Spodbude za električne avtomobile

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Mislim, da bo bencin predrag šele takrat, ko (če) bo štrom v polnem zamahu in čisto nič prej. Sanje o oil peaku so vseeno samo sanje, že 40 in več let.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če imajo podzemne garaže, se da tam zgraditi polnilne stebričke/omarice. Če to ne, potem mogoče v službah, na službenih parkirnih mestih. Recimo, tukaj bi bilo, da se motivira firme, možen tak dogovor, da če ti omogočijo polnjenje v službi, da se zmanjša ali ukine dodatek za prevoz.

Če pa tudi tega ne, potem pa, hja... ti šment. Vsi, pač, ne morejo imeti vsega.

In si ravnokar izločil dve tretjini tiste populacije, za katero bi bil prehod na elektro avte najbolj nujen (večja mesta) ...
Iluzorno je o tem razmišljat, doker za vse te avte sploh parkingov ni dovolj. Ampak morda bo pa prav elektro avto uredil težave s parkirišči ... V Lj bi se recimo MOL splačalo uredit parkinge za vse, ker bi noter prinesli s ceno elektrike na polnilnih mestih na teh parkingih, ki bi bila pač višja kot iz navadne vtičnice ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Po mojem se znata zaklat. Razen če so v igri kake subvencije, po katerih so francozi svetovno znani, že iz naslova kmetijstva.

Ni nič narobe, da razvijajo tehnologijo. Problem je pa v tem, da mora poleg tehnologije, biti zrel tudi trg. In trga za električne avtomobile trenutno ni. V Evropi komaj prodaš kakega hibrida, v ZDA in na Japonskem pa brez problema. Električni avto v Evropi? FAIL, razen če so v igri subvencije, torej legalizirana kraja tujega denarja.

Pač bencin je prepoceni, baterije pa predrage. Pustimo vse drugo ob stani. Še za plug-in hibride bo po mojem težka. Toyota misli dat v najem le vsega 500 do jurja plug-in Prius hibridov po celem svetu. Se jim že svita zakaj. Pa bodo avtomobili precej cenejši od iMiev-ov, predvsem pa bodo imeli manj omejitev glede dometa. Jebat ga, treba je počakat oil peak in bencin po 5 EUR na liter, takrat bo trg počasi dozorel ...

Ogo

Po drugi strani pa Opel planira, da bo prodal lepo količino (petmestno) Amper ... Nekaj že bo na tem ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Dvomim, ce ne bo konkretnih subvencij ali pa skokovitega skoka cen fosilnih goriv.

GM Volt, oz s prelepljeno Opel znacko Ampera, ne bo poceni avto.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Hja, sam jeba bo s ceno isto kot pri iJajčkih, električni domet pa v osnovi nižji.
Za višji skrajni domet si pa ubereš Priusa za 15 jurjev manj.
smile-1.gif

Pod 40 jurjev EUR Volta / Ampere verjetno ne bo.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.134
5.077
113
Nuku`Alofa
Ne filozofirat o ceni in dobavljivosti, sprejeti je treba dejstvo, da elektrike preprosto NI DOVOLJ za kakršekoli večji prehod na električna vozila. In še en nujen poudarek: elektrika NI VIR energije! Vir je lahko voda, uran, fosilna goriva, sonce, veter,... električna energija je samo (z večjim ali manjšim izkoristkom) pretvorjena energija iz prej navedenih virov.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Saj nafte tudi ni neskončno in je ne bo dovolj. Štrom se pa da delat iz celega kupa virov, nafte pa ne.

Tistih nekaj Amper in iJajčkotov v vmesnem obdobju pa bo omrežje brez problema preneslo.

Na dolgi rok, pa je itak jasno, da bodo potrebna dodatna vlaganja v proizvodnjo in distribucijo štroma. Ko ne bo več dileme, a dat arabcem 300 USD na sod nafte ali par milijardk v NEK2, bo odločitev precej enostavna.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Hja, sam jeba bo s ceno isto kot pri iJajčkih, električni domet pa v osnovi nižji.
Za višji skrajni domet si pa ubereš Priusa za 15 jurjev manj.
smile-1.gif

Pod 40 jurjev EUR Volta / Ampere verjetno ne bo.

No ja ... 60 kilometrov na štrom (pa tudi če jih bi le 40) je čisto dovolj, da se človek dnevno vozi po mestu (pa še zmogljivosti niso revščina kot pri iJajčkih), če se mi pa zaliošta kam dlje zapeljat, pa to ni ne logistični podvig in ni treba domov po drug avto ... V prvi točki v bistvu ni n ič slabši od iJajčkov in krepko poseka Priusa, v drugi ni nič slabši od Priusa (realno gledano je vseeno, a bencin dolovaš vsakih 400 ali vsakih 500 kilometrov) in krepko poseka iJajčke. Win-win?
Cena naj bi bila (iz doslej dokaj točnih virov) pod 40 jurjev, kar pomeni nič več od iJajčkov) ... Morda celo blizu priusu ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Takrat bo vsekakor moral tudi Mitsubishi spustiti ceno.

Vsekakor je pa GM Volt oz. Opel Ampera, v mojih očeh, boljši avto kot sedanja Toyota Prius. Ima vse, kar ima Priuska + prvih 60km je na elektriko.
Je pa, seveda, to ne fer primerjava, saj je Priuska 3. generacije avto letnika 2009, Volt pa, predvidoma 2011 (ali celo 2012?).
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Prvič, Volta pod 40 jurjev EUR ne bo. So le sanje in upanje na izpumpavanje proračunskih sredstev.
Drugič, bencinski domet, porabo in ostale karakteristike, bo imel precej slabše kot Prius, GM pač. Rešuje ga pogon na štrom za tistih prvih 60 km, ki pa ima trenutno negativno ekonomiko, skoraj zastojn štromu navkljub.
Skozi bodo prišli samo z modelovanjem pri vladah, dajte nam 10 jurjev EUR subvencij na avto. Tako se pa biznis lahko gre čisto vsak.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Ze 60km na elektriko lahko zadosti 80-90% mojih (in od moje boljse polovice) potreb, tako da je to zadostna kolicina. In podobno je verjetno tudi v 75% gospodinjstev po Sloveniji...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Se strinjam.
Problem je cena vozila. 40k EUR+.
Investicija se ob trenutnih cenah bencina preprosto ne povrne. Posledično količina norcev, ki bi tako vozilo kupila, ne bo prav velika. Sploh pa v teh kriznih, po-kriznih časih. Par geek-ov, ki ga mora met za vsako ceno, se pa najde vedno. Samo to ni dovolj.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Prvič, Volta pod 40 jurjev EUR ne bo. So le sanje in upanje na izpumpavanje proračunskih sredstev.
Drugič, bencinski domet, porabo in ostale karakteristike, bo imel precej slabše kot Prius, GM pač. Rešuje ga pogon na štrom za tistih prvih 60 km, ki pa ima trenutno negativno ekonomiko, skoraj zastojn štromu navkljub.
Skozi bodo prišli samo z modelovanjem pri vladah, dajte nam 10 jurjev EUR subvencij na avto. Tako se pa biznis lahko gre čisto vsak.

V ZDA naj bi bil okoli 37.000 USD + na to še dobrih 7 jurjev subvencije. Doselj je pri večini avtov veljala logoka cena v USD=cena v EUR (bolj ali manj), kar daje lepo možnost, da bo pod 40 jurjev. Za ZDA so izrecno napovedali, da bo z subvencijo (ki jo je, kot rečeno, za dobrih 7 jurjev) avto pod 30k USD.
Glede na papirnate podatke bo imela Ampera na bencinski motor približno enake zmogljivosti kot prejšnji Prius ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
No, glede na to, da sem glede Volta dobro obveščen, se v ZDA obeta maloprodajna cena okrog 45 jurjev USD brez subvencij in davčnih olajšav. Sama proizvodna cena je ocenjena med 36k in 39k USD.

Davčna olajšava za nakup električarja je 7500 USD in se jo uveljavlja ob naslednji "dohodnini". Seveda vkolikor si imel vplačanih vsaj toliko davkov v kaso. Torej ob nakupu avta še vedno plačaš tistih 45 jurjev, le slabo leto kasneje ti Striček Sam delček povrne in pristaneš na neto 37-38 jurjev USD.

V Evropi pa cene preračunaj v EUR z 1:1 razmerjem. Tako to je, jebat ga.
smile-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Prvič, Volta pod 40 jurjev EUR ne bo. So le sanje in upanje na izpumpavanje proračunskih sredstev.
Drugič, bencinski domet, porabo in ostale karakteristike, bo imel precej slabše kot Prius, GM pač. Rešuje ga pogon na štrom za tistih prvih 60 km, ki pa ima trenutno negativno ekonomiko, skoraj zastojn štromu navkljub.
Skozi bodo prišli samo z modelovanjem pri vladah, dajte nam 10 jurjev EUR subvencij na avto. Tako se pa biznis lahko gre čisto vsak.

V ZDA naj bi bil okoli 37.000 USD + na to še dobrih 7 jurjev subvencije. Doselj je pri večini avtov veljala logoka cena v USD=cena v EUR (bolj ali manj), kar daje lepo možnost, da bo pod 40 jurjev. Za ZDA so izrecno napovedali, da bo z subvencijo (ki jo je, kot rečeno, za dobrih 7 jurjev) avto pod 30k USD.
Glede na papirnate podatke bo imela Ampera na bencinski motor približno enake zmogljivosti kot prejšnji Prius ...

Roko na srce; tudi za iMiev-a so govorili da bo 24kEUR.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Res je. Je pa tudi res, da višje cene od 40k USD nihče ne omenja več. Celo v anketi, ki jo je GM poslal potencialnim kupcem je bilo navedeno, da bo cena (odvisno od orpeme) med 32 in 38k po odbitku subvencije, kar pomeni da bo tik pod 40k vstopni model ... Zadnje izjave GMovih vodilnih ceneo po subvenciji postavljajo celo pod 30k, akr pomeni brez subvencije 37,5k ...
Bomo videli. Vsekakor je Ampera za 40k EUR boljša rešitev kot iMiev za 34k EUR ... Realno gledano je Ampera ob taki ceni precenjena za (v primerjavi z ekvivalentni navadnim avtom) slabih 20k (manj kot 100%), iMiev pa za kakih 15k (150%) ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.811
113
iMiev je simple avto za pocuzat denar od geekov. Torej, zakaj pa ne. Bo prvi na voljo v večji količi in očitno so ocenili, da bo dovolj ljudi planilo po njem tudi po tej ceni.
Pri Amperi pa že računajo tako na konkretno večjo serijo kot tudi na že obstoječo konkurenco. In takrat tudi iMiev ne bo imel več take cene. Simple as that.
Jaz tudi ne bi prodajal celotne svoje proizvodnje npr. 100 avtov letno po 20k EUR, če lahko vse prodam po 34k EUR.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
V tem je logika, vendar se lahko Mitsubishi v EU precej fino za*ebe.

Poglej Sony, ko je nastavil ceno PS3-ja, ko je prišel ven, na 600 USD, ker so mislili, da so 'the one and only'. Bili so na zadnjem mestu in so ga pokupili le največji entuziasti in prekupčevalci. Potem se je vse zaustavilo, saj je imel konkurenco Wiija in 360tke. Pobrali se niso dokler niso spustili cene na normalnih 300 EUR.
Poglej Apple iPhone. Na začetku so nastavili ceno na, mislim da, 600 USD. Nekaj jih je bilo prodanih, ker pa prodaja ni šla, so ceno spustili. Kaj je bilo s tistimi, ki so dali polno ceno? Bili so, upravičeno, super užajeni.

V EU ima Mitsubishi hudo konkurenco v diesel avtomobilih. Celo mene, ki sem verjel vanje, da nam bodo ponudili 'volkswagen' so me, s to ceno, zelo razočarali. Celo tako zelo, da z enim učem gledam VW Polo 1.2 TDI BlueMotion za vmesni čas do padca cen in prihoda konkurence.

Ne vem no, kolikor berem EV forume, je folk razočarano šokiran nad to ceno. Mislim, da tudi največji geeki ne bi dali toliko za tak avto. Konec koncev, to je čez 50kUSD. Toliko bo stal Teslin Model S.
 
Nazadnje urejeno: