Tekmovalna verzija za japonsko serijo GT300:
Spredaj so zbasali NA 3.5-liter V8, hibridni sistem je izpeljan iz serijskega Priusa.
Gled oblike lahko pljuvate, glede opreme, mu ni kaj oporekati, v osnovni Luna oprema za 25.500 € dobiš (samo nekaj stvari od celotnega seznama):
-
Prilagodljivi radarski tempomat
- Sistem predhodne zaznave in opozorila na morebitni trk (vključno s pešci)
- Sistem prepoznavanja prometnih znakov (RSA)
- Sistem opozarjanja ob nenamerni menjavi voznega pasu (LDA) s samodejno pomočjo pri usmerjanju
- Sistem samodejnega uravnavanja dolžine svetlobnega snopa (AHB)
- Samodejna dvopodročna klimatska naprava z zaznavanjem potnikov
- Bi-LED žarometa s samodejno nastavitvijo višine snopa in funkcijo zakasnitve izklopa
- vse zunanje luči v LED
- Smart Entry & Start sistem za samodejno odklepanje (samo pri vozniku)
- Kamera zadaj za pomoč pri vzvratni vožnji
- Avtomatski menajlnik
Vse kar je tule proti koncu videa je v standardni opremi, ostali avti bodo deležni več različnih NCAP ocen glede na stopnjo opreme:
Prvi na NCAP, ki uspešno obvaruje pešce
Ne vem no Evropo bi počasi moralo začeti skrbeti, ko začnejo padati taki članki od revije, ki je pod istim okriljem kot Nemški AutoBild, ki je znan po tem, da se posmehuje Toyotinim hibridom:
http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/passat/95205/volkswagen-passat-vs-toyota-prius
Kot sem že napisal počakajmo, da tale pogon z vso ostalo filozofijo (handling, udobje) spravijo v evropske Toyotine modele (C-HR, Auris), ki ne bodo deležni 10% uvoznega "made in Japan" davka v EU.