Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če imajo podzemne garaže, se da tam zgraditi polnilne stebričke/omarice. Če to ne, potem mogoče v službah, na službenih parkirnih mestih. Recimo, tukaj bi bilo, da se motivira firme, možen tak dogovor, da če ti omogočijo polnjenje v službi, da se zmanjša ali ukine dodatek za prevoz.
Če pa tudi tega ne, potem pa, hja... ti šment. Vsi, pač, ne morejo imeti vsega.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Po mojem se znata zaklat. Razen če so v igri kake subvencije, po katerih so francozi svetovno znani, že iz naslova kmetijstva.
Ni nič narobe, da razvijajo tehnologijo. Problem je pa v tem, da mora poleg tehnologije, biti zrel tudi trg. In trga za električne avtomobile trenutno ni. V Evropi komaj prodaš kakega hibrida, v ZDA in na Japonskem pa brez problema. Električni avto v Evropi? FAIL, razen če so v igri subvencije, torej legalizirana kraja tujega denarja.
Pač bencin je prepoceni, baterije pa predrage. Pustimo vse drugo ob stani. Še za plug-in hibride bo po mojem težka. Toyota misli dat v najem le vsega 500 do jurja plug-in Prius hibridov po celem svetu. Se jim že svita zakaj. Pa bodo avtomobili precej cenejši od iMiev-ov, predvsem pa bodo imeli manj omejitev glede dometa. Jebat ga, treba je počakat oil peak in bencin po 5 EUR na liter, takrat bo trg počasi dozorel ...
Ogo
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Hja, sam jeba bo s ceno isto kot pri iJajčkih, električni domet pa v osnovi nižji.
Za višji skrajni domet si pa ubereš Priusa za 15 jurjev manj.
Pod 40 jurjev EUR Volta / Ampere verjetno ne bo.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Prvič, Volta pod 40 jurjev EUR ne bo. So le sanje in upanje na izpumpavanje proračunskih sredstev.
Drugič, bencinski domet, porabo in ostale karakteristike, bo imel precej slabše kot Prius, GM pač. Rešuje ga pogon na štrom za tistih prvih 60 km, ki pa ima trenutno negativno ekonomiko, skoraj zastojn štromu navkljub.
Skozi bodo prišli samo z modelovanjem pri vladah, dajte nam 10 jurjev EUR subvencij na avto. Tako se pa biznis lahko gre čisto vsak.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Prvič, Volta pod 40 jurjev EUR ne bo. So le sanje in upanje na izpumpavanje proračunskih sredstev.
Drugič, bencinski domet, porabo in ostale karakteristike, bo imel precej slabše kot Prius, GM pač. Rešuje ga pogon na štrom za tistih prvih 60 km, ki pa ima trenutno negativno ekonomiko, skoraj zastojn štromu navkljub.
Skozi bodo prišli samo z modelovanjem pri vladah, dajte nam 10 jurjev EUR subvencij na avto. Tako se pa biznis lahko gre čisto vsak.
V ZDA naj bi bil okoli 37.000 USD + na to še dobrih 7 jurjev subvencije. Doselj je pri večini avtov veljala logoka cena v USD=cena v EUR (bolj ali manj), kar daje lepo možnost, da bo pod 40 jurjev. Za ZDA so izrecno napovedali, da bo z subvencijo (ki jo je, kot rečeno, za dobrih 7 jurjev) avto pod 30k USD.
Glede na papirnate podatke bo imela Ampera na bencinski motor približno enake zmogljivosti kot prejšnji Prius ...