Spodbude za električne avtomobile

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.125
10.991
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Zdavnaj pomeni lani. Probleme so rešili tako, da je po novem menjalnik močnejši in samo enostopenjski, kar nekoliko omeji predvideno končno hitrost. Je pa vsaj pospešek ostal na istem nivoju. Težave so imele predvsem prve Tesle, ki so zaradi težav dobile zaklenjen menjalnik in sicer v višji prestavi, zato je bil pospešek za sekundo in pol slabši od tistih, ki so imeli le eno prestavo. Skratka, nekoliko nezavidljivo za luksuzno športno igračko.

Ti šment. Problem so odpravili v enem letu.

Koliko časa so potrebovali veliki proizvajalci vozil, da so odpoklicali vozila, ki so se jim zatikala pedala za gas?

Ti šment, "rešili že zdavnaj" pomeni "rešili lani". Vedno se da besede tako obrniti, da so v tvoj prid, kajne? Da ne začnemo o tem, da so ljudje, zgodnji navdušenci, avto vplačali vnaprej, potem so jim pa navkljub že podpisanim pogodbam in že vplačanim zneskom povišali ceno.
13.gif


Ne me narobe razumeti, ta avto se mi zdi odlična igračka, ugodno je, da je predvidoma brez rednega vzdrževanja. Ampak ima tudi pomanjkljivosti in res ni primerno, da se ga hvali "kot najpomembnejši izum po narezanem kruhu", kot je že nekdo napisal.
wink-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Ne me narobe razumeti, ta avto se mi zdi odlična igračka, ugodno je, da je predvidoma brez rednega vzdrževanja. Ampak ima tudi pomanjkljivosti in res ni primerno, da se ga hvali "kot najpomembnejši izum po narezanem kruhu", kot je že nekdo napisal.
wink-1.gif
Zakaj pa ne bi imel rednega vzdrževanja? Po moje vsi ti zobniki, statorji in rotorji in kar je še vsega notri, tudi niso kar neuničljivi (še posebej pa ne poceni). Saj električne lokomotive tudi treba vzdrževati, in kolikor vem, sploh ne tako poceni.
 
Nazadnje urejeno:

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.125
10.991
113
kod Džej-Zija
Tako trdi tovarna. Da motorja in menjalnika ni potrebno vzdrževati, ker ni nikjer nobenega olja, filtrov itd., in minimalna količina gibljivih delov.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.147
4.129
113
KZS.

Se malo smejim nekaterim kratkovidnežem v tej temi!
grin1.gif
elektrika za vse pride iz vtičnice v hiši, nafta pa iz lokalnega petrola.

No pa začnimo ...

Kako pridobivamo elektriko? Iz elektrarn jasno! Koliko stane ena elektrarna? Nekako toliko da so VSE velike oz. sploh VSE glavne elektrarne v Slo narjene iz državnega denarja. Pri trenutni ceni elektrike je amortizacija (ROI točka) merjena v (nekaj) desetletljih. Elektrarna ima torej zelo majhen ekonomski doprinos. Od elektrarne do hiše pride elektrika po omrežju, ki je bilo spet brez pardona v slo narjeno iz državnega denarja. Za postavit in vzdrževat električno-distribucijsko omrežje gre veliko denarja. Država sem jaz! Skratka to da je elktrika tako poceni je samo zato ker plačujemo davke in precejšni delež teh davkov gre tudi za el. omrežje. Realna cena elektrike je precej VIŠJA kot pa jo mi dirketno plačujemo.

Sedaj pa nafta! Kako "pridobivamo" nafto? Jo načeloma niti ne, ampak kar sama teče iz vrtin ... ROI točka (amortizacija) vrtine se meri v dnevih, cena naftovoda je mogoče primerljiva z elektro dalnjovodom ampak ker ne gre do vsake hiše je jasno distribucija cenejša. Realna cena nafte je preceeeeeeejjjjjj NIŽJA kot jo mi plačujemo. V arabiji recimo je cena 1l nafte pod 10 centov ....

Skratka realna cena elektrike in nafte sta tam-tam oz. je cena "lokalne" nafte celo nižja.

Druga stvar je količina energije ki je na voljo - v EU skoraj povsod elektrike primankuje. Isto je v ZDA. Elektriko je potrebno uvažat (iz "tretjih" držav) ... v ZDA so se že pojavili "električni mrki" v EU pa to še pride. Čez 10 let bo že uvožene energije premalo! Skratka elektriki se na globalni ravni ne piše nič dobrega. (hint: cene bodo zaradi preseganja povprašaevanja nad ponudbo šle v nebo)

Pri nafti je pa tako - jo je dovolj, zaradi "politike" in "lobijev" pa se skrbi da je črpanja (in distribucije) precej manj kot bi ga lahko bilo. Zaradi tega se umetno ustvarja zelo visoke cene, svoje jasno dodajo tudi države s trošarinami itd.

Moja napoved za čez 20 let, elektrike bo primanjkovalo, cene bodo ogromne, veliko bo mrkov oz. "omejitev porabe". Vsaka hiša bo imela svoj ekonomičen dizel agregat, ki bo te izpade pokrival. Avtomobili bodo ŠE VEDNO na fosilna goriva. 20% ljudi ki bo šlo na EV bo v času krize vozilo EVje na odpad oz. jih predelovalo v CE vozila!
zmaga.gif


Skratka upam da imate zagovorniki EVja že pripravljene agregate ali pa investicijo v solarne elektrarne.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Saj pri motorju z notranjim izgorevanjem tudi ne zmečeš gore denarja za vzdrževanje. Pač tisto olje na vsake toliko km in filter ni ravno gore denarja. Pri menjalniku je pa stroškov še precej manj.

Saj, kako pa je z izstrošenimi akumulatorji pri takih avtih recimo po 100.000 km? Najbrž je cifra kar lepa, če že en malo boljši akumulator v trgovini (ne li-ion) stane toliko kot kvalitetno olje in filter za dve menjavi (torej kake 40 jurjev km). Takle avto pa ima akumulatorjev malo več, pa niso najbrž ravno iz Mežice ...
 
Nazadnje urejeno:

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.125
10.991
113
kod Džej-Zija
Se strinjam, ampak to je bil eden od poudarkov tovarne. Akumulatorji naj bi držali pa do nekje 200.000 km, če se prav spomnim. Za športnika čez glavo, verjetno do konca njegove življenjske dobe. Potem pa menda reciklirajo akumulatorje in vgradijo nove. Koliko to stane, se mi pa ne sanja. Verjetno pa mora biti nekaj tisoč dolarjev.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tesla je za petičneže, za novo baterijo bodo dali 25 jurjev USD, isto kot so prej dali za generalno popravilo motorja v Ferrariju, katerih prodaja je po zagonu Tesle v Silicijevi dolini padla za 80% in je praviloma škripnil precej prek kot škripnejo baterije v Tesli.
smile-1.gif

So no one cares.

Za množične električne avte pa počasi prihajajo časi. Čez noč ne bo revolucije, samo počasna evolucija.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pa vi ste
bonk.gif


Za vsaj 50% folka je 140km/dan več kot zadosti. Sicer imam pa počasi dovolj razumnega argumentiranja z vami, ki seveda, vsak od vas dela vsaj 150km na dan. Da pa se načrtuje postavitev polnilnih točk v nakupovalnih središčih in restavracijami, tega pa nobenega ne zanima. Predvsem pri takih objektih, kjer imajo ljudje opravke. Tako da med tem, ko si po opravkih, pač dofilaš, ne pa da stojiš pri avtu.

Mislim, ne vem, ali ste res tako
bonk.gif
ali se samo delate?

Vi se kar vozite z vedno dražjim gorivom. Trenutno imam za sabo 6200km narejenih na elektriko s stroškom 0.25 EUR/100 km in me boli kita, ko se podraži gorivo. Namesto, da sem dal 500 EUR za gorivo, sem dal 15.5 EUR za elektriko.

Boli me kita, ker mi ni potrebno menjavat svečk, olj, filtrov, boli me kita, da se mora motor ogreti na delovno temperaturo, boli me kita, ker imam zavarovanje in registracijo zanemarljivo drago, boli me kita, ker mi ni potrebno plačati prispevka za ceste.

koliko te je pa zabolelea kita, ko si nabavil štrom avto oz predelal avto na štrom? In koliko te zaboli kita, ko se moraš nekam daleč peljat, pa maš doseg nekajkrat manjši do avta na fosilno gorivo? Pa niti 5 litrov kantice ne morš vozit s sabo...

Sej imaš point, treba je ukrepat pa naredit nekaj, se strinjam, ampak kot vsaka zadeva, ima elektro svoje dobre in slabe lastnosti...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
koliko te je pa zabolelea kita, ko si nabavil štrom avto oz predelal avto na štrom? In koliko te zaboli kita, ko se moraš nekam daleč peljat, pa maš doseg nekajkrat manjši do avta na fosilno gorivo? Pa niti 5 litrov kantice ne morš vozit s sabo...

Sej imaš point, treba je ukrepat pa naredit nekaj, se strinjam, ampak kot vsaka zadeva, ima elektro svoje dobre in slabe lastnosti...
Fantki, nas ne boli kita, pač obrnemo ključ tam, kjer se za tisti moment spodobi. Ali je to električni skuter, ali terenec, ali športni kabriolet, ali dirkalni štirikolesnik... pač gremo...
res pa je, da še nisem tako globoko padel, da bi imel avto višjega cenovnega razreda, imanovan Alfa...
hysterical-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sorry, ampak še vedno si pri elektro avtu pred izbiro doseeg ali prtljažnik ...
Ja, imaš prav. Do sedaj sem še povsod prebral in se tudi na lastne oči prepričal, da ima Toyota Corolla večji prtljažnik oziroma več prtljažnega prostora kot pa Renault Espace. Male skrivnosti velikih mojstrov. Sicer pa, tudi če kdo prehiti Hondo, je le-ta še vedno hitrejša...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pa vi ste
bonk.gif


Za vsaj 50% folka je 140km/dan več kot zadosti. Sicer imam pa počasi dovolj razumnega argumentiranja z vami, ki seveda, vsak od vas dela vsaj 150km na dan. Da pa se načrtuje postavitev polnilnih točk v nakupovalnih središčih in restavracijami, tega pa nobenega ne zanima. Predvsem pri takih objektih, kjer imajo ljudje opravke. Tako da med tem, ko si po opravkih, pač dofilaš, ne pa da stojiš pri avtu.

Mislim, ne vem, ali ste res tako
bonk.gif
ali se samo delate?

Vi se kar vozite z vedno dražjim gorivom. Trenutno imam za sabo 6200km narejenih na elektriko s stroškom 0.25 EUR/100 km in me boli kita, ko se podraži gorivo. Namesto, da sem dal 500 EUR za gorivo, sem dal 15.5 EUR za elektriko.

Boli me kita, ker mi ni potrebno menjavat svečk, olj, filtrov, boli me kita, da se mora motor ogreti na delovno temperaturo, boli me kita, ker imam zavarovanje in registracijo zanemarljivo drago, boli me kita, ker mi ni potrebno plačati prispevka za ceste.

koliko te je pa zabolelea kita, ko si nabavil štrom avto oz predelal avto na štrom? In koliko te zaboli kita, ko se moraš nekam daleč peljat, pa maš doseg nekajkrat manjši do avta na fosilno gorivo? Pa niti 5 litrov kantice ne morš vozit s sabo...

Sej imaš point, treba je ukrepat pa naredit nekaj, se strinjam, ampak kot vsaka zadeva, ima elektro svoje dobre in slabe lastnosti...

Me ne, ker mi mesečni obrok kredita ekosklada pokrije strošek bencina, ki mi ga ni potrebno plačati. Dejansko mi razlika v ceni odplačuje motor, na koncu mi bo pa še vedno ostal motor
nahrung002.gif


Za daljše razdalje ni problema. Takrat vzamem avto. Kot sem že povedal nekajkrat, pa se vas ne prime. Električno vozilo je vozilo za razdalje do 100-150km. Ta dnevna razdalja pokrije 90% mojih potreb po vožnji. Za relacije vzamem avto.
Ko bom imel električni avto, bom za daljše razdalje, pač, vzel 'ta drug' avto.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Neee, Tazzaro....

Zgledalo je ko da se je na unem poligonu od zaletavčkov (nasprot McDonaldsa) enmu strgalo pa je spizdil do stopnic
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tako kot se ne spuščaš v iMiev, ki ima vse to, kar opisuješ itn. Kako pa napreduje opis Tesla Roadsterja?
Od Tesle se kljub 2 mailoma nič ne javijo. Mjava bomo peljali prej ali slej, samo če se uvoznik malo potrudi (in menda se bo). Za mestni avto se zdi čisto OK, če ni treba, da se več kot 2 v njem peljeta (kar pa, da ne bo pomote, velja za vse avte te velikosti, ne glee na to, kaj jih poganja).
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Ocena za Mjav bo porazna... super glede porabe gledano v €€€, super glede prostornosti gledano na celotno dolžino avtomobila, super glede garancije... slabo glede hitrosti polnenja... skupek ocen: porazno!!!!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sorry, ampak še vedno si pri elektro avtu pred izbiro doseeg ali prtljažnik ...
Ja, imaš prav. Do sedaj sem še povsod prebral in se tudi na lastne oči prepričal, da ima Toyota Corolla večji prtljažnik oziroma več prtljažnega prostora kot pa Renault Espace. Male skrivnosti velikih mojstrov. Sicer pa, tudi če kdo prehiti Hondo, je le-ta še vedno hitrejša...

1. Pa kakšna corolla te to matra???
2. In če že moramo o Corolli - prav majhnega prtljažnika sicer nima, je pa malo nepraktičen, ker je pač limuzinski. Ampak je še vedno večji kot v RX-8 in tudi večji od tistega v elektrilčnem espacu (kar malo si poglej, kolikšen je tam) ...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Corolla ma velik prtljažnik... med limuzinskimi modeli ima največjega... kaj šele če za primerjavo vržemo Renault Espace... bi lahko celega vred, z baterijami skupaj, spravili v prtljažnik Corolle... pa še dometa nima kot Corolla...