So se pri Toyoti potrudili za najgrši avto

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Z novim Priusom komot lahko napraviš 25% kilometraže na elektriko. Samo to ne bo v enem kosu. Temveč bo to v veliko manjših kosih.

Primer statistike za eno porabo rezervoarja pri mojem - 23% vožnje EV:
Lep procent
cheer.gif
.
Še dve vprašanji.
Si kaj računal ''peš'' porabo? Kakšno je odstopanje od tiste številke tam?
Koliko se voziš po AC? Realno, torej po GPS-u recimo.
Hvala za odgovora.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ogo, tako na palec, koliko ima novi Prius porabo po AC pri konstantnih 130km/h po GPS-u?

Nisem še meril na kak vsaj pol znanstven način, da ne bi nategoval sebe in s tem tudi vseh drugih.
Od oka bi rekel da pije pod 6 l / 100 km.

Do sedaj sem na daljše (200 km+) in ponovljive avtocestne trase (npr LJ-MB) fural eko vožnjo tam nekje med 110-115 km/h po GPS. V tem območju definitivno pije manj od 5 l / 100 km.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Precej večja baterija je pač draga zadeva, ki odjema koristni prostor, če jo nimaš za polnit iz elektro vtičnice.

Koliko pa je po tvoje "draga zadeva"? Konkretno,če bi namesto baterije z 1,3 kWh ponujali (doplačilno) večjo baterijo z recimo 3 kWh,bi se avto zaradi tega podražil za koliko?

Za par jurjev hitro. Pa adijo prostor v prtljažniku.

In kaj ti bo 3 kWh baterija, če jo ne moreš polnit iz vtičnice?
99,9% folka regenerativno 3 kWh ne napolni nikoli. Da boš pa z benzom filal, je pa čista izguba zaradi pretvorb iz mehanske v električno in nato v kemično energijo baterije. Pa potem še cel vlakec energetskih pretvorb in njih izgub v rikverc, da iz baterije energijo spraviš na kolesa.

Tole nima smisla. Večjo baterijo se greš, ko greš na pot priključnega hibrida. Tole, kar ima Prius po defaultu je pa optimalno za normalno hibridno delovanje - optimizacijo delovanja bencinskega motorja z atkinsonovim ciklom. Potrjeno v slabih dveh desetletjih zgodovine Priusa.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Z novim Priusom komot lahko napraviš 25% kilometraže na elektriko. Samo to ne bo v enem kosu. Temveč bo to v veliko manjših kosih.

Primer statistike za eno porabo rezervoarja pri mojem - 23% vožnje EV:
Lep procent
cheer.gif
.
Še dve vprašanji.
Si kaj računal ''peš'' porabo? Kakšno je odstopanje od tiste številke tam?
Koliko se voziš po AC? Realno, torej po GPS-u recimo.
Hvala za odgovora.

Peš poraba je v mojem podpisu - Fuelly.
Edino tudi pri "peš" porabi pač vnašam prevožene kilometre, kot jih avto meri. Odstopanje med potovalnim računalom v avtomobilu in izračunom Fuelly je pa v povprečju 1-2 dl / 100 km. Lastniki iz ZDA poročajo nekje razliko v rangu 5%, kar je nekje skladno z mojo porabo in razliko.

Na avtocesti praviloma vozim proti Ljubljani cca 122 km/h po GPS (radarski tempomat nastavljen na 130 km/h), nazaj pa cca 10 km/h manj (radarski tempomat na 120 km/h) Ostalo lokalno po omejitvah.

Dramatično nizko porabo se da delati na lokalnih cestah s tehniko pulse & glide (aka hypermiling). Sploh če se odločiš delati kolone za seboj, kar se meni načeloma ne da.
smile-1.gif

Tam bi pa rekel, da gre v poletnih mesecih konkretno niže od tovarniško deklariranih 3,3 l / 100 km. Rekorderji v ZDA delajo tudi 1000 milj (cca 1600 km) z enim tankom (42 l).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ogo, tako na palec, koliko ima novi Prius porabo po AC pri konstantnih 130km/h po GPS-u?

Nisem še meril na kak vsaj pol znanstven način, da ne bi nategoval sebe in s tem tudi vseh drugih.
Od oka bi rekel da pije pod 6 l / 100 km.

Do sedaj sem na daljše (200 km+) in ponovljive avtocestne trase (npr LJ-MB) fural eko vožnjo tam nekje med 110-115 km/h po GPS. V tem območju definitivno pije manj od 5 l / 100 km.

Po moje pa mora biti pod 6l/100km, če sem imel jaz tako porabo + 10kWh elektrike lansko leto s štirimi potniki in poln prtljažnik prtljage po AC iz Domžal do Posedarjev in najprej do Novalje in nazaj:

Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
To verjetno gre nekako takole na vsakih 10.000 km na elektriko (poraba 0) naredi 1.000 km s 5,5 l/100 km.

To gre takole:



Na poti na Pag sem naredil 55km z 9.7kWh elektrike, naredil sem 414.6km z 26.5 litra bencina, celotna pot, torej elektrika+bencin = 469.6km. Povprečje porabe bencina na zadnji vožnji, od zadnjega kompet polnjenja, za 469.6km je bilo 5.65 litra. Vožnja je bila od Domžal do Posedarjev pri 145km/h po števcu (140km/h po GPS), razen če so kje dodane omejitve (tuneli, cestnine,...)
Kompletno polnjenje zresetira vse števce razen Lifetime porabo.

Lifetime: 0.55l/100km je poraba bencina odkar je avto zapeljal na cesto, torej poraba za dobrih 82.000+km, kolikor sem jih naredil do zdajle, ko sem nazaj doma. Spredaj, na maski, imam pokopališče mušic (slabih 1000km na relaciji Domžale-Novalja-Domžale, po AC od Domžal do Posedarjev in nazaj).

Jutri, 9.7.2015, pa je 3 leta, odkar imam Ampero.

Do sedaj sem imel eno menjavo olja(po dveh letih), trenutno olje, po enem letu po zadnji menjavi, je na 90%, torej ga bom menjal sele cez eno leto.
Izredni servis je bila težava s ključavnico volana, kar se tiče ostalega, je avto rock solid.

Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Tole je pa statistika vožnje nazaj (prišli smo pred tremi urami):



Skupno narejenih 479.9km (10km več od vožnje dol, ker smo še peljali taščo domov), 81.8km na elektriko (porabljenih po otoku Pagu na poti od parcele do cestninske postaje Posedarji, s klimo na 23,5 (zunaj je bilo 34)), 398.1km na 28.38 litra bencina, kar nanese skupno povprečje vožnje 5.92l/100km, po AC pri 145km/h po števcu, oz 140km/h po GPS. Višja poraba bencina od vožnje na Pag, je zaradi višinske razlike.

Lifetime poraba mi je skočila na 0.6l/100km.

Na vožnji dol sem z elektriko naredil le 55km, ker so bili narejeni na AC iz Domžale proti Bregani, nazaj pa dobrih 80km, ker so bili narejeni na poti po otoku Pagu.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Je to normalno,da pri testiranju hibrida niti z besedo nikjer ni omenjeno,kakšno razdaljo lahko naredi samo na elektriko ob polni bateriji? 2...3...4 kilometre...mogoče celo več?
sprasujem se.gif

Ali pa da bi napisali : "prejšnja generacija je lahko naredila 2 kilometra,sedanja zmore 3 kilometre"...oz.nekaj v tem smislu!
Delajo test hibrida,pa ne napišejo bistvenega podatka,smešno...

Popolnoma normalno. Ker ta podatek je nepomemben. Če bi hotel naredit kilometer ali dva si premična šikana pod pogojem, da je cesta ravna ipd ... Kot je napisal Ogo, pomebna je poraba ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
EV mode je bolj tako tako. Realno lahko narediš 2km po ravnem če ima 100% polno baterijo, kar jo pri klasičnem hibridu nimaš nikoli oz. zelo redko. Recimo če bi se spustil po klancu navzdol pa potem 2km vozil na elektriko do 0% (kar spet pri priusu ni nikoli), samo to ravno ubije smisel hibrida oz. bi z tako vožnjo (forsiranje EV mode) dosegel kvečjemu večjo porabo (ob zagonu motorja bo itak motor nafilal spet baterijo).

Ma ja,to mi je vse jasno...no po mojem bi vseeno lahko napisali,če ima nova generacija Priusa kakšen kilometer večjo možno EV razdaljo v primerjavi s prejšnjo generacijo!

Uradnega podatka ni (pri nobenem hibridu). Izmerit je praktično nemogoče ...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Hvala za odgovor, vsekakor so to super številke.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Dramatično nizko porabo se da delati na lokalnih cestah s tehniko pulse & glide (aka hypermiling).
Meni se pulse and glide zdi čisto off. Osebno imam raje enakomerno vožnjo.
Obstaja morda kakšen uraden ali na pol uraden/vsaj približno soliden test koliko s tem prihraniš v primerjavi z enakomerno vožnjo?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Če se hočeš vozit korektno, je hypermilling itak nemogoč. Če je 90, se vozi 90, ne pa med 80 in 100, recimo (da bi ga pa delal med recimo 60 in 90, je pa metanje časa stran). Sploh je pa nefer do ostalih udeležencev.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Ce ti kaj pomaga... samo na elektriko iz polne baterije sem na lexusu ct200h naredil 5.6km preden se je vklopil bencinski motor.
Hibridni sklop je v CT200h enak prejsnjemu priusu.

Vau!!! Z zoe sem prevozil razdaljo med MS in MB in nazaj samo na elektriko brez nekega pretiranega šparanja.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik koliko pravi:

Vau!!! Z zoe sem prevozil razdaljo med MS in MB in nazaj samo na elektriko brez nekega pretiranega šparanja.

Res hudo,čestitam,faca si,nažgal si Priusa na celi črti,fenomenalen rezultat! Kam ti lahko pošljem medaljo za dosežek?
evil.gif


priden.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
TOYOTA PRIUS EXCELS IN ZERO EMISSIONS COMMUTING STUDY
- Research commissioned from the University of Rome reveals how Prius operates with zero emissions for most of the time and distance covered on a typical city commute
- Thorough study involved 20 drivers of different ages and levels of hybrid driving experience making the same 37km journey across Rome and back, at different times of day
- Results reveal an average 73.2 per cent of the journey time and 62.5 per cent of the distance covered were accomplished with zero emissions, with values even higher for the urban sections of the route
- Almost 45 per cent of the energy required was generated by Prius’ electric motor, with one third of the drive power produced by the regenerative braking system

Zgornji podatki veljajo za navadnega Priusa brez el. priključka, toliko o teh ubogih 2 km na elektriko. Škoda da v študiji niso merili še NOx emisij. Ni čudno, da je Nemcem v interesu, da preskočijo iz umazanih dizlov kar direkt na elektriko, saj vmes nimajo nič uporabnega za ponudit in bi jih Toyota preprosto povozila.

Za tiste, ki pa nikakor ne morete čez obliko novega Priusa, se pa že prodaja novi C-HR, hibrid ima že najnovejši pogonski sklop in stane 24k €.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
TOYOTA PRIUS EXCELS IN ZERO EMISSIONS COMMUTING STUDY
- Research commissioned from the University of Rome reveals how Prius operates with zero emissions for most of the time and distance covered on a typical city commute
- Thorough study involved 20 drivers of different ages and levels of hybrid driving experience making the same 37km journey across Rome and back, at different times of day
- Results reveal an average 73.2 per cent of the journey time and 62.5 per cent of the distance covered were accomplished with zero emissions, with values even higher for the urban sections of the route
- Almost 45 per cent of the energy required was generated by Prius’ electric motor, with one third of the drive power produced by the regenerative braking system

Zgornji podatki veljajo za navadnega Priusa brez el. priključka, toliko o teh ubogih 2 km na elektriko. Škoda da v študiji niso merili še NOx emisij. Ni čudno, da je Nemcem v interesu, da preskočijo iz umazanih dizlov kar direkt na elektriko, saj vmes nimajo nič uporabnega za ponudit in bi jih Toyota preprosto povozila.

Za tiste, ki pa nikakor ne morete čez obliko novega Priusa, se pa že prodaja novi C-HR, hibrid ima že najnovejši pogonski sklop in stane 24k €.

In je na žalost grdo, glasen, precej bolj od Priusa. V tem "razredu" (veiikost in to, da sedi malo višje) je KIa Niro zamen boljša izbira. Mnogo bolj uglajen avto, poraba pa enaka.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
TOYOTA PRIUS EXCELS IN ZERO EMISSIONS COMMUTING STUDY
- Research commissioned from the University of Rome reveals how Prius operates with zero emissions for most of the time and distance covered on a typical city commute
- Thorough study involved 20 drivers of different ages and levels of hybrid driving experience making the same 37km journey across Rome and back, at different times of day
- Results reveal an average 73.2 per cent of the journey time and 62.5 per cent of the distance covered were accomplished with zero emissions, with values even higher for the urban sections of the route
- Almost 45 per cent of the energy required was generated by Prius’ electric motor, with one third of the drive power produced by the regenerative braking system

Zgornji podatki veljajo za navadnega Priusa brez el. priključka, toliko o teh ubogih 2 km na elektriko. Škoda da v študiji niso merili še NOx emisij. Ni čudno, da je Nemcem v interesu, da preskočijo iz umazanih dizlov kar direkt na elektriko, saj vmes nimajo nič uporabnega za ponudit in bi jih Toyota preprosto povozila.

Za tiste, ki pa nikakor ne morete čez obliko novega Priusa, se pa že prodaja novi C-HR, hibrid ima že najnovejši pogonski sklop in stane 24k €.

V principu verjetno tudi že prva generacija Priusa odpelje kar precejšnji delež kilometraže čisto električno. Samo da nima na voljo te statistike.
Pri tej novi kanti, pa lahko delež kilometraže na elektriko prebereš in se čudiš. In seveda gledaš to statistiko, na tank, na trip, na lifetime.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
In je na žalost grdo, glasen, precej bolj od Priusa. V tem "razredu" (veiikost in to, da sedi malo višje) je KIa Niro zamen boljša izbira. Mnogo bolj uglajen avto, poraba pa enaka.

Kaj za ene gume so bile na testnem?
Tisto, kar tovarniško stavijo 17 colsko na Priusa, Lexusa CT in podobne hibridne Toyota kante je katastrofa of glasnosti. Zimske gume so mi bile tišje konkretno, pa je praviloma obratno. Take gume, pa slaba izolacija na tej strani, pa je hitro jajc.

Kakšna bo pa cena C-HR? Če bo v rangu Priusa ali še niže, je jasno, da so morali nekje varčevat.
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
In je na žalost grdo, glasen, precej bolj od Priusa. V tem "razredu" (veiikost in to, da sedi malo višje) je KIa Niro zamen boljša izbira. Mnogo bolj uglajen avto, poraba pa enaka.

Kaj za ene gume so bile na testnem?
Tisto, kar tovarniško stavijo 17 colsko na Priusa, Lexusa CT in podobne hibridne Toyota kante je katastrofa of glasnosti. Zimske gume so mi bile tišje konkretno, pa je praviloma obratno. Take gume, pa slaba izolacija na tej strani, pa je hitro jajc.

Kakšna bo pa cena C-HR? Če bo v rangu Priusa ali še niže, je jasno, da so morali nekje varčevat.

Cenik imaš že na spletni strani..