Spletni nakupi e-BAY (2)

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Dacho

Fizikalc
5. sep 2007
1.872
1
38
45
Ljubljana
Glede na to da nima moznosti placila prek PayPala, nimas lih neke jake zascite. Ce hoce te lahko nategne.
smile-1.gif
No jaz sem kupil od tipa na enak nacin rabljen del za avto v vrednosti 150 EUR pa je slo vse lepo skozi.
 

garbo

Pripravnik
8. avg 2007
204
0
16
Mene pa zanima če obstaja tudi japonski ebay ali kaj podobnega;bi rabila neke stvari z Japonske brez posrednikov iz Zda.
Kdo kaj ve?
 

kingroad

Pripravnik
14. nov 2008
241
0
16
ksz:

prek eBaya sem naročil neko robo iz Singapurja. Vrednost z poštnino je 60EUR. Pošiljko je v SLO dobilo špedicijko podjetnje ki mi je zaračunalo dajatve po EUL, bančno garancijo in njihovo posredovanje skupaj v višini 53EUR.
Zadnjič sem robo naročil iz ZDA, je prišla na carino in sem vse uredil tam.
Je to stalna praksa da robo prevzame špedicija v SLO in zaračuna svoje storitve?



lp
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Hm, prvič slišim za to. Običajno so stroški postopka nekje okrog 5 EUR in to je to. Poleg dajatev seveda.
 

kingroad

Pripravnik
14. nov 2008
241
0
16
njihova usluga me je stala 30EUR (posredovanje pri carini, PTT, papirologija,....) Bojda zaradi neke tranzicije!? Sem plačal ker nujno potrebujem tisto zadevo.
Je pa zanimivo da sem pravzaprav nabavil zadevo od prodajalca z VB, prišlo pa je z Singapurja. Skratka 53EUR popolnoma odvečnih stroškov. Sem mu poslal mail in mi je odgovoril da bo vse vrnil. Drugače ga bom pač prijavil, saj zadevščino prodaja pod item location: GB, Briston


lp
 
Nazadnje urejeno:

kingroad

Pripravnik
14. nov 2008
241
0
16
no, naj nadaljujem.......

prodajalcu sem sporočil situacijo in mi je takoj poslal nazaj 53,17EUR kolikor sem imel dodatnik stroškov! Dobra izkušnja!


lp
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
že dolgo nisem kaj naročeval iz USA pa me zanima, kolk je meja za carinjenje? in kolk morm prištet k ceni, da dobim točno koliko bom plačal še potem tu pri nas?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Prek eBaya sem naročil že več stvari, večinoma ne prav visoke vrednosti in do sedaj je bilo vse vredu, zato se mi zaenkrat z vračanjem in odpiranjem disputa na srečo ni bilo potrebno ukvarjati.
Ker pa ne more biti vedno vse vredu, sem tokrat prejel pokvarjen Griffin OEM avtopolnilec za iPhone 3G (vrednost cca. 10€). Na prvi pogled zgleda vse vredu, ko pa ga vklopim v avto in nanj priključim telefon, namesto, da bi se telefon začel polniti in bi se prižgala zelena lučka, se ne zgodi nič, le naprej gori rdeča lučka. To sem seveda takoj sporočil prodajalcu, ki mi je odgovoril:
Citat:
Hello,

We apologize for any inconvenience, however our products are always sold in the condition they have been listed. We guarantee condition and performance of our product and if you dont believe the item has been damaged through shipping, please follow our exchange policy and we will do our best in order to assist you:
1. send back the item
2. include a note explaining the problem
3. include your Ebay username
4. allow a couple of days for the new replacement to arrive.
Thank You for your business.
Again, we're sorry for any inconvenience.

Cell Tech
Attn sami809
612 Brighton Beach Ave
Brooklyn, NY 11235
Potem sem polnenje preveril za vsak slučaj še v drugem avtomobilu -> isto, no potem pa sem opazil še manjšo vdrtinco na ohišju, ni nič počeno ampak, če dobro pogledaš, se vidi, da je malo vdrto, kar pa je lahko nastalo na poti do mene. Če prav razumem, je tako, da v primeru, da se je to res zgodilo na pošti, prodajalec ni kriv, pošiljka pa mislim, da ni bila zavarovana (je poslano preko USPD First-Class International), tako da lahko storim bolj malo (ali pač)?
Sedaj me zanima, kaj sploh lahko storim? V primeru, da grem polnilec pošiljat nazaj, a to enostavno nesem na pošto in rečem, da bi rad poslal na ta pa ta naslov, al je treba še kej posebi omenit, ter koliko približno bi stala poštnina nazaj v Ameriko (na kuverti, ki sem je prejel (USPS) piše 2.66$ [iz Amerike v Slo]).
Ali imam kaj možnosti, če odprem dispute, glede na to, da sem polnilec vseeno prejel, vendar ne dela, poleg tega pa zgleda nekoliko drugače, kot je bilo prikazano na sliki, če prav me to sploh ne bi motilo, če bi le deloval.
Slika polnilca v oglasu na eBayu je taka:
6c83_1.JPG

prejel pa sem tak polnilec:
pol.jpg

(dejansko obstajata oba modela, je pa trenutno na strani proizvajalca mogoče najti le prvega - tak kot je v oglasu)
, če lahko to kej pomaga v skrajnem primeru, da drugače ne rešim problema. Potem me zanima še, v primeru, da mi eBay prizna dispute, ali sem dolžan pošiljat ta pokvarjen polnilec nazaj ali ne.
Sej po eni streni si spet nebi rad delal preveč dela in dodatnih stroškov s tem polnilcem, ker od 10€ nebom umrl, se mi jih zdi pa škoda stran vržt, če ni nujno.
 

kingroad

Pripravnik
14. nov 2008
241
0
16
jaz sem od enega nateguna kupil telefon, ta pa mi je poslal prazno škatlo. Sem prijavil (dispute), sem dobil povrnjen denar, pred tem pa sem mu moral poslati nazaj tisto kar sem dobil (prazno škatlo).

predlagam da narediš tako kot ti je svetoval prodajalec.


lp
 

GTI_Fan

Pripravnik
1. sep 2007
245
0
16
V tvojem primeru bi jaz vsekakor odprl dispute. Artikel namreč ni takšen, kot je oglaševan - v oglasu zgleda original, prejel pa si poceni in nedelujočo Kitajsko kopijo.
Pri disputu lahko kot razlog navedeš tudi odstopanje prejetega artikla od oglaševanega.
Preprosto zahtevaj denar nazaj, polnilca pa ne vračaj... Bil si zaveden. Plačal si artikel, ki je bil prikazan na sliki v oglasu, prejel pa drugačnega. Mogoče mu ponudi, da mu artikel vrneš, vendar on krije stroške pošiljanja vključno z vrnjeno kupnino za artikel. Pač ni tvoja napaka in ne smeš nositi nič stroškov, ki bi s tem nastali.

Pri prodajalcu bi bilo za preveriti tudi feedback - verjetno je že kateri od kupcev navedel, da zavaja in prodaja kitajske ponaredke?
Vsekakor pa mu pusti negativen feedback za zavajanje. Pa srečno!
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Nevem sicer, če je kitajska kopija, se mi zdi da tak model tudi uradno obstaja(nevem če se še prodaja), vendar je definitivno drugačen kot na sliki v oglasu poleg tega pa še ne dela (če je original pa nebi vedu), zato sem odprl dispute in to vse lepo obrazložil notr ter dodal linke do slik.

A nej s feedbackom počakam do razrešitve?
 
Nazadnje urejeno:

GTI_Fan

Pripravnik
1. sep 2007
245
0
16
Vsekakor, ker če mu sedaj daš negativnega, je še manj možnosti, da ugodno rešiš problem...
To ,da je Kitajski, je bila pač moja domneva (iz lastnih izkušenj
10.gif
). Ponavadi tako delajo - v oglasu lepa slikca, dobiš pa samo nekaj približno takega, kot na sliki...
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Po kolkih dneh je smiselno, da izberem, da naj paypal pogleda primer in odloči, če ne dobim odgovora od prodajalca (dispute je že odprt).
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Po kolkih dneh je smiselno, da izberem, da naj paypal pogleda primer in odloči, če ne dobim odgovora od prodajalca (dispute je že odprt).
Če imaš dispute že odprt, potem PayPal sam po določenih dneh (mislim, da je 10 dni) reagira.

Še malce off topic: koliko časa traja, da pride navaden DHL paket v Slovenijo iz Nemčije.
 

GTI_Fan

Pripravnik
1. sep 2007
245
0
16
Če je dispute odprt, pa ni odgovora prodajalca recimo 1 teden - 10 dni imaš opcijo, da zapreš dispute in izbereš varianto, da zadeva ni rešena (oz. nejak podobnega). Mogoče mu pred tem pošlješ še 1 sporočilo, da če ne odgovori v xx dneh, boš zaprl primer in sprožil postopek za vračilo denarja...
Potem pa greš na Paypal in tam odpreš zahtevek za povrnitev kupnine. Paziti pa moraš, da od plačila ne mine več kot 45 dni, ker v tem primeru ni možno odpreti zahtevka za refundacijo.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
jaz samo neki preverjam, če nekaj naročim iz grčije plačam to kar je na ebayu cena (ker je free shipping) in potem pride to k meni mimo carine al me čaka slučajno še kak DDV?
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.