Upam da tema paše sem, če ne, jo prestavite.
V ponedeljek opoldne pri spletni trgovini solo.si naročim tale volan;
http://www.solo.si/logitech-driving-force-pro-za-ps2-in-ps3/index.html
Ker je stvar na zalogi, seveda pričakujem da bo oddana še isti dan in bo v torek pri meni, dobim seveda mail da so sprejeli moje naročilo in to je to. Lepo čakam do torka popoldne na mail o odposlani pošiljki, a ker le tega ni (ali kakršnegakoli drugega) se jih odločim poklicati. Arogantna gospodična na drugi strani mi reče da bo preverila in me poklicala nazaj (seveda nerabim verjetno posebej omenjati da klica nazaj ni bilo). Ok, si mislim je pač pozabila in jim dam mir do četrtka dopoldne, ko ji spet pokličem, tedaj mi gospod na drugi strani vzame številko naročila, nekaj preveri v računalniku in reče da bo stvar danes odposlana. Ker pa seveda o stvari ali o kakršnemkoli mailu ni bilo ne duha ne sluha jih danes dopoldne spet pokličem. Spet me gospod vpraša po številki naročila in deja, da tega artikla že nekaj časa več ni na zalogi, niti pri uvozniku. Na vprašanje zakaj piše na njihovi strani da je artikel na zalogi mi odgovori da stran "posodabljajo" le enkrat na dan, no očitno je od ponedeljka do petka niso in še kr je artikel na zalogi kljub mojemu opozorilu. Kar se tiče včerajšnjega pogovora o odposlanem paketu mi ni znal nič pojasniti (čeprav sem 99% prepričan da je šlo za istega prodajalca), ter da jih zaradi tega ne morem obtožiti zavajanja strank, češ da to dela še najmanj 100 ostalih spletnih trgovin v sloveniji. Seveda sem stoniral naročilo, se mu zahvalil za "prijaznost" in odložil.
Nimam komentarja.
V ponedeljek opoldne pri spletni trgovini solo.si naročim tale volan;
http://www.solo.si/logitech-driving-force-pro-za-ps2-in-ps3/index.html
Ker je stvar na zalogi, seveda pričakujem da bo oddana še isti dan in bo v torek pri meni, dobim seveda mail da so sprejeli moje naročilo in to je to. Lepo čakam do torka popoldne na mail o odposlani pošiljki, a ker le tega ni (ali kakršnegakoli drugega) se jih odločim poklicati. Arogantna gospodična na drugi strani mi reče da bo preverila in me poklicala nazaj (seveda nerabim verjetno posebej omenjati da klica nazaj ni bilo). Ok, si mislim je pač pozabila in jim dam mir do četrtka dopoldne, ko ji spet pokličem, tedaj mi gospod na drugi strani vzame številko naročila, nekaj preveri v računalniku in reče da bo stvar danes odposlana. Ker pa seveda o stvari ali o kakršnemkoli mailu ni bilo ne duha ne sluha jih danes dopoldne spet pokličem. Spet me gospod vpraša po številki naročila in deja, da tega artikla že nekaj časa več ni na zalogi, niti pri uvozniku. Na vprašanje zakaj piše na njihovi strani da je artikel na zalogi mi odgovori da stran "posodabljajo" le enkrat na dan, no očitno je od ponedeljka do petka niso in še kr je artikel na zalogi kljub mojemu opozorilu. Kar se tiče včerajšnjega pogovora o odposlanem paketu mi ni znal nič pojasniti (čeprav sem 99% prepričan da je šlo za istega prodajalca), ter da jih zaradi tega ne morem obtožiti zavajanja strank, češ da to dela še najmanj 100 ostalih spletnih trgovin v sloveniji. Seveda sem stoniral naročilo, se mu zahvalil za "prijaznost" in odložil.
Nimam komentarja.
Nazadnje urejeno: