga pred tem podcenjeval v smislu moči.
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Zate mora biti za dobro oceno vodik, corolla pa ESP... če ena od teh manjka, polom.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Mene bolj zanima kak potegne una bjonda k je sedla vanjga....

Kot prvo, ne vem, o kom govoriš. Sam sem se peljal z uvoznikom in to v okolici Kamnika.

Kot drugo, prosim za malo manj vulgarnosti. S takimi se lahko odpelješ v Spam kotiček.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Corolla ma velik prtljažnik... med limuzinskimi modeli ima največjega... kaj šele če za primerjavo vržemo Renault Espace... bi lahko celega vred, z baterijami skupaj, spravili v prtljažnik Corolle... pa še dometa nima kot Corolla...

Še vedno mi ni jasno, kaj te corolla matra, da si jo privlekel na plano in jo stalno okoli vlačiš.
Ampak očitno te. In ima 450 litrski prtljažnik, GRAND Espace ima 457 ... isti tastari espace ima (brez akumulatorjev, ki so jih zložili noter) vsega 250 litrov ...
Zdaj lahko nehamo o corollah in prtljažnikih, ne?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Zate mora biti za dobro oceno vodik, corolla pa ESP... če ena od teh manjka, polom.
Ma ne? A res? Kje jih pobiraš?
Za dobro oceno je vseeno, če gre avto na drek, samo da gre OK. Kaj je moje privat mnenje, je druga stvar ...
ESP mora bit, drugače je leteča krsta, za corollo je pa že skrajni čas, da poveš, kaj te pri njej matra ai pa nehaš srat ...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Corolla ma velik prtljažnik... med limuzinskimi modeli ima največjega... kaj šele če za primerjavo vržemo Renault Espace... bi lahko celega vred, z baterijami skupaj, spravili v prtljažnik Corolle... pa še dometa nima kot Corolla...

Še vedno mi ni jasno, kaj te corolla matra, da si jo privlekel na plano in jo stalno okoli vlačiš.
Ampak očitno te. In ima 450 litrski prtljažnik, GRAND Espace ima 457 ... isti tastari espace ima (brez akumulatorjev, ki so jih zložili noter) vsega 250 litrov ...
Zdaj lahko nehamo o corollah in prtljažnikih, ne?
Točno tako, kot sem rekel.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Corolla ma velik prtljažnik... med limuzinskimi modeli ima največjega... kaj šele če za primerjavo vržemo Renault Espace... bi lahko celega vred, z baterijami skupaj, spravili v prtljažnik Corolle... pa še dometa nima kot Corolla...

Še vedno mi ni jasno, kaj te corolla matra, da si jo privlekel na plano in jo stalno okoli vlačiš.
Ampak očitno te. In ima 450 litrski prtljažnik, GRAND Espace ima 457 ... isti tastari espace ima (brez akumulatorjev, ki so jih zložili noter) vsega 250 litrov ...
Zdaj lahko nehamo o corollah in prtljažnikih, ne?
Točno tako, kot sem rekel.

bonk.gif

Ti nisi gladek ...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Pozabil sem sicer dodati, da ima Grand Espace 520l ob 7 sedežih, ampak komu mar. Corolla je Corolla.
 
Nazadnje urejeno:

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
Mene bolj zanima kak potegne una bjonda k je sedla vanjga....

Kot prvo, ne vem, o kom govoriš. Sam sem se peljal z uvoznikom in to v okolici Kamnika.

Kot drugo, prosim za malo manj vulgarnosti. S takimi se lahko odpelješ v Spam kotiček.

bonk.gif


Pejt mami vprašat kako se parental filter vklopi
rolleyes-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
(najprej bi rad NCAP videl)

http://www.nasva.go.jp/mamoru/english/2007/type/10_i.html

Tole ni NCAP, ampak očitno je za vsaj 4 zvezdice. Čisto OK.

Tole je Japonski 'NCAP' in ima 5* od 6 možnih.

Sem pa opazil da ne gre za električarja, ampak navadnega. Pa Če električar nima stranskih airbagov (tale na linku jih ni imel, je pa res tvar iz leta 2006), zna pogoret pri bočnem testu v štango.
Pri Mitsubishiju sicer pravijo, da štartajo na 4*. Bomo videli.
Sem pa opazil, da so UK cene zunaj: 34 tisoč funtov, kar bi pri nas zneslo cca 40.000 evrov.
Pa v EU ciklu ne naredi 120 milj, ampak 80 ...
No ja, kdo ga bo ziher kupil, tudi pri nas.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
(najprej bi rad NCAP videl)

http://www.nasva.go.jp/mamoru/english/2007/type/10_i.html

Tole ni NCAP, ampak očitno je za vsaj 4 zvezdice. Čisto OK.

Tole je Japonski 'NCAP' in ima 5* od 6 možnih.

Sem pa opazil da ne gre za električarja, ampak navadnega. Pa Če električar nima stranskih airbagov (tale na linku jih ni imel, je pa res tvar iz leta 2006), zna pogoret pri bočnem testu v štango.
Pri Mitsubishiju sicer pravijo, da štartajo na 4*. Bomo videli.
Sem pa opazil, da so UK cene zunaj: 34 tisoč funtov, kar bi pri nas zneslo cca 40.000 evrov.
Pa v EU ciklu ne naredi 120 milj, ampak 80 ...
No ja, kdo ga bo ziher kupil, tudi pri nas.

Kot sem bral, naj bi električar imel 6 airbagov. Tale bencinski je zunaj že nekaj časa; mogoče zaradi tega še nima bočnih airbagov. Boš poročal.

Po Japonskem ciklu naj bi bil ocenjen na 160km, po EU pa na 140km. Boš poročal.

Glede cene je pa tako. Tisto je bila stara cena zdaj je taka (na koncu videa):
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sem pa opazil, da so UK cene zunaj: 34 tisoč funtov, kar bi pri nas zneslo cca 40.000 evrov.

Imaš prav, tudi sam sem ravnokar prebral: Mitsubishi announces UK pricing for i-MiEV: £33,699

Za ta denar si ga naj kar nekam zataknejo. Moj Vectrix me bo vozil še leta.

Bom počakal, da vidim kaj da ven Nissan z Leaf-om.

Citat:
PRESS RELEASE

MITSUBISHI MOTORS (UK) ANNOUNCES i-MiEV UK PRICING AND SPECIFICATIONS


Mitsubishi Motors (UK) is pleased to announce the on-sale price of the Mitsubishi innovative Electric Vehicle – the i-MiEV.

Price and Incentives

For orders delivered to the customer from January 1st 2011, to coincide with the UK government's recently announced Consumer Incentive Scheme, the price has been set at £33,699 including VAT. The government grant will be worth £5,000 off the purchase price of qualifying electric and plug-in hybrid electric vehicles.

The ultra-low running costs of the i-MiEV are a key advantage over other cars, with additional incentives including:

* Only £115 fuel costs for 12,000 miles driving (£0.96 pence for a full charge)
* Low servicing costs and downtime – only approximately 4 working parts compared to over 300 in a typical internal combustion engine
* Exempt from road tax (saving approx £300 per annum)
* First year capital allowances for fleet vehicles
* Zero benefit-in-kind company car tax
* Lower rate of VAT for domestic electricity
* Exempt from congestion charge (saving up to £2,000 per annum)
* Free parking in many London boroughs and cities such as Milton Keynes
* Expected high residual values due to high demand outstripping supply for several years to come

Lance Bradley, Mitsubishi Motors UK's MD

Lance Bradley, Mitsubishi Motors UK's Managing Director, said:

"These are exciting times for the motor industry in the UK. This is the biggest change in the automotive industry since it began some one hundred years ago, so to be able to offer our zero emissions car for this price is a truly great achievement.

We are aware that, by their very nature, any new technologies always command a premium, which has been true for anything from plasma televisions to cars. Others make price claims and estimations, but we have a real vehicle that is available now and is proven in the real world."

Customer Orders

Mitsubishi's newly opened Electric Vehicle Centre in Central London has already taken its first orders for delivery in January, and enquiry levels have soared following the Government's consumer incentive announcement on 25th February.

The Mitsubishi Electric Vehicle Centre has been operational for customer enquiries and demonstrations since mid-February and customers can contact the Centre on 0207 546 8331 or via email at imiev@mitsubishi-cars.co.uk.

Personalise with Bespoke Accessories

The i-MiEV's award-winning design makes a big statement in its own right, but Mitsubishi Motors (UK) will also be offering a bespoke accessory programme for the i-MiEV.

Customers will be able to fully personalise their car from a wide range of environmentally friendly and premium accessories including floor mats made from bio-degradable bamboo fibre; specialist leather seat trims including a monogram service; and a special collection of exterior vehicle designs – from Union Jack Flags to special customer requests.

UKSpecification

The European Whole Type Vehicle Approved i-MiEV has been engineered to achieve a target Euro NCAP crash test rating of 4-stars and illustrates that customers do not need to compromise in any area.

The days of the 'milk float' mentality are truly over as the following specification proves.

Vital Statistics:

* Zero CO2 tailpipe emissions
* Top speed 81 mph
* Range 80 miles (EU combined mode, estimated)
* Seating capacity – 4 adults, plus luggage
* 12-months / 12,500 miles service intervals
* 3-year warranty and pan-European accident and breakdown cover
* Kerb weight – 1,105 KG
* Dimensions – 3,475 (l) x 1,475 (w) x 1,610 (h)

Mechanical:

* 47kW AC permanent magnet synchronous motor (max power)
* 1-speed fixed gear
* Front McPherson strut and coil spring suspension
* Rear 3-link de Dion suspension
* Front stabilizer bars
* Front 14" ventilated disc brakes
* Rear 8" drum brakes
* 9" master vac brake boosters
* ABS (Anti-lock Braking System) with EBD (Electronic Brake-force Distribution)
* Brake assist
* ASC (Active Stability Control)

Exterior:

* Alloy wheels
* All-round 'green' glass
* Colour-keyed front bumper
* Projector type halogen headlamps with levelling device
* Variable intermittent windshield wiper and washers
* Black foldable and electronically controlled door mirrors
* Rear combi LED lamps with clear glass
* Colour-keyed rear bumper with rear fog lamp
* Roof Spoiler with High-mount stop lamp
* Tailgate intermittent wiper and washer

Interior:

* All-round electric windows
* Central door locking with keyless entry
* Driver's and front passenger's SRS front airbags
* Side and curtain air bags
* 3-spoke leather wrapped steering wheel
* Leather wrapped shift knob
* Headlamp levelling device
* Odo and Twin trip and Rest driving range meter
* EV system check warning indicator
* Activation complete buzzer and indicator
* Batteryremaining indicator
* Dusk sensor
* Glove box with card holder
* Instrument panel secret box (above glove box)
* Front cup holders (floor console, front of the passenger)
* Electrical manual air conditioner with deodorant filter
* Front 2 speakers and Front 2 tweeters
* Seat belt warning (driver, front passenger)
* Front passenger air bag cut off switch
* ASC on/off switch

EV Functions:

* Brakeforce regeneration
* Lightweight electronic power steering
* On-board recharging system with cable (flat-to-full in 6-hours, 240V 13 A input)
* On-board rapid charging system (flat-to-80 in 30 minutes)
* Energy-saving drive mode (reduces output to 18kW)
 
Nazadnje urejeno: