solo.si & Nesposobneži

Dacho

Fizikalc
5. sep 2007
1.872
1
38
44
Ljubljana
Jaz sem tudi do sedaj najvec kupil pri enaa in vedno prevzel osebno na gambitu. Pri solo.si sem pa nabavil 3 zadeve in nobenih tezav. WD Mybook in Logitech MX Revolution sem dobil takoj (cez par dni), stojalo za laptop Logitech Alto Express pa ni bilo na zalogi (pac ga se ni bilo v Sloveniji in oni so ga edini ponujali) in sem moral pocakat, da ga dobijo od uvoznika. Tako da sem ga kupil kak mesec pozneje. Skratka, zadovoljen.
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
5.004
-1.289
113
Meni so na solo.si zrihtali ramček za zelo star računalnik, v SLO ga namreč ne bi mogel dobit. Sploh ga niso imeli na seznamu in so ga na mojo željo vnesli v seznam.
Opozorili so me na daljšo čakalno dobo, njihov gospod pa mi ga je vgradil v računalnik.

Ramček še sedaj veselo opravlja svoje poslanstvo v mojem starem N800V prenosniku.

Kolikor sem videl, sta tam v službi le ena bolj šlank ženska in en moški. Morda težje "sfolgata". S tem morda dosežejo za kak EUR nižjo ceno, za dobavo robe pa mora kupec včasih spomniti na klic 080.
 

ChickenBoy

Fizikalc
27. avg 2007
1.918
0
36
40
Vsak ima kdaj kakšno slabo izkušnjo s kakšno trgovino, zato se pa jaz držim vedno enih in istih. Sem 100%, da je imela večina dobre izkušnje z mixijem, kjer jo jaz nisem imel. Isto je šlo za artikel na zalogi, na emaile niso odgovarjali in šele ko sem jih klical, so mi rekli da ga tega še niso dobili in čakajo na dobavo. Izgubili so potencjalno strano samo zaradi 2 razlogov. Niso odgovorili na email in lahko bi poklicali ter povedali kakšna je situacija. Ni mi jasno, zakaj je tako težko poklicat kupca in mu povedat? Nikoli ne pizdim in ne delam scene, razumem, da jih dobavitelj lahko zafrkne in jim ne dostavi robe, ampak ne štekam zakaj se večina odloči ignorirat stranko in se nekaj izmikat. Pokličeš in se opravičiš, poveš da ne veš kdaj bo prišla roba ter da so komplikacije in daš stranki na izbiro storno naročila ali da počaka. In to po možnosti že plačan artikel. Ne pa da vsi ignorirajo kupce, potem pa valda da gledamo totalno razpičkin folk v trgovinah, ki mu poči kakšen živec zaradi tega. Pa tole ni anti reklama za mixi, verjamem da so dobra štecuna in veliko ljudi je zadovoljnih z njimi, ampak dajem samo primer dobrega poslovanja. Če kdo od njih tole bere, upam, da se boste kaj naučili.
smile-1.gif
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Jaz sem kupoval že praktično po vseh večjih (naših) trgovinah, samo še vedno če je le šansa, kliknem osebni prevzem. In če maila o prevzemu ni, kličem in vprašam kako in kaj. Najlažje in z najmanj slabe volje prideš čez stvari...

Lp
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Jaz sem jih pobaral o eni njihovi stvari po mailu. Odgovora ni bilo, sam sem jih pač enostavno črtal iz možnosti nabave. Pa čeprav imajo to stvar tam najcenejšo. Raje euro dva več, pa normalen poslovni odnos (čisto nič več ne pričakuem), kot pa malce nižja cena, pa potem živciranje ali bo prišlo, kdaj bo prišlo, itd. In če imajo nekje info mail naveden, pač pričakujem, da ga nekdo bere in odgovarja. Pri drugi trgovini je odgovor prišel v pol ure
shocked-1.gif
.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
>> So pač najcenejši, zdaj ali imajo toliko dela, da ne sfolgajo na mejle odgovarjat ali v čem je krivda pa ne vem.

Verjetno uporabljajo svoj lasten email servis "email.si", za katerega pa vemo, kako zanesljivo deluje
smile-1.gif
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pa dobro no. Super trgovina so, zavajajo kupce, ignorirajo maile, lažejo o zalogi, lažejo o odposlanih pošiljkah. Nebi rekel da se bi to zgodilo samo meni, tako pa se je vsaj polovici ki je replicirala na to temo.
bonk.gif

Enkratno res.
crazy1.gif
To je itak pri večini teh garažnih "one man band" internetnih trgovinah. Fizično popolnoma ničesar na zalogi, na internetni strani pa itak takoj vse dobavljivo.
crazy1.gif
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Jst sm tudi opazu, da so pri solo.si zadeve več al manj najcenejše, je pa mal za prebrat tole . Kokr tuki pišejo je tko, nej bi blo vse vredu, če je nek izdelek na zalogi, čim pa izdelek ni na zalogi in so problemi z dobavu le tega se pa začnejo muke, denarja za že plačane artikle baje nikakor nočejo vrnit itd.. Res, da ima lahko nekdo pač slučajno slabo izkušnjo z neko trgovnino, zato si tudi ne delam mnenja o trgovini po prebranem enem mnjenju iz foruma, vendar pa je o trgovini solo.si napisano že ogromno, več al manj pa v končni fazi vsi povedo enako. Uglavnm nazadnje, ko sem gledu eno stvar sem nakoncu spet prišel do EnaA, kjer sem do sedaj naročil večino stvari preko interneta in tako kot so že mnogi rekli, raje dam tist evro dva več firmi pri kateri sm že nabavljal in imajo nek odnos kakor pa, da si delam brezvezne probleme u življenju in si param živce. Zdej če bi bla razlika v ceni nevemkakšna bi si mogoče pogledal, v končni fazi pa je sploh s kakšno kodo za popust cena minimalno nižja in dokler s strankami ne ravnajo profesionalno to ni to.
 

MiSkO

Pripravnik
21. jul 2007
85
0
6
Moje prvo naročilo je bil Linksysov WRT54GL in sem ga dobil.
Naslednje naročilo je bil pravtako enak router.
Kasneje so mi pa nehali odpisovati na email niti naročene robe nisem nikoli dobil... Ko jih je8e...
 

sbor

Pripravnik
22. avg 2007
562
0
16
Mi isto prek firme nabavili laserski printer. Ga tudi plačali vnaprej, potem nobenega odziva, kličemo, pravijo da niso dobili, da bodo preverili. Kasneje dobijo denar, pa ugotovijo da teh tiskalnikov ni več. No, na koncu so le vrnili denar.

Poslovali pa ne bomo več z njimi.
 

Katsumi

Pripravnik
29. sep 2007
68
0
6
41
Na zacetku sem bila izredno zadovoljna; artikel so hitro poslali in ni bilo nic narobe. Drug artikel je bil preokoren za v ohisje PCja. Reklamiram. Na posti se dodatno placam, da bodo ja tisti dan dobili, ker je bil petek. Cakam 2 tedna, ni besede. Klicem, bodo preverili in poklicali nazaj. Pa niso, sploh, se danes ne. Jaz klicem ves cas njih kaj bo zdej z denarjem, pravijo ja, da je njihov rok vracila kupnine do 30 dni. Ok, pocakam se par dni (tisti da nje bilo 29. dan od njihovega prejema mojega fous artikla).
.. 34. dan, se nikjer placila. Klicem, gospodic zeli imeti mojo stevilko kartice (pa sem jo napisala), pravi, da bo danes urejeno.
....36. dan, nikjer kesha, klicem, bodo povprasali racunovodstvo..
.....40. dan :'( se cakam

Nikoli vec...
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
KSZ

Isti problem kot avtor teme sem imel tudi jaz in to z isto trgovino. Solo za mene ne obstaja, ker sploh niso resni. Da o tem, da niso niti tako dobri, da bi odgovorili na mail na govorim. Zelo pa so se poslabšali tudi nakupi.net odkar so prišli pod neko Koprsko firmo. Pred tem, je bil gospod, ki je imel to trgovino iz Kamnika pojem za poštenje in hitro pošiljanje.

Meni so hoteli v nakupi.net podtakniti grafično kartico z DDR2 spominom. Ko sem jih klical nazaj so se naredili malo nore, ampak sem jih kartico poslal nazaj in dobil vračilo denarja naslednji dan.

Več ali manj vsi nategujejo, ker hočejo biti med seboj konkurečni in lažejo glede zaloge. Dejansko sami nimajo zaloge in čakajo dobavitelja s katerim imajo dogovor, da bo izdelek pri njih v nekaj urah, ampak včasih to ne gre.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Katsumi pravi:
Na zacetku sem bila izredno zadovoljna; artikel so hitro poslali in ni bilo nic narobe. Drug artikel je bil preokoren za v ohisje PCja. Reklamiram. Na posti se dodatno placam, da bodo ja tisti dan dobili, ker je bil petek. Cakam 2 tedna, ni besede. Klicem, bodo preverili in poklicali nazaj. Pa niso, sploh, se danes ne. Jaz klicem ves cas njih kaj bo zdej z denarjem, pravijo ja, da je njihov rok vracila kupnine do 30 dni. Ok, pocakam se par dni (tisti da nje bilo 29. dan od njihovega prejema mojega fous artikla).
.. 34. dan, se nikjer placila. Klicem, gospodic zeli imeti mojo stevilko kartice (pa sem jo napisala), pravi, da bo danes urejeno.
....36. dan, nikjer kesha, klicem, bodo povprasali racunovodstvo..
.....40. dan :'( se cakam

Nikoli vec...

Zakonodaja : ZAKON O VARSTVU POTROŠNIKOV (uradno prečiščeno besedilo)(ZVPot-UPB2)
Plus spremembe uvedene z ZAKON O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ZAKONA O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPot-C)

Odgovoren za kršitve je kolko vem tržni inšpektor. Lahko vprašaš prej omenjeno Zvezo potrošnikov ( v drugi tvoji temi)
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kaj ko bi naredili eno sticky temo v katero bi zapisovali negativne (in pozitivne) izkušnje z spletnimi trgovinami?
 

OldSkul

gps navigator
20. jul 2007
1.866
12
38
Citat:
Uporabnik Katsumi pravi:
Na zacetku sem bila izredno zadovoljna; artikel so hitro poslali in ni bilo nic narobe. Drug artikel je bil preokoren za v ohisje PCja. Reklamiram. Na posti se dodatno placam, da bodo ja tisti dan dobili, ker je bil petek. Cakam 2 tedna, ni besede. Klicem, bodo preverili in poklicali nazaj. Pa niso, sploh, se danes ne. Jaz klicem ves cas njih kaj bo zdej z denarjem, pravijo ja, da je njihov rok vracila kupnine do 30 dni. Ok, pocakam se par dni (tisti da nje bilo 29. dan od njihovega prejema mojega fous artikla).
.. 34. dan, se nikjer placila. Klicem, gospodic zeli imeti mojo stevilko kartice (pa sem jo napisala), pravi, da bo danes urejeno.
....36. dan, nikjer kesha, klicem, bodo povprasali racunovodstvo..
.....40. dan :'( se cakam

Nikoli vec...

Zveza potrošnikov Slovenije
Tržni inšpektorat

Da te takole nategujejo je pa višek. Stopi v akcijo, bodo hitro vrnili denar.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
same sh|t..


narocil dvd player.. nikoli prejel ne potrditvenega maila, ne razlage o situaciji, skratka nic od nic. Po treh tednih sem storniral narocilo. A poglej, tudi tukaj ni bilo odgovora.

Skoda truda.