So se pri Toyoti potrudili za najgrši avto

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Je to normalno,da pri testiranju hibrida niti z besedo nikjer ni omenjeno,kakšno razdaljo lahko naredi samo na elektriko ob polni bateriji? 2...3...4 kilometre...mogoče celo več?
sprasujem se.gif

Ali pa da bi napisali : "prejšnja generacija je lahko naredila 2 kilometra,sedanja zmore 3 kilometre"...oz.nekaj v tem smislu!
Delajo test hibrida,pa ne napišejo bistvenega podatka,smešno...
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ker avto ni namenjen vožnji izključno na elektriko in posledično to ni ključen podatek. Ključen podatek je kombinirana poraba v praksi.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
EV mode je bolj tako tako. Realno lahko narediš 2km po ravnem če ima 100% polno baterijo, kar jo pri klasičnem hibridu nimaš nikoli oz. zelo redko. Recimo če bi se spustil po klancu navzdol pa potem 2km vozil na elektriko do 0% (kar spet pri priusu ni nikoli), samo to ravno ubije smisel hibrida oz. bi z tako vožnjo (forsiranje EV mode) dosegel kvečjemu večjo porabo (ob zagonu motorja bo itak motor nafilal spet baterijo).

EV mode se v ameriki imenuje "gostilna mode" torej da ponoči prideš od dovoza do hiše pa te žena ne sliši. Ali pa porabiš elektriko zato da avto premakneš iz garaže do dvorišča in ga opereš ter nato nazaj. Druge uporabne vrednosti EV mode (pri neplugin hibridu) ni.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Prva in druga generacija Priusa v ZDA sploh nista imela EV gumba, kar pove vse. Ker je kvaril porabo. In še vedno kvari porabo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Pri HEV je baterija kratkotrajni buffer, ki ga je potrebno kar najhitreje nadoknaditi. Izkušen voznik hibrida v praksi nikoli ne bo poskušal voziti 2 km v kosu v EV.

Osnovni princip hibridnega delovanja je, da motor miruje ko voznik zahteva manj kot ~8 kW moči od celotnega pogona. Iz enostavnega razloga, ker so parazitske izgube bencinskega motorja pri zahtevani majhni moči prevelike in je nemogoče dosegati zadovoljive izkoristke. To je osnova, seveda pa hibridni pogon skriva še vsaj 10 drugih pomembnih trikov za varčevanje s porabo.

Pri klasičnem pogonu za zahtevanih 0 kW od avta lahko storiš le dvoje:
- zaviraš z motorjem s porabo 0 l/100 km, ampak v tem primeru pogon zavira z najmanj 2 kW, kar seveda ni enako jadranju
- jadraš v leru s porabo 0,4 l/h - to je ~4 kW iz dizla za nič opravljenega dela

S tipko EV pa imaš na voljo več moči kot prag, ki so ga izračunali inženirji, zato s to tipko dejanko pokuriš več, razen ob kakšnih robnih pogojih (premik avta na parkingu, brez zagona in ogrevalnega cikla motorja).
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
EV mode je bolj tako tako. Realno lahko narediš 2km po ravnem če ima 100% polno baterijo, kar jo pri klasičnem hibridu nimaš nikoli oz. zelo redko. Recimo če bi se spustil po klancu navzdol pa potem 2km vozil na elektriko do 0% (kar spet pri priusu ni nikoli), samo to ravno ubije smisel hibrida oz. bi z tako vožnjo (forsiranje EV mode) dosegel kvečjemu večjo porabo (ob zagonu motorja bo itak motor nafilal spet baterijo).

Ma ja,to mi je vse jasno...no po mojem bi vseeno lahko napisali,če ima nova generacija Priusa kakšen kilometer večjo možno EV razdaljo v primerjavi s prejšnjo generacijo! Poudarja se na vse pretege toplotni izkoristek motorja,pa tišjo notranjost in podobno,o izboljšanju EV razdalje na nič?

Ko že govoriš o spustu po klancu navzdol...Ampera (s popolnoma prazno baterijo na vrhu) je po spustu z Vršiča v Kr.Goro pridobila toliko elektrike,da sem vozil 21 kilometrov oz.točno do uvoza na AC na Jesenicah samo na elektriko. S tem navadnim Priusom bi prevozil očitno samo 1/10 te razdalje
uf-1.gif

Ja vem vem,ni navaden Prius za take podvige,bo treba počakat na Plug-in varianto!
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Z novim Priusom komot lahko napraviš 25% kilometraže na elektriko. Samo to ne bo v enem kosu. Temveč bo to v veliko manjših kosih.

Primer statistike za eno porabo rezervoarja pri mojem - 23% vožnje EV:
2462528-IMG_7211.jpg
 

Priponke

  • 2462528-IMG_7211.jpg
    2462528-IMG_7211.jpg
    15,1 KB · Ogledi: 150
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Vožnja čez Vršič je robni pogoj
wink-1.gif
Tako kot je robni pogoj primerjava porabe pri 100 kmh z ročnim dizlom.

Če se pa želiš spustiti v tehnične podrobnosti ima pa Prius na dnu Vršiča v bateriji ~0,5 kWh uporabne energije, ampak bi bilo to neumno pokurit za konstanto vožnjo pri 90 kmh proti Jesenicam, zato se uporabi mix bencina in elektrike, ampak samo ~0,25 kWh, naprej se porablja samo pri zahtevani moči pogona manjši od ~8 kW.

Prius ima samo en vir energije - bencin, regeneracija ni vir energije, temveč kinetična energija, ki smo jo pridobili z bencinom, to ni zastonj energija temveč energija, ki jo klasični pogoni v celoti skurijo v toploto, Prius pa del te energije ponovno uporabi (reciklira?). Torej tu je govora samo učinkoviti rabi bencina in nič drugega.

No seveda je, udobje med vožnjo in tu ti zagotavljam, da bencinskega motorja pri nizkih vrtljajih ne boš slišal, zaradi tega je vozniška izkušnja podobna kot EV tudi ko bencinski motor deluje (še enkrat: pri nizki moči).
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Z novim Priusom komot lahko napraviš 25% kilometraže na elektriko. Samo to ne bo v enem kosu. Temveč bo to v veliko manjših kosih.

To mi je popolnoma jasno vse skupaj,ampak jaz bi se rad čez teden vozil po mestu in okolici BREZ prižiganja motorja vsaj 30 km,zato navaden hibrid odpade,ker ne omogoča tega...sploh po tem ko človek dobro sproba naprimer Ampero
smile-1.gif


Zato me je samo zanimalo,ali so pri novi generaciji navadnega Priusa kaj izboljšali EV doseg,vsaj za kakšen kilometer,pa vidim da je to edina stvar,ki je ostala ista v primerjavi s prejšnjo generacijo
evil.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Zakaj bi to hotel:
a. zaradi čistejšega zraka v mestu?
b. zaradi tihega delovanja?
c. zaradi stroškov za gorivo?
d. sem kaj pozabil?

a. - tu ni drugega kot zunanji el. priklop, fizike se ne da nategnit
b. - pojdi že enkrat na testno vožnjo
c. - eno in edino vprašanje je koliko je PHEV različica v štartu dražja, če 2k € potem OK, če 10k € je to no-go
d. - se pustim presenetiti
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Zakaj bi to hotel:
a. zaradi čistejšega zraka v mestu?
b. zaradi tihega delovanja?
c. zaradi stroškov za gorivo?
d. sem kaj pozabil?

a. - tu ni drugega kot zunanji el. priklop, fizike se ne da nategnit
b. - pojdi že enkrat na testno vožnjo
c. - eno in edino vprašanje je koliko je PHEV različica v štartu dražja, če 2k € potem OK, če 10k € je to no-go
d. - se pustim presenetiti

Preprosto mi je všeč ideja,da se lahko cel teden voziš večinoma ali pa kar 100% samo na elektriko,brez prižiganja bencinskega motorja,ki ga imaš samo za na daljše relacije (če si kdaj vozil Ampero,potem veš o čem govorim)
Hibridi so mi kot ideja sicer super...dokler ne pomislim na plug-in hibride s precej večjo baterijo...
Zakaj bi šel na testno vožnjo? Dokler ima EV dosega 2 ali 3 kilometre,me niti testna vožnja ne zanima
wink-1.gif


Sicer pa verjamem da je avto zelo dober,no razen tega da ima že 25 let enak EV doseg,to pa itak smatram kot da Toyota rahlo zajebava svoje kupce
smile-1.gif
(aja,saj res,zadnjih 20 let niso imeli konkurence,to bo to)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Zahtevaš nemogoče, če ni zunanjega napajanja elektrike je to fizično nemogoče oz. sploh ni cilj. Edini cilj je energetska učinkovitost in s forsiranjem več EV dosega iz obstoječe baterije bi bila poraba višja.

Zate pride konec leta Prius Plug-in, ki zna s subvencijo pridet pod 30k €, z njim bo mogoče prevoziti 35-40 km v EV, na voljo bo polna moč v EV, ne tako kot stari kjer si moral biti previden kako pospešuješ, da se ni zagnal bencinski motor.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Ce ti kaj pomaga... samo na elektriko iz polne baterije sem na lexusu ct200h naredil 5.6km preden se je vklopil bencinski motor.
Hibridni sklop je v CT200h enak prejsnjemu priusu.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Zahtevaš nemogoče, če ni zunanjega napajanja elektrike je to fizično nemogoče oz. sploh ni cilj. Edini cilj je energetska učinkovitost in s forsiranjem več EV dosega iz obstoječe baterije bi bila poraba višja.

Ja,poudarek je na "iz obstoječe baterije"
smile-1.gif

Pri Toyoti bi lahko že zdavnaj ponudili (pa namenoma niso hoteli) tudi doplačilno večjo baterijo,po vzoru nekaterih predelovalcev,ki so to ponujali kot aftermarket opcijo.
No tukaj pa spet pridemo do vzroka - ni jim bilo tega treba delati,ker niso imeli konkurence,vse jasno...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Precej večja baterija je pač draga zadeva, ki odjema koristni prostor, če jo nimaš za polnit iz elektro vtičnice.
Za PHEV varijanto Priusa pa pač počakaj do konca leta na Prius Prime ali pa si omisli enega od ostalih konkurentov, ki so že na trgu. Imaš že svega in svašta, od BMWjev, Mitsubishija, pa do Opel Ampere.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Precej večja baterija je pač draga zadeva, ki odjema koristni prostor, če jo nimaš za polnit iz elektro vtičnice.

Koliko pa je po tvoje "draga zadeva"? Konkretno,če bi namesto baterije z 1,3 kWh ponujali (doplačilno) večjo baterijo z recimo 3 kWh,bi se avto zaradi tega podražil za koliko?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ogo, tako na palec, koliko ima novi Prius porabo po AC pri konstantnih 130km/h po GPS-u?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.709
113
pri taščici
Bom off
V zadnjem desetletju smo dajali nekaj jurjev vec za dizle zato da je porabil liter ali dva manj kot bencinar in smo se potem s tem sopirili.
Sedaj dajemo za take in onake hibride 10 jurjev vec, zato da se hvalimo s tako porabo kot jo imajo dizli, ali pa kak liter manjso od bencinarja.
Saj je bil link na alterju kako se da s skoraj 5m dolgo in najbrz preko 1,6t tezko kravo peljati s 3,2 l nafte s povprečno okoli 90kmh ce se ne motim. In to skoraj 100km dalec. Nadmorska visina naj bi bila na startu in cilju enaka.
In sedaj hibridi ze nekaj let napenjajo mišice....

Ja, saj vem, dizel pa nox, co.... Pa avtomatik pa....
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
... pa 10 jurjev več
rolleyes-1.gif

Prius je pač prvi model, ki je deležen posodobljenega pogona, počakaj leto dve, da naredijo novega Aurisa s tem pogonom za 20k €.Ampak OK hibridni pogon bo vedno konkuriral bolje opremljeni konkurenci, ne mislit da se takih avtov ne proda veliko. Jaz bom mirno kupil spet leto dve starega in ga imel ca. 7 let, veliko raje kot novega ročnega dizla za isto ceno.

Shark, saj Prius z malo večjo baterijo je bil že prejšnji plug-in, ko se energija iz vtičnice pokuri je kljub 4x večji bateriji po porabi enak navadnemu z navadno baterijo, razlika bi bila samo pri spustu iz Vršiča, to pa ni tipična dnevna vožnja.