Spodbude za električne avtomobile

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Vsi zgoraj omenjenu niso utrpeli nobenih težav, od prvih so pocuzali ekstra profit, potem pa prodajali po ceni, ki jo je trg dopuščal.
Glede Tesle pa bi jaz še počakal z debato o ceni. Namreč jaz lahko tudi ponudim čez 5 let elektro avto za 20000 eur. Ne moreš primerjat iMieva, ki ga lahko danes kupiš z nečim v prihodnosti. Itak bo pa tudi iMiev takrat bistveno cenejši.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
No, to ni ravno res. Sony je bil krepko na zadnjem mestu s prodajo PS3-jev dokler cene niso spustili na 400-300 EUR, posledično so delali velike izgube (predvsem Playstation oddelek) in developerji so negodovali, ker niso prodali zadosti kopij iger. Zato so bili, do takrat, tudi porti iger bolj tko, razvoj pa je bolj potekal za 360-tko, pa so potem portali na PS3, kjer je bila posledično slabša grafika s slabišim frame-rate-om. Primer: GTA4, pa še bi lahko našteval.
Šele zdaj, z nižjo ceno, je začel PS3 dohajati tekmeca in ja, z najbolj prodajane konzole (PS2) so padli na zadnje mesto (PS3). Če to in utrpitev težav, potem ne vem, kaj je.

Kar se pa tiče iMiev-a pa ja; verjamem, da bodo ceno spustili šele, ko jim bo prodaja upadla in ne bodo prodali vsega, kar proizvedejo. Razen če se bodo šli igro 'economy of scarcity', kar je pa tudi možno, vsaj do prihoda konkurence.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Hehe, no pri Playstation 3 je šlo pač za tipično zmoto, kakšno ceno trg prenese.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pri iMiev tudi ...

Za US in Evropo bi rekel, da vsekakor. Na Japonskem, sicer, prodajo vse, kar izdelajo, vendar so tam že tako višje cene, diesel-a se skoraj ne uporablja in tam imajo krepke državne subvencije za nakup el. vozila.
V Evropi in USA (čez 50k USD) (z močno prisotnostjo Nemcev in njihovimi diesel-i) bodo težko kaj prodali za tako ceno, tudi nam, navdušencem, ki se smejemo taki ceni.

Na 07:20 sekundah.

Posledično si bodo zapravili ugled, še posebej pa, ker jeseni pride Nissan Leaf:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Leaf
 
Nazadnje urejeno:

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.236
3
38
Zame je to političen odgovor, če mi ne podaš izkoristka v cifri, ampak mi rečeš, do 80% SOC imam visok izkoristek (7%, 80%, 90%, 95%, 99%?).
LiXXPo baterije vem da imajo nad 95%, a o tem ne govoriva. Zanima me konkretno tvoj moped in me je na rit vrglo, ko sem prebral, da se NiMH polni samo s 66% efektivnostjo, zato me zanimajo detajli.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.519
5.063
113
Cena mora biti dovolj visoka, da bo smiselna subvencija v državah, kjer pač ta bo. Čemu so namenjene subvencije sem pa menda že enkrat pisal. Kupcem niso.
Nekaj proizvodnje bodo kupile še razne okoljske organizacije za katere cene tudi ni pomembna, potem pa se trenutna proizvodnja razproda.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik Tusi pravi:
Zame je to političen odgovor, če mi ne podaš izkoristka v cifri, ampak mi rečeš, do 80% SOC imam visok izkoristek (7%, 80%, 90%, 95%, 99%?).
LiXXPo baterije vem da imajo nad 95%, a o tem ne govoriva. Zanima me konkretno tvoj moped in me je na rit vrglo, ko sem prebral, da se NiMH polni samo s 66% efektivnostjo, zato me zanimajo detajli.

Ok, očitno te tehnični detajli, ki sem ti jih ponudil, ne zanimajo.

Če te zanima učinkovitost je taka: za 25km, kolikor jih prevozim na dan v službo in nazaj (hitra cesta od rondoja Tomačevo, po Trzinki do Domžal, tako da so hitrosti cca. 70km/h), moram dolfilavati, da pridem na enako stanje polne baterije, 50 minut.
Polnilec polne z 1660W (preverjeno z merilcem porabe); torej:
1660W (1500 v baterijo + 160W ventilatorji, izgube) * 0.8333... (50 minut od od 60 minut) = 1.383kWh = 55,3 Wh/km

oz. 0.053 EUR (nočna tarifa) / 25km vožnje oz. 0.212 EUR elektrike nizke tarife na 100 prevoženih kilometrov (0.212 EUR/100km).

Bo zadosti dobro? Te še meče na rit za moj 'moped' ali si nehal provocirati? Mopedi gredo do 45km/h, tako da prosim, nehaš z nizkimi.
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pri Nissanu so baje pozabili omenit eno malenkost. Cena avtomobila je brez baterije. Baterijo ti dajo v najem. Ups.
smile-1.gif

Tako, da bi za končne ocene stroškov bilo dobro še malo počakati, da se megla razčisti.

Evropska cena za isto, bo pa itak 32 k EUR, če ne še več. Kar je v osnovi preveč z baterijo vred. Vsaj dokler dizel ali benz ne bosta tam nekje nad 3 ali 4 EUR na liter. Je pa cena že dovolj sprejemljiva za premožnejše geeke.
smile-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Pri Nissanu so baje pozabili omenit eno malenkost. Cena avtomobila je brez baterije. Baterijo ti dajo v najem. Ups.
smile-1.gif

Tako, da bi za končne ocene stroškov bilo dobro še malo počakati, da se megla razčisti.

Evropska cena za isto, bo pa itak 32 k EUR, če ne še več. Kar je v osnovi preveč z baterijo vred. Vsaj dokler dizel ali benz ne bosta tam nekje nad 3 ali 4 EUR na liter. Je pa cena že dovolj sprejemljiva za premožnejše geeke.
smile-1.gif


Ogo

Ni res. Cena 32kUS$ bo z baterijo. Tisti poslovni model so opustili, kjer so nameravali dati baterijo v leasing, avto pa bi kupil.
http://online.wsj.com/article/SB30001424052702304370304575152692487691272.html
Citat:
But in a shift, Japan's No. 3 auto maker by volume abandoned an earlier proposal to lease the Leaf's battery to consumers as a way of defraying the cost, citing government hurdles.

Zdaj je nakup celega avtomobila z baterijo vred za 32kUS$ ali pa leasing celotnega avtomobila.
Prejšnji model je bil 13kUS$ za avto + leasing baterije.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Tudi če ne bodo
smirk-1.gif


Dam malo manj, pa imam Nissan Leaf-a
aplauz.gif
(več avta za manj denarja (iMiEV je kljub znižani ceni še vedno dražji od Leaf-a))
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
New York 2010: The inside story of the Nissan Leaf price
Citat:
Perry was all smiles when he talked about how Nissan got to the $32,780 price – of course, the headline is that this turns into $25,280 after $7,500 worth of federal tax credits – and we understand why. He told us that this price is the result, in part, of 17 years of work Nissan has done on lithium-ion batteries. By doing everything in-house for so many years, Nissan doesn't need to charge the customer for battery research like other companies that are freshly bursting into the electric vehicle (EV) market and are just now figuring out how to make EVs that work. Plus, by spreading the R&D over many years, selling the Leaf for just under $33,000 allows the company to make a profit off the car.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Vidim, da se nekaterim smeji ob cenah. No, jaz bi bil previden in počakal, kakšna bo cena pri nas. Potem se bomo lahko morda smejali (ali pa spet resignirano ugotavljali, da naj ga za tak denar kar imajo, kot nekateri tukaj
evil.gif
).
Še nekaj na temo infrastrukture za polnjenje:
http://www.circontrol.com/archives/15262/en/
Zanimivost: ocena, da bo do leta 2014 v EU cca. 3-4% avtov na elektriko in pa, da je že danes 135 parkirišč po svetu opremljenih s sistemi za polnjenje EV-jev.