Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Zimske gume so mi bile tišje konkretno, pa je praviloma obratno.
Tudi pri Amperi sem to opazil. Zimske Continental WinterContact TS830P XL so veliko tišje od letnih Michelin Energy Saver.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Zimske gume so mi bile tišje konkretno, pa je praviloma obratno.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tudi pri Amperi sem to opazil. Zimske Continental WinterContact TS830P XL so veliko tišje od letnih Michelin Energy Saver.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
In je na žalost grdo, glasen, precej bolj od Priusa. V tem "razredu" (veiikost in to, da sedi malo višje) je KIa Niro zamen boljša izbira. Mnogo bolj uglajen avto, poraba pa enaka.
Kaj za ene gume so bile na testnem?
Tisto, kar tovarniško stavijo 17 colsko na Priusa, Lexusa CT in podobne hibridne Toyota kante je katastrofa of glasnosti. Zimske gume so mi bile tišje konkretno, pa je praviloma obratno. Take gume, pa slaba izolacija na tej strani, pa je hitro jajc.
Kakšna bo pa cena C-HR? Če bo v rangu Priusa ali še niže, je jasno, da so morali nekje varčevat.
Citat:
Uporabnik dejk0 pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
In je na žalost grdo, glasen, precej bolj od Priusa. V tem "razredu" (veiikost in to, da sedi malo višje) je KIa Niro zamen boljša izbira. Mnogo bolj uglajen avto, poraba pa enaka.
Kaj za ene gume so bile na testnem?
Tisto, kar tovarniško stavijo 17 colsko na Priusa, Lexusa CT in podobne hibridne Toyota kante je katastrofa of glasnosti. Zimske gume so mi bile tišje konkretno, pa je praviloma obratno. Take gume, pa slaba izolacija na tej strani, pa je hitro jajc.
Kakšna bo pa cena C-HR? Če bo v rangu Priusa ali še niže, je jasno, da so morali nekje varčevat.
Cenik imaš že na spletni strani..