Trgovina kot biznis je mesarsko klanje. Zvestoba kupca do trgovca je v Sloveniji najslabša v Evropi glede na število trgovin/prebivalca. Logično, ko pa smo zasičeni z vsemi možnimi trgovci v vsaki malo večji vasi. Več kot polovica količinske in vrednostne prodaje predstavljajo izdelki v akciji. Nizkocenovni trgovci vedno bolj diktirajo nakupovalne navade in trende. Sofisticiran sistem (Lidl/Hofer) prinaša u nulo optimizirane stroške z velikim finančnim zaledjem. Kader je robotiziran in motiviran (boljše plače kot pri ostalih trgovcih, višji regresi ipd). Nimajo nobenega stika s kupcem, razen na blagajni, za ostalo poskrbi dodelan sistem. Format trgovin je idealen, ne prevelik, ne premajhen, vse najdeš brez, da prej narediš 10k korakov. Na polici imaš 4 različne konzerve Tune in to je to. Zakaj bi jih rabil 25-30? Slovenci pa smo itak hinavci, češ, podpirajmo Slovensko, kupujmo domače. My ass! Kupujemo tam kjer pač dobimo največ za svoj denar (logično seveda), poreklo izdelkov pa samo da je "EU", ostalo nima veze (razen cene seveda). Sadje zelenjava, kot bi jo narisal, popolna, po normativih današnjega razvajenega in naivnega kupca.