So se pri Toyoti potrudili za najgrši avto

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
He, he. Zanimiv video.
Je pa treba računat, da Prius ni namenjen dirkanju.
Se pa lepo vidi, da je podvozje kos situaciji, avto je pa skorajda neslišen, sliši se tuljenje in ropotanje drugih avtomobilov.

Nekomu, ki je navajen navadnih avtomobilov, sploh pri dirkanju, pa verjamem, da mu je obnašanje električnega regenerativnega zaviranja pač moteče, ker ne daje istega feedbacka, kot direktno drsanje zavornih diskov.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Pa še kako se obnaša na track-dayu, glede na komentarje se še najslabše odrežejo zavore

<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/uIIei5ifMK8&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/uIIei5ifMK8&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
Zaboljši pogled s 360°premikanjem odprite v youtube, ali na telefonu s sezorji.
https://www.youtube.com/watch?v=uIIei5ifMK8

BTW, SJTV1 ste Priusa kaj zapeljali na Raceland ali je to pri vas rezervirano samo za "hot hatche"

Na začetku smo za primerjavo zapeljali tudi par različnih variant normalnih avtov (od enporostorcev do družinskih karavanov in dizelskih hatchev), drugače pa samo tisto, kar ima možnost naredit kolikor toliko cajt (kar Prius že zaradi gum ni). Naslednji bo M2, recimo.

Maš pa cel seznam tule:
http://www.avto-magazin.si/dirkalisce/
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik gas pravi:
Danes sem dobil Rav4 4x4 hibrida,... iz Kranja sem se peljal domov, torej vecina po avtocesti in pa zadnji 4 km v breg... kaj naj recem,.. poraba je bila cca 9l,(po avtocesti s tempomatom 145kmh).. za primerjavo golf variant 1,6 4motion ima porabo cca 6

voznja sicer dobra,.ceprav me sama oprema in notranjost ni prepricala,...verjetno ce bi bila kaksna stopnja visje da bi bilo boljse... pod crt sem "razocaran".... pac za moje voznje RAV4 ni.....

S podhranjenim karavanom ni glih fer primerjava. Probat bi moral kak 200-konjski SUV s 4x4, pa potem videt razliko v porabi.
Čisto na pamet ne vem, ampak nam je tamoče Tucson, tamočen sportage, Levorg, vsi za pol litra do liter več
S-Max 180 konjev s 4x4 praktično enako, tudi XC60
Kak X3/X4 je bil varčnejši, pa Kuga s 180 konji tudi, za liter.

Skratka, če gledaš primerljive avte, je nekje v povprečju. Če si veliko in bolj hiter na AC, je v slabšem poloæaju, v mestu pa v zelo, zelo boljšem.

matr ste me "napadli"
smile-1.gif

pač sem sel probat kaj za mene in mojo pot pomeni SUV hibrid
smile-1.gif

primerjal sem ga s tistim kar imam sedaj..lahko ga tudi z Sluzbenimi turanom 2.0 dsg (ki btw porabi se manj kot moj golf)..
bi pa z veseljem vzel kaksnega karavana hibrida, ce bi ga imeli 4x4,.. pa ga pač ni... razen Rav-a nimajo nic 4x4.

Pa še enkrat,.to je moja pot v sluzbo in moja izkusnja. za po mestu ali ce se vozis po navadni cesti v sluzbo, je pa super avto. (ce so ti SUV vsec,), sam imam rajsi karavane...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Prodaja novega Prius je letos v EU za 113% višja kot lani (star model), tako da na srečo ni lep, ker potem jih Toyota nebi mogla dovolj narediti
hysterical-1.gif


Že sedaj je zaradi povečanega povpraševanja prihajalo do problemov pri dobavi:
"If it’s a hybrid, it’s moving, and moving fast – sometimes faster than we can supply, which has put a limit on our sales progression in Western Europe in the first half of the year. Hybrid supply should improve in the second half. "

http://newsroom.toyota.eu/pressrelease/5164/1/toyota-achieves-strong-first-half-sales-growth-west

Na Japonskem so jih pa dobesedno razgrabli najbolj prodajan model avta, 142.562 v pol leta, povečanje za 100% glede na lani:
http://www.best-selling-cars.com/japan/2016-first-half-japan-best-selling-car-brands-models/
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ko bo zunaj dizelski model z ročnim menjalnikom, prej ne.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Sem novega Priusa in RAV izvzel. Stari je pa glasen. Daj tempomat na 140 ali 150 in se pelji v vrhniški klanec - pa probaj isto recimo z golfom TSI v 6 prestavi ... ALi kak drug podoben klanec. Vsako AC pospeševanje je na 3-4 jurjih vrtljajev in grdo brenčeč. AUrisi in Yarisi so še hujši. Jebiga, CVT ni za avte s slabo izolacijo.

to se strinjam, da se zažene v klanec konkretno, ampak ni moteče - kot rečeno, primerjam ga lahko s parimi avtomobili - Civic, ki je bil glasnejši (1.4 mlinček, ki ga je bilo pač treba gnati, da je šel v klanec) in pa recimo MB A, nad katerim sem bil izredno prenečen, ker je bil recimo meni osebno precej glasnejši kot Civic (še moja je to opazila). in če je Civic glasnejši od Priusa ...
wink-1.gif


ravno o tem je govora - pri normalni vožnji po ravnici, je Prius res tih, v klance zna malce postati glasen, ampak nekako spet ne tako, kot eni pravijo - je znosno in pogovor v kabini sploh ni moten.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Prodaja novega Prius je letos v EU za 113% višja kot lani (star model), tako da na srečo ni lep, ker potem jih Toyota nebi mogla dovolj narediti
hysterical-1.gif


Že sedaj je zaradi povečanega povpraševanja prihajalo do problemov pri dobavi:
"If it’s a hybrid, it’s moving, and moving fast – sometimes faster than we can supply, which has put a limit on our sales progression in Western Europe in the first half of the year. Hybrid supply should improve in the second half. "

http://newsroom.toyota.eu/pressrelease/5164/1/toyota-achieves-strong-first-half-sales-growth-west

Na Japonskem so jih pa dobesedno razgrabli najbolj prodajan model avta, 142.562 v pol leta, povečanje za 100% glede na lani:
http://www.best-selling-cars.com/japan/2016-first-half-japan-best-selling-car-brands-models/

To ni nič posebnega. Poglej si zgodovino prodaje Priusa. Ko je prišla ven prejšnja generacija so cifre šle v nebo, po dveh letih pa padle. Trenutno mi dela uslugo VW z dieselgatom, zato bo verjetno padanje prodaje bolj počasno. Pravo leto za oceno priljubljenosti bo šele 2017 ali pa 2018.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Saj Toyota za vsako leto pripravlja kaj novega s hibridnim pogonom:
- konec leta pride C-HR
- čez kako leto bi moral biti predstavljen novi Auris na TNGA platformi
- Yaris, Prius+, morda Camry

Lani je bila rast vseh Toyotinih hibridov v Evropi 17%, letos v pol leta je rast 44%, medtem ko prodaja hibridov v ZDA pada, zaradi nizke cene nafte.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Sem novega Priusa in RAV izvzel. Stari je pa glasen. Daj tempomat na 140 ali 150 in se pelji v vrhniški klanec - pa probaj isto recimo z golfom TSI v 6 prestavi ... ALi kak drug podoben klanec. Vsako AC pospeševanje je na 3-4 jurjih vrtljajev in grdo brenčeč. AUrisi in Yarisi so še hujši. Jebiga, CVT ni za avte s slabo izolacijo.

to se strinjam, da se zažene v klanec konkretno, ampak ni moteče - kot rečeno, primerjam ga lahko s parimi avtomobili - Civic, ki je bil glasnejši (1.4 mlinček, ki ga je bilo pač treba gnati, da je šel v klanec) in pa recimo MB A, nad katerim sem bil izredno prenečen, ker je bil recimo meni osebno precej glasnejši kot Civic (še moja je to opazila). in če je Civic glasnejši od Priusa ...
wink-1.gif


ravno o tem je govora - pri normalni vožnji po ravnici, je Prius res tih, v klance zna malce postati glasen, ampak nekako spet ne tako, kot eni pravijo - je znosno in pogovor v kabini sploh ni moten.

Da ne bo pomote: glasen je bil prejšnji Prius, ne novi.
Pa ne moreš primerjat s starimi Hondinimi jajci ... In A z bencinskim motorjem ni glasnejši od civica. In je na AC tišji od (spet: starega) Priusa, In večina ostalih sodobnih bencincev tudi.
Ravbo zato so pri novem Priusu oren izboljšali izolacijo in elektroniko nastavili tako, da elektromotor pomaga bolj agresivno in več, da so ob obremenitvi vrtlaji ICE čim nižji. Stari je šparal baterijo in vrtle ICE na 4 jurje. Anj ti Andy napiše, kako je bilo s Priusom+ v vrhniški klanec. Kot bi se s sesalcem vozil ... V Novem Priusu skoraj ne opaziš.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.428
2.383
113
Pomurje
Saj on vozi Priusa III.

Kdor koli v bencinski 1.6 NA mašini Vrhniški klanec drži na 130 po GPS bo poslušal tuljenje.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Intelligent Clearence Sonar bolj tehničmo (Prius ima Drive-start Control in Intelligent Clearance Sonar marketinško zapakirano v slednje):

 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Saj on vozi Priusa III.

Kdor koli v bencinski 1.6 NA mašini Vrhniški klanec drži na 130 po GPS bo poslušal tuljenje.

Hibroda seveda ne boš primeljal z 1.6 NA, ker nima enakih zmogljivosti. 1.2 ali 1.4 TSI je recimo primerljiv in podobni motorji.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Dizzy je mislim, da prej imel 1.4 Civica.

Sicer pa se je Priusa vedno primerjalo z vsem mogočim:
- porabo z malimi dizli z ročnim menjalnikom
- ceno z malimi dizli z ročnim menjalnikom
- porabo izključno na AC
- uporabnost z enoprostorci
- zmogljivosti z večjimi dizli
- tihost motorja z bencinarji
- porabo na dirkališču z BMW M3, ki je lahko cruisal z višjo hitrostjo v zavojih, Prius pa z več gasa in bremze to kompenziral
- Hummer bolj zelen kot Prius
rolleyes-1.gif


Zdaj po 15+ letih kaže, da se Toyota počasi otresa tega FUD-a. Za malo več "ljudskosti" je pa problem oblika, za to bo treba počakati na novega Aurisa, Toyota ima na papirju vse pogoje, da naredi pravega konkurenta Golfu, bomo videli kaj bodo spacali skupaj.