So se pri Toyoti potrudili za najgrši avto

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Hvala za komentar.
Edino nekaj vrstic za klimo in HUD:
Pri klimi se mi zdi trapasto, da mi piha v obraz, če sem kot voznik edini človek v avtu. Naj piha stran. Prostor se bo popolnoma enako ohladil, razlika je samo v tem ali bom staknil še prehlad ali ne. Res pa je, da je občutek na koži voznika hladnejši, samo to nikakor ni zdrav način in ga sam ne bi nikoli naredil tako. Sem zelo občutljiv za prehlad, pa s klimami nimam nikoli težav, ker nikoli ne nastavim prenizke temperature in nikoli ne dovolim, da piha vame. Hladen zrak mora pihati nežno iz čim več različnih pozicij, ki pa morajo biti odmaknjene od človeka. Ampak, da ostaneva pri Priusu - videl sem, da se to lahko nastavlja, nisem pa imel avta toliko časa, da bi opazil kaj vse se spremeni.
HUD pa je zagotovo stvar človeka. Meni res nikakor ni všeč, marsikomu pa je. Meni je nek moteč tujek točno pod najpomembnejšim delom, kamor gleda človek. Na števec (ali kar koli že je na zaslonu) pogledaš, ko se ti zdi dovolj varno. Ta HUD pa nažiga (se sicer da malo nastavit jakost) tam kot tečna muha. Ampak - kakor komu ustreza, Prius ima gumb za izklop in je zadeva rešena.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Dober opis vozila
zmaga.gif
.
Predvsem mi je zanimiva razlika v porabi proti Passat-u
shocked-1.gif
. A si oba avtomobila vozil na enak način?
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Moje iskušnje so, da pri navadnem Priusu predhlajenje odpade. Ker za ohladit razgret avto v poletni vročini, gre kapaciteta baterije hitro adijo. Realno jo je namreč na voljo samo kake pol kilovatne ure. Klima, ko pa užge na polno brez težav pobira nekaj kilovatov.
Samo gledaš, kako črtice na indikatorju napolnjenosti izginjajo.

Za plugina je seveda druga varijanta.
A ni imel prejšni medel priusa s sončno streho, možnost hlajenja, ko je avto parkiran ?
Pri novem te opcije ni ?
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Ja, oba sem vozil zelo podobno. Kot pravim - na daljših odprtih cestah je manj razlike, ker pride manj do izraza izkoriščanje (pri zaviranju) shranjene elektrike. Tam je liter ali mogoče dva v prid Priusu. V mestni in medmestni vožnji pa je razlike več.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Mene pa zanima, kako je s tole kombinacijo elektrike in bencina v praksi. A se ti lahko zgodi, da ostaneš v napačnem trenutku brez štroma in s tem brez skoraj polovice konjev. Pri kakem prehitevanju bi znalo bit to smrtno nevarno.

Sklepam, da je stanje baterije ves čas jasno vidno in da se moraš pač na osnovi tega odločat, kako "drznega" manevra se lahko lotiš. Se motim?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.428
2.383
113
Pomurje
To se mi je zgodila samo 1x v šestih letih uporabe Priusa. Smučanje 4x odrasli in vsa oprema. Proti koncu 10km strmega vzpona je bila bat. tudi na koncu in ko sem prehiteval avtobus je bilo kar smešno
smile-1.gif
V naslednji serpentini je bila bat. spet nafilana.

Pri normalnem prehitevanju ni šans, da ti zmanjka powerboosta od baterije. Tudi pri Vmax sprazni baterijo pri polnem pospeševanju, pa potem brez problema vzdržuje hitrost.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Mene pa zanima, kako je s tole kombinacijo elektrike in bencina v praksi. A se ti lahko zgodi, da ostaneš v napačnem trenutku brez štroma in s tem brez skoraj polovice konjev. Pri kakem prehitevanju bi znalo bit to smrtno nevarno.

Sklepam, da je stanje baterije ves čas jasno vidno in da se moraš pač na osnovi tega odločat, kako "drznega" manevra se lahko lotiš. Se motim?

Ampera zažene bencinski motor, ko je State of Charge, to je fizična polnost baterije, pri 22% SOC in vzdržuje ta SOC. Zmanjšanje moči na moč izrecno le bencinskega motorja, se zgodi, če baterijski SOC pade na 17%, to je pri Amperi cca. 0.8kWh rezerve (iz 22% do 17%). Če ga imaš v Sport Mode, SOC vzdržuje pri 24% SOC, kar je cca. 1kWh rezerve (24% -> 17%) v bateriji.

V 4 letih in prevoženih 110.000km se mi še ni zgodilo, da bi imel moč omejeno z močjo bencinskega motorja in to kljub temu, da nikoli nisem uporabil Mountain Mode-a, ki omogoči, da če imaš pred seboj dolg hiter klanec (npr. črnokalski klanec), da Ampera ta buffer poveča iz 22% SOC na 50% SOC in po izklopu Mountain Modea teh 50% SOC vozi na elektriko in ponovno zažene bencinski motor, ko doseže 22%.

Ampak, kot sem rekel, še nikoli ga nisem dal v MM in še nikoli nisem bil omejen z močjo bencinskega motorja, pa smo s 145km/h šibali čez Alpe v Nemčijo in npr. iz Zadra po AC nazaj proti Sloveniji in tam se proti Velebitu cesta kar konkretno dviga.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik krava pravi:
Ja, oba sem vozil zelo podobno. Kot pravim - na daljših odprtih cestah je manj razlike, ker pride manj do izraza izkoriščanje (pri zaviranju) shranjene elektrike. Tam je liter ali mogoče dva v prid Priusu. V mestni in medmestni vožnji pa je razlike več.
Dobro to. Ja, to je logično.
Hm, bo treba očitno en test narediti, me zanima, kam bi prišel na moji tipični relaciji
grin1.gif
. Čeprav je popolnoma neprimerna za to, da bi hibrid pokazal svoje pluse. S Priusom 2 sem imel 4,3, kar je bilo takrat super.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
AMjev normni krog (kjer je tudi 1/3 AC s 130 km/h po GPS): Prius je imel enako porabo kot Octavia 1,6 Greenline (3,9, če se prav spomnim). Za Passata 2.0 TDI se ne spomnim, ampak A4 z osnovnim 2.0TDIjem je imel 4,7 ...
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Kot sem napisal - iz mojih Vukojebin (malo od Kamnika naprej) do Ljubljane mi je na Priusu zjutraj pokazalo 2,7, za Passata (170 KM, 4motion) pa mislim, da pod 4,4 ne bi uspel.
Ali pa - tista peta slika na blogu je na avstrijski strani Jezerskega vrha, pa je 5,2 na Priusu. S Passatom je kar precej dela, da pridem pod 7 (moraš računat, da imam še pred dolino Kokre že kar soliden vzpon in spust)..
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Roko na srce, cesta se od Kamnika proti Trzinu oz. Domžalam spušča. Tudi jaz imam z Ampero tam porabo le 1kWh od Kamnika do Domžal
wink-1.gif


Moral bi zmeriti porabo v obe smeri v eni vožnji. Startna in končna točka kateregakoli testa mora biti ista.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Usmerjanje zraka je nastavljivo, avtomatika poleti je pač na obraz, oz. zgoraj. Intenziteta osvetlitve HUDa je tudi nastavljiva in se tudi dodatno samodejno prilagaja osvetlitvi (noč/dan).

Tako kot pri vsakem avtomobilu, rabiš nekaj dni uporabe, da spoznaš večino glavnih detajlov. Za nekatere je pa treba tudi malo prelistat 3716 strani navodil.
smile-1.gif
 

KejsiStoner

Pripravnik
15. nov 2007
180
6
18
Cabo Verde
A lahko jaz vprašam nekaj neumestnega? Sej vem, da ni primerna tema, ampak tle je na kupu kar nekaj voznikov e-vozil.

A so mogoče že planirana kakšna večja e-vozila, v smislu družinskih vozil, karavanov, morebiti SUV-ov? S temi priusi si jaz osebno še ne predstavljam, da bi bil edini avtomobil, oziroma bi bilo kar nekaj prilagajanja. Sicer o menjavi še ne razmišljam, kot drugi avto mi je tudi predrag, ampak ali pride v prihodnjih mesecih/letih kakšen pameten družinski avto ven?

Pa nočem da se tole sprevrže v debato koliko velik avto sploh potrebuješ in da se nekdo spravi s priusom 4-člansko družino do Splita, pa še hladilnik ima s seboj
smile-1.gif
Hvala!
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Imaš sicer Toyoto RAV4 hybrid, škoda da ne tudi PHEV, Mitsubishi Outlander PHEV, ki so ga od prejšnje verzije pregrešno podražili, vendar meni osebno ne potegneta. Meni potegneta nova Kia Sportage in Hyundai Tucson - ko bi le bila PHEV.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Roko na srce, cesta se od Kamnika proti Trzinu oz. Domžalam spušča. Tudi jaz imam z Ampero tam porabo le 1kWh od Kamnika do Domžal
wink-1.gif


Moral bi zmeriti porabo v obe smeri v eni vožnji. Startna in končna točka kateregakoli testa mora biti ista.

Gre za primerjavo med različnima avtomobiloma na isti trasi. Torej je v redu.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Usmerjanje zraka je nastavljivo, avtomatika poleti je pač na obraz, oz. zgoraj. Intenziteta osvetlitve HUDa je tudi nastavljiva in se tudi dodatno samodejno prilagaja osvetlitvi (noč/dan).

Tako kot pri vsakem avtomobilu, rabiš nekaj dni uporabe, da spoznaš večino glavnih detajlov. Za nekatere je pa treba tudi malo prelistat 3716 strani navodil.
smile-1.gif

Poznam to ...
evil.gif