Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
u bistvu nimam nič proti lastnikom hibridov, tudi sam ga bi imel če bi biu kak res pameten model razen porsa, ampak ne se mi kurcit s porabo, ker vas vsak dober dizel dol poči pri porabi in performansih.. razen če si ovira na cesti, potem sploh ne rabiš avta pomoje
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
no dobro pol mi pa po pravici povej kaksno porabo imaš če moraš nekam recimo 100km stran na hitro in po možnosti še tri komade zraven v avtu? grem stavit da se jst pripeljem tja za pol cene tvojega benza, če pa natankam še kurilca recimo pol pa itak ni primerjave sploh..s tem da bom jst prsu tja v dobre pol ure in spočit kot da ni nic (masaza, hlajenje, komfort zici...). sprijaznite se da so trenutno hibridi zgolj za res entuzijaste, ker ko se mudi in rabiš konje in udobje, potem neboš gledu na hibrida razen recimo panamere..pa še to zgolj zato ker si g33k. hibrid je fajn ko se ne mudi in ostalim za tabo tudi ne, ker kokr mal pohodiš je poraba v višavah
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
ne vem če veš, ampak Toyotin HSD sistem je en bolj zanesljivih. o nemških določenih dieslih in tudi turbobencinarjih raje ne bi začenjal, ker je problemov poln internet. se strinjam, baterija stane, ko crkne, ampak - baterija ima garancije 10 let, načeloma zdrži 300.000-500.000 km - DPF in šobe pri določenih avtih menjaš lahko tudi dvakrat, tako da v primeru stroškov popravil si v končni fazi lahko na istem ...
in ko že govorimo o lepoti - BMW X4/X6? čisto nepregledno skropucalo. BMW 1 - tudi ni ravno oblikovalski presežek, šele z zadnjo prenovo je avto kolikor toliko všečen ... BMW 5 karavan, jao mene ... je pa tako, da imajo vsake oči svojega malarja. Prius 2. generacije je meni grd, 3. generacije mi je super (na 17", tiste 15" so smešne, dosežejo pa svoj namen, pa še cena je takšna, da lahko za ceno enega 17" kompleta s 15" narediš tako zimski kot letni komplet za isti denar"), 4. generacija pa mi je zunaj zelo na meji všečnosti, not pa mi je top.
itak pa sploh ne berem več, kašne oblike je kak avto, ker ko je avto najavljen vidiš samo - ta del skopiran od onega, ta od onega ... Priusi imajo vsaj svojo obliko.
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
kaj pa passat in golf GTE? A nista to hibrida?
Ravno dizel in udobje men ne gresta skup (bučanje in treslaji v prostem teku). In to mi je razlog, da bo naslednji avto hibrid ali elektrika. Dizel odpade. (Sedaj vozim dizla)Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
itak nimam pojma o hibridih tak kot ti recimo ker te pač zanimajo/jih voziš/kupuješ,.., moja poanta je v tem da je overall diesel brez konkurence če želiš moč udobje itd.. ja če bi rabu avto samo za po mestu si takoj kupim neki na štrom (če bi bla cena rabljenega ista ceni rabljenega solidnega diesla ) ampak ker temu ni tako in še dolgo nebo bo folk pač še kr furu diesle, ker tle vsaj vedo približne stroške vzdrževanja, medtem ko mislim da še ni veliko junakov ko bi namesto recimo 535d kupil raje hibridnega lexusa..poglej malo na cesto in boš videl razliko..in s tem da je kak bavarec dražji od primerljivega lexusa, tako da cena tukaj ni odločilna..pač folk bo furu premium hibride, ko jih bodo začel masovno delaz nemci, ker le njim zaupajo, da bo vožnja in vzdrževanje v rangu diesla
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
kaj pa passat in golf GTE? A nista to hibrida?
Plug-In hibrida:
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/QytLehr8pRE&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/QytLehr8pRE&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>