Spletni nakupi e-BAY (2)

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Naročil sem eno uro Suunto T3c Black polished na ebayu - v naslovu oglasa piše sicer samo T3c Black, ampak slike so povsod od Black Polished verzije (ki je ~10 eurov dražja - drugačen pas drugačno ozadje monitorja drugače pa ista tehnika in software)

Sedaj pa sem dobil Suunto T3c Black - torej tisto 10€-20€ cenejšo varjanto, še vseeno sem jo dobil zelo poceni ampak nisem tega naročil

Je pa prodajalec zdaj zaprl ebay račun - se odjavil iz ebaya. Sicer sem mu mail danes vseeno poslal, ampak ne vem če bo kaj od tega. Zdaj nazaj mu tega ne mislim pošiljat, ker vprašanje, če potem sploh še dobim kaj nazaj, pa še skor 10€ je poštnina v grčijo. Naj dam inquiry na paypalu?
 

Jiggler

Pripravnik
22. jul 2007
637
1
18
Če si jo tako zelo poceni dobil jo pač prodaš naprej pa še kaj profitiraš zraven...
wink-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Jiggler pravi:
Če si jo tako zelo poceni dobil jo pač prodaš naprej pa še kaj profitiraš zraven...
wink-1.gif

ni se mi zdaj za čakat še en mesec na uro, ker jo rabim
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.142
14
38
Ksz...

A je dovolj samo dispute na security centru prek paypala ali je treba osebka oz. ali se ga da prijaviti se na ebay? Robe nima/ni imel, obljubljal vracilo, ki ga ni bilo, sem mu stisnil dispute.

Note: is financially responsible forxxxxxx's account and is
responding on xxxxxxx's behalf regarding any issues with this
transaction.
Because your seller has not yet responded, you should consider escalating
to a claim soon to ensure that your case remains eligible for PayPal
review. By escalating to a claim, you are asking PayPal to review the case
and decide the outcome.

We will assume that the dispute is resolved and will automatically close it
unless you log in to the Resolution Center and escalate it before Aug 5,
2009. A closed dispute cannot be reopened or escalated to a PayPal claim.

Thank you,

PayPal

Tole pa je priletelo na mail. Pa me zanima kako dalje... pocakam, da zaprejo dispute in dam claim? Ga lahko se kam prijavim?
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Dispute tko ponavad odpreš iz ebaya in ti potem tudi v myebay piše da imaš za tisti nakup odprto. Od dneva, ko si odprl dispute imaš 20 dni da klikneš escalate this dispute to a claim with PayPal. Nato paypal razišče primer in se odloči.
 

Mihail

Pripravnik
1. sep 2007
167
0
16
Na ebayu sem bidal na dražbi, ki je bila naštimana na Best offer. Ponudil sem izgleda premajhno ceno, saj mi jo je takoj avtomatsko zavrnilo. Čez nekaj ur mi je prodajalec pisal da mi lahko da tudi za tako ceno, a mu moram poslati svoj paypal mail da mi pošlje račun da plačam (saj naj bi imel avkcije naštimane na višjo ceno) oz. bi bila cena direktno prek ebaya višja. Možakar ima sicer 100% feedback (600 fedbackov), samo se mi vseeno zdi malce čudno to - je možno da je tako kot je on napisal (da bi bila cena višja prek ebaya oz. da ima nastavljeno tako ceno in pod njo ne more)? Kakšne so možnosti da se prek Paypala (brez eBay dražbe) pride do denarja, če me slučajno nategne?
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.142
14
38
Majhne ocitno. Pozabi na stvari mimo ebaya, sem imel podoben primer pa sem ga samo skenslal.

Zdaj pa resno vprasanje. Paypal je claim dosodil meni v prid. Potem pa dva maila.

Hello xxxxxx,

We have concluded our investigation into your case and have decided in your
favor.

We were able to recover 382.00 GBP and this amount has been credited to
you. Please allow five business days for this adjustment to be posted.

If you are due any additional funds, we will make our best effort to
recover the balance from the seller.

If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed
to you, please be assured that we will take appropriate action against the
seller's account, which may include limitation of the seller's account
privileges.

Potem pa cez slabo urco se tadrug mail:

Hello xxxxxx,

The refund sent by xxxxxxxxxxx (xxxxxxxxxxx@hotmail.co.uk) did not clear from the sender's bank. You have not received funds for this payment in your PayPal account.

Please contact XXXXXXXXXX regarding this refund.


Mi lahko kdo razlozi WTF je zdej to? A nisi kao zavarovan prek paypala? Zdaj ce revez nima cekinov se lahko pod nosom obrises? Oz. paypal razsodi meni v prid, za refund naj se pa sam znajdem kakor vem in znam? Ima kdo podobne izkusnje, kaj sledi, kaj narest?
 
Nazadnje urejeno:

Dacho

Fizikalc
5. sep 2007
1.872
1
38
45
Ljubljana
Jaz sem imel enkrat podobno izkusnjo, sicer za veliko manjsi denar. Sem kupil neko cunjico od kitajca, ki mi jo nikoli ni poslal, na maile ni odgovarjal, pa sem dobil dispute in veselo sporocilo, da kitajcek nima dovolj sredstev na racunu a se bodo potrudili, da dobim svoj denar nazaj as soon as possible. No potem pa sem po 2-3 mesecih dobil tistih 7 funtov nazaj, cisto nepricakovano. Sem ze pozabil na ta denar.
smile-1.gif
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.142
14
38
Kot je meni razvidno na kartico. Baje gredo vsi refundi nazaj na kartico, placila, ce kaj prodajas pa na paypal acc in placas provizijo za dvig denarja.
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Kolk časa je pa trajalo od maila, ki ti ga je poslal paypal da je naredu refund, do tega da je bil denar na kartici ?
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.142
14
38
Jah men so kao naredil refund pa zenska ni imela cekinov in se je malo zakompliciralo. Itak ima pa paypal butasto narejeno kdo je komu kaj nakazal. 10 transakcij za en event in pol ne ves vec nic, a so ti pobral al vrnil etc. Dejansko pa je trajalo2 al 3 dni, ceprav naj bi bilo takoj ampak traja, da se transakcija poknjizi.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.861
395
83
Citat:
Uporabnik Mihail pravi:
Na ebayu sem bidal na dražbi, ki je bila naštimana na Best offer. Ponudil sem izgleda premajhno ceno, saj mi jo je takoj avtomatsko zavrnilo. Čez nekaj ur mi je prodajalec pisal da mi lahko da tudi za tako ceno, a mu moram poslati svoj paypal mail da mi pošlje račun da plačam (saj naj bi imel avkcije naštimane na višjo ceno) oz. bi bila cena direktno prek ebaya višja. Možakar ima sicer 100% feedback (600 fedbackov), samo se mi vseeno zdi malce čudno to - je možno da je tako kot je on napisal (da bi bila cena višja prek ebaya oz. da ima nastavljeno tako ceno in pod njo ne more)? Kakšne so možnosti da se prek Paypala (brez eBay dražbe) pride do denarja, če me slučajno nategne?

Seveda je cena višja na ebay, ker si vzamejo procente. Odločiti se boš moral pa sam kaj ti je bolj pomembno, ebay varnost ali nižja cena.
 

Dwayne

Pripravnik
22. avg 2007
357
0
16
Maribor
Fantje, zdaj pa glave skup.... imam problem.


Pred časom sem iz Hong Konga naročil trenerko znane blagovne znamke, in sicer model ki ga pri nas (zaradi skope ponudbe) ni možno dobiti. Med večimi ponudniki sem izbral enega, ki je imel najugodnejšo ceno. Za artikel sem plačal 19.99 USD in 25 USD poštnine. Podoben izdelek pri nas stane cca 50 EUR.
Ne bom modroval o ceni, saj vsi ki se poslužujemo ebaya vemo zakaj kupujemo na tak način.

S strani carine sem dobil (kot že mnogokrat poprej) zahtevo po linku z ebaya, kjer bo razviden nakup blaga. Kmalu po posredovanem linku sem prejel pisno obvestilo, da bodo blago zadržali, ker da sumijo da gre za ponaredek. Po mojem jih je ''zmotila'' prenizka cena, oziroma kot je rekel en moj prijatelj "Nekomu je trenerka bila všeč".
Carina je od mene zahtevala pisno izjavo v kateri se moram izreči o tem ali gre za ponaredek ali original. Seveda sem kontaktiral prodajalca, ki mi je zatrdil da gre za originalno robo, jaz pa sem carini prav tako poslal svoje mnenje - torej da je gre za pristno blago.

Njihova zahteva se mi je zdela skrajno neumna, saj sem moral dobesedno na pamet oceniti pristnost blaga, ki ga niti nisem videl. V bistvu kakorkoli se odločim ni prav. Če rečem, da sem kupil ponaredek najebem, ker gre v tem primeru za piratiziranje, ker sem pa izbral drugo opcijo... pa je zadeva verjetno enako "ugodna," o čemer se boste prepričali v spodaj boldanem tekstu.

Okej, ... nakar danes dobim priporočeno pismo "Dotične Zastopniške pisarne za patente in blagovne znamke", v katerem piše...: " Zgoraj omenjeni carinski urad nas je obvestil o vaši izjavi z dne 16.08.2009, s katero izjavljate, da gre pri zadevnih izdelkih za originale in ne ponaredke. Zaradi te izjave bomo morali vložiti tožbo za uničenje izdelkov in povrnitev stroškov skladiščenja, uničenja, ter stroškov carinskega in pravdnega postopka, zaradi česar bo nastalo le še več stroškov, ki jih boste morali na koncu plačati vi. V izogib tej tožbi in stroškom predlagamo, da na carino nemudoma posredujete pisni preklic vaše izjave z dne 16.08.2009, s katero hkrati izjavite, da se strinjate z uničenjem ter se nam in carini zavežete, da boste povrnili stroške skladiščenja in uničenja. O vaši preklicni izjavi na s prosim takoj obvestite . "

Kdo je tu fukjen?

Ker sem prepozno prišel iz službe žal nisem mogel telefonsko dobiti osebe iz zgoraj omenjene "zastopniške pisarne" , kakor tudi ne Zveze potrošnikov.

Zdi se mi namreč izrazito perverzno, da mi grejo grozit z nekimi tožbami.

Čaki malo... sem jaz kupec - žrtev ali kupec - kriminalec?
stupid-1.gif


Ker so me skrajno razpizdili bom zahteval tudi pisno kopijo ekspertize, na podlagi katere so domnevno ugotovili "na podlagi posredovanih dokazov," da gre za ponarejeno blago.

Toliko.
jezen.gif



Je mel kdo kako podobno izkušnjo?
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.669
341
83
www.kacnje.eu
Zoprno. Vendar to na carinah v EU stalno počnejo - pač odkrivajo ponaredke. Ni dolgo nazaj, ko je bila cela oddaja na to temo. Ponaredke potem uničijo. Če so pri tvojem oblačilu recimo opazili napis Adidas, šlo pa je za očiten ponaredek, jim zakon veleva, da blago zaplenijo.
Skrajno nerodno pa je, da nasrkaš ti - nevedni kupec, ki so te nasrali. Umakni tisto izjavi in pozabi na zadevo. Bo šlo najmanj živcev in denarja.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.