To je popolnoma normalen odnos SŽ: če vam kaj ni prav, se pa je6ite.
Znana je zgodba človeka, ki je šel na sobotni izlet s kolesom, in, čeprav je bilo na vlaku placa med zici še kolikor hočeš, ga debil od luknjačaTM kart ne samo ne spusti na vlak, ker ima vsa uradna mesta za bicikle zasedena, še dere se zraven, ker ga nihče ni vzgojil drugače.
Kamničan ti lepo povsem normalno vsaj enkrat mesečno zamudi zjutraj 1 uro. Če kak dan zamudi manj kot 10 minut je to že čudna stvar. Povprečna zamuda jutranjega vlaka na trasi Kamnik - Domžale bo nekje 15 minut.
Ljudje pišejo pritožbe, in dobijo odgovor, da se je vlak pokvaril. Hm, dali ste stotine milijonov za nove Stadlerjeve* vlake, pa se je pokvaril? Ja, pokvaril se je. In to je trajalo 1 uro? Ne, v tem primeru se je pokvaril pa tudi nadomestni vlak, star slabih 50 let, ki so ga kupile še Jugoslovanske železnice... In cela Kamniška proga nima tretjega vlaka? No, veste, dva pokvarjena vlaka je z enotrine proge zelo težko umakniti. Ja, za zamudo je kriva enotirna proga, stara... 130 let.
Toliko jebivetrstva na enem kupu človek težko sreča, in sam jim iz čistega inata nočem več nositi denarja.
*No, malo je pomagalo tudi izjemno debilno piskanje vrat z vsaj 100 decibeli: piskajo pipipipipipipi, ko se odpirajo, ko se zapirajo in ko se v dno vlaka skrije prag pred vrati. Kako pa to, da stari vlaki niso piskali ko zmešani? Ja, takrat smo bili pa manj varni... A res? V kompletnih SŽ ni nihče hodil v srednjo šolo, kjer bi pri pouku psihologije slišal za senzorno adaptacijo in doumel, da ta zvok ljudje odmislijo, ker bi se jim drugače že zmešalo. In ga preprosto ne slišijo, tudi če piska s 100 decibeli. Zaboga, ljudje stopijo zunaj pred vlak, ko hupa - ker ga ne slišijo.
So pa od tega vsi malo bolj gluhi, najbolj zaposleni SŽ - ampak zanje je firmi še posebej vseeno. (Toliko o vsemogočnem Janševem sindikatu na SŽ... Dajte se vsaj tle potegniti za svoje člane!)