Fantje, zdaj pa glave skup.... imam problem.
Pred časom sem iz Hong Konga naročil trenerko znane blagovne znamke, in sicer model ki ga pri nas (zaradi skope ponudbe) ni možno dobiti. Med večimi ponudniki sem izbral enega, ki je imel najugodnejšo ceno. Za artikel sem plačal 19.99 USD in 25 USD poštnine. Podoben izdelek pri nas stane cca 50 EUR.
Ne bom modroval o ceni, saj vsi ki se poslužujemo ebaya vemo zakaj kupujemo na tak način.
S strani carine sem dobil (kot že mnogokrat poprej) zahtevo po linku z ebaya, kjer bo razviden nakup blaga. Kmalu po posredovanem linku sem prejel pisno obvestilo, da bodo blago zadržali, ker da sumijo da gre za ponaredek. Po mojem jih je ''zmotila'' prenizka cena, oziroma kot je rekel en moj prijatelj "Nekomu je trenerka bila všeč".
Carina je od mene zahtevala pisno izjavo v kateri se moram izreči o tem ali gre za ponaredek ali original. Seveda sem kontaktiral prodajalca, ki mi je zatrdil da gre za originalno robo, jaz pa sem carini prav tako poslal svoje mnenje - torej da je gre za pristno blago.
Njihova zahteva se mi je zdela skrajno neumna, saj sem moral dobesedno na pamet oceniti pristnost blaga, ki ga niti nisem videl. V bistvu kakorkoli se odločim ni prav. Če rečem, da sem kupil ponaredek najebem, ker gre v tem primeru za piratiziranje, ker sem pa izbral drugo opcijo... pa je zadeva verjetno enako "ugodna," o čemer se boste prepričali v spodaj boldanem tekstu.
Okej, ... nakar danes dobim priporočeno pismo "Dotične Zastopniške pisarne za patente in blagovne znamke", v katerem piše...: "
Zgoraj omenjeni carinski urad nas je obvestil o vaši izjavi z dne 16.08.2009, s katero izjavljate, da gre pri zadevnih izdelkih za originale in ne ponaredke. Zaradi te izjave bomo morali vložiti tožbo za uničenje izdelkov in povrnitev stroškov skladiščenja, uničenja, ter stroškov carinskega in pravdnega postopka, zaradi česar bo nastalo le še več stroškov, ki jih boste morali na koncu plačati vi. V izogib tej tožbi in stroškom predlagamo, da na carino nemudoma posredujete pisni preklic vaše izjave z dne 16.08.2009, s katero hkrati izjavite, da se strinjate z uničenjem ter se nam in carini zavežete, da boste povrnili stroške skladiščenja in uničenja. O vaši preklicni izjavi na s prosim takoj obvestite . "
Kdo je tu fukjen?
Ker sem prepozno prišel iz službe žal nisem mogel telefonsko dobiti osebe iz zgoraj omenjene "zastopniške pisarne" , kakor tudi ne Zveze potrošnikov.
Zdi se mi namreč izrazito perverzno, da mi grejo grozit z nekimi tožbami.
Čaki malo... sem jaz kupec - žrtev ali kupec - kriminalec?
Ker so me skrajno razpizdili bom zahteval tudi pisno kopijo ekspertize, na podlagi katere so domnevno ugotovili "na podlagi posredovanih dokazov," da gre za ponarejeno blago.
Toliko.
Je mel kdo kako podobno izkušnjo?