Trgovina Tuš

Car

POSTman
4. avg 2007
8.501
1.661
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Ampak ti itak praviš, da nimaš problema z osebjem ampak z politiko podjetja. To je vendar najlažje rešit, po nakupih greš enostavno drugam. Ampak ne ti se raje zdiraš na osebje čeprav sam praviš, da niso oni problem. Bravo.
V mojem primeru je bila krivda na trgovki, ki me je ogoljufala popusta, še večji greh pa, da mi je lagala o tem! Nedopustljivo!
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.539
2.924
113
v lokalni ostariji
Povsod je pomanjkanje delavcev. Sploh v gostinstvu in trgovini in prav tako na pošti... vzamejo tisto kar pač še dobijo ampak danes res nihče več ne želi delat. Kar je prav in logično, delovni pogoji so zelo slabi pa še plače niso neki kar bi se človek razveselil. Zato je marsikje kvaliteta storitev močno padla.
Ampak ti itak praviš, da nimaš problema z osebjem ampak z politiko podjetja. To je vendar najlažje rešit, po nakupih greš enostavno drugam. Ampak ne ti se raje zdiraš na osebje čeprav sam praviš, da niso oni problem. Bravo.
Delovni pogoji so sedaj vrhunski v primerjavi s par desetletij nazaj. Ampak ljudje so postali leni. Oziroma je drugje dovolj virov zaslužka da jim ni treba delati kot postarji ali trgovci
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.235
1.014
113
V mojem primeru je bila krivda na trgovki, ki me je ogoljufala popusta, še večji greh pa, da mi je lagala o tem! Nedopustljivo!
Veš kaj, če bi jaz tam moral poslušat vsak dan tisoč tečnob, ki jim kaj ni prav, za minimalca, bi se mi gladko fučkal za tvoj popust.
Drugače pa trgovka ni nič kriva, taka ima navodila nadrejenih. Pa v Sparu enako. Za druge trgovce nisem prepričan, ampak mislim da tudi, samo vprašanje kolk se tega držijo.
Tko da če si jezen, si upravičeno, samo ne na pravega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: nacek in BuDi

Rambo013

Majstr
30. jan 2010
1.807
388
83
Vipavska dolina
Jaz sem se šolal za prodajalca, ampak prav dosti nisem delal v tej branži ker bi verjetno kakšnemu kupcu vrat zavil. Vedno sta dve plati, imaš take in drugačne prodajalce ter tudi kupce. Kot pravim ker sem bil "šolan" za ta poklic mi je tudi marsikatera zadeva jasna kaj in kako, čeprav takrat ni bilo ravno supermarketov, ampak predvsem so nas učili da pristopiš do kupca. Predvsem to (v manjših trgovinah) pogrešam pri sedanjih prodajalcih, ko nekoga gledaš kako raje brska po telefonu ali računalniku (mogoče se motim in preverja določene zadeve za službo, ampak....) namesto da bi kupca pozdraviul in ga vprašal če potrebuje pomoč ali karkoli.
Kot pravim , sam se nisem videl v tistem poklicu dolgotrajno, s sedanjim sem zaenkrat zadovoljen, tudi plača ni ravno minimalec, bi rekel da sem za tisto branžo kar dobro plačan.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.449
3.761
113
Tko da če si jezen, si upravičeno, samo ne na pravega.
Da ga vidim kako se ***** na Upravni enoti ali na Pošti.
Ker vem odgovor: Tam se ne *****.

Na naši pošti z ljudmi delajo kot z živino, pa so vsi pridni kot šolarčki "Alo, ena vrsta je za vse, Alo!!! V vrsto!!! Ja v vrsto!! In kakšen ja vaš paket? Kako naj ga najdem, če mi ne poveste kakšen je... ja prej bi povedali da bi s kartico!! Ne, mi nimamo nič s tem da ni poštar pozvonil, napišite pritožbo na upravo." Ampak potem grejo pa v bližnji Hofer (ker nimamo Tuša tukaj) pa čez celo trgovino vpijejo "A bo kdo kaj delal, še eno blagajno odprite, še eno blagajno prosim, nimamo cel dan časa, halooo!! A ste lohk bolj prijazni, jaz sem vaša stranka, nimam cel dan časa!!!"...

Ampak ja, na okecu na pošti so "malo plačani", v Hoferju so milijone.
 

resnica

Majstr
9. feb 2013
541
554
93
Ravnokar iz malo večjega nakupa v Supermarketu Tuš Mengeš. Ne morem reč drugega, kot veliki nateguni! Pri blagajni me je ob nakupu vprašala, če bom koristil Dnar v vrednosti 22€. Sem jim povedal, da ne. Plačal sem in ko sem preveril račun opazil, da mi ni dala popusta 10-99%. Ko sem jo na to opozoril, mi je rekla, da me je vprašala in sem rekel, da ga ne bom koristil!? Pa ljubi jezus, kdo hudiča pa ne bi koristil popusta? Ravno zaradi tega sem šel danes v trgovino!!!
Da ne govorim o tem, da reklamirajo Osiječki temni radler, ki je v akciji danes in jutri, pa ga sploh nimajo na zalogi. Menda ga dobijo v ponedeljek, ko seveda ne bo več v akciji!!!
Imajo tudi odlične jagode po akcijski ceni. Zgornja vrsta v škatlici v večini popolnoma plesniva, spodnja pa popolnoma gnila....

In potem berem na njihovi spletni strani kaj so nihove vrednoste:

Vrednote
Pri naših vsakdanjih odločitvah nas vodijo naslednje vrednote:
● Naš kupec je naš kralj.
● Vedno izberemo kakovost pred ceno.
● Sprejmemo konstruktivno kritiko s pozitivnim odnosom.
● Odločamo se na podlagi dejstev. Ločimo mnenja od dejstev.
● Vedno govorimo resnico.
● Vedno izberemo lokalno pred globalnim.
● Tuševi stranki je pomembna vsaka sekunda, zato smo odzivni.
● Upamo si eksperimentirati in ne bojimo se neuspeha.
● Na vsakem koraku smo mi obraz podjetja Tuš

:obesise::obesise::obesise::bruh::bruh::bruh:
Poglej še enkrat na račun, da se ti ni ta popust naložil na Dnar in si povsem neupravičeno popizdil v trgovini na prodajalko, ker podobno je moja žena prijokala domov, da ji niso upoštevali popusta v Tušu, ker je bila preveč lena da bi pogledala na račun. Vzelo mi je pol minute da sem ugotovil, da je popust bil upoštevan v obliki naložene vrednosti za naslednje nakupe.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.290
1.538
113
Da ga vidim kako se ***** na Upravni enoti ali na Pošti.
Ker vem odgovor: Tam se ne *****.

Na naši pošti z ljudmi delajo kot z živino, pa so vsi pridni kot šolarčki "Alo, ena vrsta je za vse, Alo!!! V vrsto!!! Ja v vrsto!! In kakšen ja vaš paket? Kako naj ga najdem, če mi ne poveste kakšen je... ja prej bi povedali da bi s kartico!! Ne, mi nimamo nič s tem da ni poštar pozvonil, napišite pritožbo na upravo." Ampak potem grejo pa v bližnji Hofer (ker nimamo Tuša tukaj) pa čez celo trgovino vpijejo "A bo kdo kaj delal, še eno blagajno odprite, še eno blagajno prosim, nimamo cel dan časa, halooo!! A ste lohk bolj prijazni, jaz sem vaša stranka, nimam cel dan časa!!!"...

Ampak ja, na okecu na pošti so "malo plačani", v Hoferju so milijone.

Pošta je monopolist, Hofer ni.
 
5. apr 2015
1.411
726
113
Drugače pa verjetno ima podjetje Tuš kako številko, kamor se te prigode ala goljufanje strank lahko prijavi. Car Pokličite, opišite, povejte uro in lokacijo, kdaj je to bilo, da se komu ne bi slučajno delala krivica in naj podučijo kader, da naslednjič ne bo prišlo do takih neljubih situacij.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.235
2.827
113
Lublana
Obišči stran
Delovni pogoji so sedaj vrhunski v primerjavi s par desetletij nazaj. Ampak ljudje so postali leni. Oziroma je drugje dovolj virov zaslužka da jim ni treba delati kot postarji ali trgovci

Delovni pogoji so verjetno res marsikje boljši, kot pred desetletji ampak spet, nekje bolj, drugje manj... In marsikje še vedno ni neki za prehvalit... Ne strinjam se, da so ljudje postali leni, le bolj se zavedajo, da je njihovo delo več vredno. Si že sam omenil, da so mnogi našli druge vire zaslužke oziroma bolje plačane službe z boljšimi pogoji... Lenuhi pa seveda tudi so ampak bili so tudi pred desetletji in po mojem jih danes ni kaj dosti več...
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.290
1.538
113
Ne drži. Tudi za pisma obstaja konkurenca, ki pa pisma samo sprejme in jih razvrsti, potem pa da Pošti po nizki ceni v raznos. Pri tem se gre v večini za pošiljke, ki se dostavljajo v večjih količinah( računi ipd.).

Ok, samo jaz kot končni prejemnik moram pa še vedno na pošto iskat. Moj odgovor se je nanašal na post o poslovalnici.
 

B81

22. jul 2007
36.967
10.522
113
Ravnokar iz malo večjega nakupa v Supermarketu Tuš Mengeš. Ne morem reč drugega, kot veliki nateguni! Pri blagajni me je ob nakupu vprašala, če bom koristil Dnar v vrednosti 22€. Sem jim povedal, da ne. Plačal sem in ko sem preveril račun opazil, da mi ni dala popusta 10-99%. Ko sem jo na to opozoril, mi je rekla, da me je vprašala in sem rekel, da ga ne bom koristil!? Pa ljubi jezus, kdo hudiča pa ne bi koristil popusta? Ravno zaradi tega sem šel danes v trgovino!!!
Da ne govorim o tem, da reklamirajo Osiječki temni radler, ki je v akciji danes in jutri, pa ga sploh nimajo na zalogi. Menda ga dobijo v ponedeljek, ko seveda ne bo več v akciji!!!
Imajo tudi odlične jagode po akcijski ceni. Zgornja vrsta v škatlici v večini popolnoma plesniva, spodnja pa popolnoma gnila....

In potem berem na njihovi spletni strani kaj so nihove vrednoste:

Vrednote
Pri naših vsakdanjih odločitvah nas vodijo naslednje vrednote:
● Naš kupec je naš kralj.
● Vedno izberemo kakovost pred ceno.
● Sprejmemo konstruktivno kritiko s pozitivnim odnosom.
● Odločamo se na podlagi dejstev. Ločimo mnenja od dejstev.
● Vedno govorimo resnico.
● Vedno izberemo lokalno pred globalnim.
● Tuševi stranki je pomembna vsaka sekunda, zato smo odzivni.
● Upamo si eksperimentirati in ne bojimo se neuspeha.
● Na vsakem koraku smo mi obraz podjetja Tuš

:obesise::obesise::obesise::bruh::bruh::bruh:
A tale Dnar je mišljen t 10-99% popust ali kaka druga ugodnost?
 

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.041
590
113
Ne morem komentirati primera kot takega ker ne poznam obeh strani zgodbe.
Sam sem pa že večkrat rekel na glas v večih trgovinah naj že enkrat ukinejo vse te silne kartice in pa procente ter naj prodajajo po poštenih cenah ker bi potem bilo veliko manj slabe volje in to na obeh straneh. Poštene cene za pošten denar in to je to!
 
  • Všeč mi je
Reactions: aljoman in sad

Schime

Guru
22. nov 2008
1.986
770
113
To je nesmiselno, ker v sami trgovini nimajo 0 vpliva na to.
Ne rečem, da so kateri prodajalci bukovi al pa tudi včasih nesramni. Samo večinoma pa pri nas vidim, da so najbolj bukovi in neprijazni kupci. Predvsem starejši. Hočejo vse takoj. Ne more 1min čakati v vrsti in se pol že čez tri naprej dere zakaj gre vse počas. Grejo na hitro blagajno in nimajo pojma kaj delat, pote pa morijo delavkam naj jim vse naredijo. Če nimaš pojma potem imaš klasično blagajno.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.592
9.812
113
40
MB
Ne morem komentirati primera kot takega ker ne poznam obeh strani zgodbe.
Sam sem pa že večkrat rekel na glas v večih trgovinah naj že enkrat ukinejo vse te silne kartice in pa procente ter naj prodajajo po poštenih cenah ker bi potem bilo veliko manj slabe volje in to na obeh straneh. Poštene cene za pošten denar in to je to!
kaj je poštena cena?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.718
6.725
113
pri taščici
Ne morem komentirati primera kot takega ker ne poznam obeh strani zgodbe.
Sam sem pa že večkrat rekel na glas v večih trgovinah naj že enkrat ukinejo vse te silne kartice in pa procente ter naj prodajajo po poštenih cenah ker bi potem bilo veliko manj slabe volje in to na obeh straneh. Poštene cene za pošten denar in to je to!
Zaenkrat to uspeva sano se Hoferju un Eurospinu. Al se motim. Glede kartic mislim.
O postenih cenah bi se pa tudi rinteh dveh dalo razglabljat
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rekreacija