So se pri Toyoti potrudili za najgrši avto

Fly

Guru
21. jul 2007
2.640
506
113
Danes sem ga videl v tunelu v trojanah, sicer samo od zadaj, ampak.... brez besed
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Danes sem ga peljal medtem ko sem imel starega na servisu.

Predstavlja velik preskok v pravo smer glede na prejšnjo generacijo, tako po porabi kot po voznih lastnostih, zvočni zatesnjenosti in delovanju pogona. Dejansko sem imel težave zaznati kdaj se vklopi bencinski motor, pri mestni in bolj umirjeni relacijski vožnji daje vozniku občutek, da vozi pravi EV, ko ga malo bolj pritisneš se motor sliši ampak daleč od tega, da bi bil moteč.

Sicer pa lepo napisan članek na AM:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/toyota-prius-18-vvt-i-hybrid-sol/

Oni so tesni krog kjer je ca. 40 % po AC odpeljali s 3,9 l/100 km, jaz sem naredil 100 km v okolici Ljubljane, Medvod, Škofje Loke v popoldanskem zgoščenem prometu nekaj obvoznice in sem imel porabo 3,3 l/100 km. Del poti sem enako odpeljal potem še s starim in je bila razlika 0,7 l/100 km, s tem da je bil novi na 17" stari pa na 15" gumah. Testni avto je imel na števcu 12k km in lifetime porabo 4,2 l/100 km. Spritmonitor kaže podobno 4,3 l/100 km. Dizelska konkurenca je že pred 20 leti obtičala nad 5 l/100 km (govorim za avto C segmenta) in se ne premakne.

Ampak glavni preskok je sam pogon, ob umirjeni vožnji je bencinski motor neslišen, na hitre odzive gas pedala pa benciski motor čaka in se odzove najprej samo elektro motor, benciski pa sledi kasneje. Pri starem se bencinski motor na gas pedal takoj odzove in tako veš čas nekaj "melje", pri novem tega ni. Zmogljivosti so sicer bolj žalost, ampak konkurenčne 1.6 dizlom.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Kje je sploh smisel hibridov? Nisi ne na elektriko in ne na bencin. S sabo voziš veliko dodatne teže (baterije, elektro motorje). saj hibridi so bili zanimivi tam enih 10 let nazaj. A nebi bilo pametno, da se vloži vsa razpoložljiva sredstva v izboljšanje dometa električnih avtomobilov(predvsem izboljšanje kapacitete baterij) Ko enkrat probaš čistokrvni električni avtomobil, vse ostalo popolnoma brezveze.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Smisel:
- zanesljiv mehansko preprost sistem z malo vzdrževanja
- zvezno pospeševanje brez vmesnih pojemkov in pospeškov - ni prestavljanja
- nizka poraba
- ugodna cena (Prius z bogato opremo je 26k €, Auris HSD je 20k €)
- teža je s 1375 kg na nivoju konkurence, ki se vozi na 2,7m medosne razdalje
- prtljažni prostor ni okrnjen (501 l), baterija je pod zadnjim sedežem

Sprašujem se kje smisel dizla z avtomatskim menjalnikom, ki s ceno in zanesljivostjo ne more konkurirati Toyoti.

Vse kar mora Toyota narediti je, da to zadnjo generacijo pogona transplantira v ostale modele, prvi bo C-HR ob koncu leta, na Aurisa računam konec 2017.

Pri EV je še vedno problem doseg in razmeroma počasno polnjenje oz. možnost domačega polnjenja, pri PHEV pa dodatno še cena in prostor v notranjosti.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Sprašujem se kje smisel dizla z avtomatskim menjalnikom, ki s ceno in zanesljivostjo ne more konkurirati Toyoti.

Glede na to, da avtomobile za takšen denar vendarle kupujejo ljudje, ki si to lahko privoščijo in torej verjetno niso popolni idioti, je odgovor na dlani - dizel avtomatiki so edini, ki imajo smisel. Drugače bi kaj več hibridov srečeval po cesti.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Folk kupuje tisto kar kupujejo drugi oz. tisto kar je zaželeno pri večini, to je pri vsaki stvari tako ne samo pri avtih in to nikakor ne pomeni, da je stvar, ki se najbolj kupuje daleč pred vsemi drugimi.

Kot sem napisal dizel z avtomatskim menjalnikom s ceno in zanesljivostjo ne more konkurirati hibridu, lahko pa konkurira na drugih področjih, ki jih pri avtu ni malo. Nikogar ne označujem za idiota, ki kupi dizel avtomatika, mu pač reven nabor Toyotinih modelov ne ustreza. Saj meni tudi niso pretirano všeč, ampak pogon me prepriča v nasprotno.

Treba je iti na testno vožnjo, pa na tako kot jo delamo vsako jutro v službo in nazaj.
 
Nazadnje urejeno:

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Sprašujem se kje smisel dizla z avtomatskim menjalnikom, ki s ceno in zanesljivostjo ne more konkurirati Toyoti.

Glede na to, da avtomobile za takšen denar vendarle kupujejo ljudje, ki si to lahko privoščijo in torej verjetno niso popolni idioti, je odgovor na dlani - dizel avtomatiki so edini, ki imajo smisel. Drugače bi kaj več hibridov srečeval po cesti.

bonk.gif
 

gali

Pripravnik
17. sep 2007
128
10
18
Zanimiv in korekten opis avta. Testirano vozilo je bilo zagotovo z Executive opremo (navigacija, JBL audio), torej z najvišjo opremo in ne z osnovno, kot je napisano na blogu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Zanimivo, pozitiven odziv lastnika dizelskega Passata
zmaga.gif


Nekaj komentarjev:
- 17" pnevmatike so iste dimenzije kot pri prejšnji generaciji, so pa platišča bolj agresivna
- infotainment je pri vseh Toyotah res bolj v podnu, tu bi morali bolj slediti temu kar se dogaja s telefoni in tablicami
- mene pa ravno nastavitev klime v Passatu zmoti, navajen sem pritisnit gumb Auto in s temperaturo korigiram koliko bo pihalo. V Passatu sem to storil, ampak tudi po 10 minutah vožnje mi je kljub dvigovanju temperature na 26°, še vedno pihalo blizu full (zunaj 30°). Potem sem ročno zmanjšal moč ventilatorja. Pač hočem reči da je nastavitev klime stvar navade in za nobeno osnovno nastavitev klime ni potrebno brskati po kakšnih menijih.
- HUD je meni osebno ena boljših zadev, moteč je ravno toliko kot je moteča zvezda na nosu Mercedesev
grin1.gif

- branje znakov ne more biti pametnejše, dokler so cestna infrastruktura in zakoni taki (po križišču znak ne velja več). Lahko bi se zanašal na navigacijo, ampak kaj pa modeli brez navigacije, kaj pa dela na cesti? Ta bombonček je itak samo software, kamera za prepoznavo je vgrajena zaradi zaznave pešcev v kombinaciji s sprednjim radarjem.
- zanimivo da ni nobenega komentarja glede TSS (Toyota Safety Sense).
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Hvala za odziv.

Zelo na kratko:
- sem ravno čvekal s sodelavcem (ki ima leto starega Priusa) in pravi: "jaz imam 15" & happy with them. Avto je videti čudno, ampak poraba je luštno majhna." Torej sklepam, da imam vseeno prav, res pa nisem preverjal. Nimam časa za vse stvari, že tako mi članek vzame kakšnih osem ur
bonk.gif

- Climatronik v Passatu se meni res zdi špica. Lahko je bilo v tvojem kaj narobe. Meni ne piha v glavo (tudi sopotniku ne), hitro ohladi, potem pa res lepo vzdržuje temperaturo. Sem pa imel zelo slabe izkušnje na Subarujih s temi zadevami.
- HUD - verjetno res stvar človeka. Meni ne sede.
- za branje znakov je tako, kot si napisal, zato se mi zdi čisto brezzvezna stvar.
- za TSS sem imel sicer namen nekaj napisat, ampak imam premalo časa ...
crazy1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Hotel sem samo reči, da je tako stari kot novi obut v iste dimenzije pnevmatik, na izbiro sta 15" in 17". Pri novem so 15" serijsko pri Luna opremi, pri Sol in executive se pa lahko odločiš za 15"+strešno okno za isto ceno, po mojem boljše kot 17" s čudno dimenzijo, za katere nimaš neke pametne izbire gum.

Sicer pa lepo spisan članek, jaz nisem sposoben sproducirat takega spisa
wink-1.gif
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Aha, hvala za informacijo, bom mogoče malo spremenil tisto o velikosti. Nisem uspel dobiti niti prospekta, tisto na spletu pa mi tudi noče prikazat (poskusil v dveh različnih brskalnikih).
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Klimo se da naštimat, da piha in hladi skozi vse možne luknje. Po defaultu pa klima gleda zasedenost sedežev in pošilja zrak samo tja, kjer kdo sedi. Če je to samo šofer, potem samo k šoferju. Sploh v vročih mesecih se optimizacija klime konkretno pozna na porabi in zato so ubrali takšne optimizacije. Ampak, kot sem napisal, se da v nastavitvah spremeniti. Sam imam nastavljeno na avtomatiko in klimo na Eco in sem se navadil. Itak je nažiganje klime v poden nezdravo.

Head Up Display je meni top. Ker mi ni treba oči umikat s ceste. V principu bi hotel, da je še več stvari na HUDu, recimo poleg ECO metra in hitrosti, bi bilo fino imet še indikator trenutne porabe goriva.

Prepoznavanje prometnih znakov je v Slovenistanu pač jeba iz zgoraj navedenih razlogov, jaz ga imam posledično izklopljenega in namesto omejitev raje imam indikator trenutne porabe (nastavljivo).

Toyota Safety Sense je super in deluje, sploh ko izgubljena duša pred tabo začne kar neki zavirat brez predhodne indikacije, ker ne ve, kam zavit, sam si pa z mislimi drugje. Manjka samo raketni sistem v zadku avtomobila, da razstreli na prafaktorje tiste s premajhno varnostno razdaljo (98% slovenskih šoferjev), ki se ti bodo ob avtomatskem zaviranju avtomobila itak zabili v rit.

Infotainment z displejem je tak kot je, kar se tiče slikovnega prikaza, ni deluxe, ampak opravlja svojo funkcijo. Ima pa Toyota Prius DAB radijski sprejemnik serijsko tudi pri osnovnem modelu. Aktualno od septembra naprej, ko RTVSLO zavergla oddajnike.

Infotainment sistem je modularen (Toyota Touch 2) in se da navigacijski modul dokupiti tudi kasneje (original proizvajajo Švabi - Harman in je osnova QNX Auto, dobi se tudi bugarsko varijanto z Android osnovo, oboje plug&play v obstoječi infotainment sistem in obstoječi sistem menujev).
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ima Prius kakšen remote Connectivity, npr. preko telefona?

Npr, tudi če ga nima, lahko preko daljinca, bi lahko Priusu (HEV in PHEV verziji) omogočili pred-hlajenje avtomobila, kot je na električnih avtih, npr. tudi na Amperi.

Kot sem opazoval pri poletni vročini pri Amperi - imam predhlajenje nastavljeno na 22.5°C in mi v 20 minutah porabi le par 100Wh za zmerno ohladitev kabine - nekako eco moč hlajenja. Ko se vsedem v avto in hlajenje na auto, gre na max moč, ampak avto je že itak notri toliko ohlajen, da je veliko bolje, kot če se vsedem v razgret avto in potem prižgem klimo.
Glede na to, da ima tudi HEV Prius električno klimo, bi z obstoječo baterijo, ki jo ima, brez problema zagnal predhlajenje.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Moje iskušnje so, da pri navadnem Priusu predhlajenje odpade. Ker za ohladit razgret avto v poletni vročini, gre kapaciteta baterije hitro adijo. Realno jo je namreč na voljo samo kake pol kilovatne ure. Klima, ko pa užge na polno brez težav pobira nekaj kilovatov.
Samo gledaš, kako črtice na indikatorju napolnjenosti izginjajo.

Za plugina je seveda druga varijanta.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Res je, nekaj kW, ampak recimo 2kW pri 10 minutah je to še vedno le dobrih 300Wh.

Koliko ima Prius HEV kapacitete baterije? 1.5kWh bruto? Koliko pa neto?
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Baterija ima cca 1,2 kWh bruto. Pusti uporabljat nekje 45% tega, da ima daljšo življenjsko dobo. V praksi manj, ker sistem namerno drži reč nekje na pol napolnjeno, da ima luft za regenerativno zaviranje. Torej recimo 25% od 1,2 kW pridemo na cca 300 Wh.
 
Nazadnje urejeno: