Slovenske železnice

brane_new

Guru
10. feb 2008
15.917
2.504
113
Mami, noseča, z vozičkom in deco v rokah.
Vrata na vlaku NE delajo. Vendar je s tem seznanjena, ko je treba iti dol!
In medtem ko se vleče čez tiste visoke stopnice in prehode v drug vagon z delujočimi vrati, vlak spelje po ukazu sprevodnika.
Potem pa halo, ko se dedotu straga!
Rdeči železničarji. Še preveč imate dela!

Dedo je šel z šihta domov. Vlak rabi 20 min do postaje, na kateri gre on gor.
10 min do prihoda objava: Vlak ima 45 min zamude. Še predno je speljal iz Ljubljane ima 25 min zamude. Vozi samo do Zidanega mosta!
 

ferdo

Guru
3. sep 2007
10.380
3.833
113
Ljubljana
hmpg.net
NeVučičevi mediji pa takole:


Nova železnička stanica u Beogradu već „završavana“ više puta: Koliko će puta Vučić otvarati već otvoreni Prokop?

1.Ova vest ne bi bila čudna da predsednik Srbije nije već otvorio, kako je 2016. godine tvrdio, „završeni Prokop“,
2. Još manje bi bilo čudno i da 2022. godine, prilikom promotivne ture brzim „Soko“ vozom predsednik nije ponovio da je Prokop konačno završen,

0?. Najčudnije je što stanica Prokop, koja se gradi od 1977. godine postoji već više od tri decenije i putnici je odavno koriste.

 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.032
3.922
113
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.746
540
113
42
povsod malo
Takole pa zgleda nova ŽP v Beogradu :ok:



Upam, da bo pri nas že čez nekaj let dokončan projekt Potniški center Ljubljana, da se znebimo trenutne sramote od AP in ŽP v Ljubljani.
Fun fact.
Kilometerski kamni Slovenskih železnic še vedno kažejo koliko kilometrov je iz Beograda.
Nova proga od Kranja do Jesenic je 500 metrov krajša! Dokaz imate na želežniški postaji Lesce-Bled kjer je še vedno stari in novi kilometerski kamen.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.060
6.866
113
Takole pa zgleda nova ŽP v Beogradu :ok:



Upam, da bo pri nas že čez nekaj let dokončan projekt Potniški center Ljubljana, da se znebimo trenutne sramote od AP in ŽP v Ljubljani.
Koliko se vozis z vlaki?

ker to je pomembno vprasanje preden na polno pametujemo o tej temi. Kee velikokrat se o tem razpise folk ki vlaka ne koristi. Jaz ga redko in se to v tujini. Tudi ce bi ga v sloveniji doterali do onemoglosti ga ne bi koristil. In zato sem omejen pri tem kok lahko pametujem. Ce bi vsi samo pametovali in se nihce ne misli vozit pol je skoda denarja za modernizacijo.

osebno navijam za ICE progo LJU-MUC… bi gospodarsko kar vplivala na slovenijo
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Gonzo

jello

Guru
22. sep 2008
10.049
3.786
113
Fun fact.
Kilometerski kamni Slovenskih železnic še vedno kažejo koliko kilometrov je iz Beograda.
Nova proga od Kranja do Jesenic je 500 metrov krajša! Dokaz imate na želežniški postaji Lesce-Bled kjer je še vedno stari in novi kilometerski kamen.
Kilometrski. Zakaj bi podiral stare konfine če ne motijo. Oziroma, če so še vedno orientacija. Če eden reče pri petstotem kamnu in drugu ve točno kje je to.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.029
4.020
113
Koliko se vozis z vlaki?

ker to je pomembno vprasanje preden na polno pametujemo o tej temi. Kee velikokrat se o tem razpise folk ki vlaka ne koristi. Jaz ga redko in se to v tujini. Tudi ce bi ga v sloveniji doterali do onemoglosti ga ne bi koristil. In zato sem omejen pri tem kok lahko pametujem. Ce bi vsi samo pametovali in se nihce ne misli vozit pol je skoda denarja za modernizacijo.

osebno navijam za ICE progo LJU-MUC… bi gospodarsko kar vplivala na slovenijo

Linije balkan - nemčija in švica so kar ok, mislim da je par vlakov dnevno tole in kar solidne linije kjer ni (veliko) prestopov. Recimo za munchen imaš vsaj do salzburga brez prestopa. Pomojem kar ene bolj dobičkonosnih linij na splošno preko slovenije. Problem je ker so to linije ki so v prime time zasedene 100%, sistem rezervacij pa ne deluje oz. je brezvezen ko se pride do balkana. Sem 1x pol noči stal na takem vlaku in hvala lepa za tako izkušnjo.

Drugače ne rabiš bit redni koristnik vlaka da lahko kritiziraš. Sam sem se precej vozil z vlakom (dijak, študent) in ga sedaj koristim občasno, pa bi lahko rekel da zadnjih 5 voženj sem vedno bil vedno kljub slabim pričakovanjem še dodatno šokiran.

Pa samo kot primer odnos SŽ do potnikov. Vlak ki pelje vsak dan dijake in ostale delavce na destinacijo X kjer bi moral biti ob 7:30 v 2h mesecih ni niti 1x prišel do 8:00 do cilja zaradi del na delu proge (50km stran v nasprotno smer). Zamude niso tekoče objavljene, uradno vlak vozi po voznem redu. Ker šole pa tudi delodajalci nekako ne razumejo poslovnega modela SŽ se je folk preusmeril na en (edini) vlak prej ki pa gre 2h prej in ta je čudno celo skoraj točen. To da 2h prej prideš nekam kje nimaš kaj počet še niti ni tak problem, problem je ker je vlak enojna kompozicija in ko se preusmeri vse ki je prej šlo že tako nabitno polno preko dvojne kompozicije na enojno je vlak jasno nabit kot tisti v podzemni na japonskem. No na SŽ so taki majstri da se v dveh mesecih niso bili sposobni prilagodit;; torej vozil je prazen nov štadler dvojna kompozicija z zamudo vsak dan, 2h prej pa nabito poln 50 let star fiat enojna kompozicija. Za SŽ vse ok.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.746
540
113
42
povsod malo
Linije balkan - nemčija in švica so kar ok, mislim da je par vlakov dnevno tole in kar solidne linije kjer ni (veliko) prestopov. Recimo za munchen imaš vsaj do salzburga brez prestopa. Pomojem kar ene bolj dobičkonosnih linij na splošno preko slovenije. Problem je ker so to linije ki so v prime time zasedene 100%, sistem rezervacij pa ne deluje oz. je brezvezen ko se pride do balkana. Sem 1x pol noči stal na takem vlaku in hvala lepa za tako izkušnjo.

Drugače ne rabiš bit redni koristnik vlaka da lahko kritiziraš. Sam sem se precej vozil z vlakom (dijak, študent) in ga sedaj koristim občasno, pa bi lahko rekel da zadnjih 5 voženj sem vedno bil vedno kljub slabim pričakovanjem še dodatno šokiran.

Pa samo kot primer odnos SŽ do potnikov. Vlak ki pelje vsak dan dijake in ostale delavce na destinacijo X kjer bi moral biti ob 7:30 v 2h mesecih ni niti 1x prišel do 8:00 do cilja zaradi del na delu proge (50km stran v nasprotno smer). Zamude niso tekoče objavljene, uradno vlak vozi po voznem redu. Ker šole pa tudi delodajalci nekako ne razumejo poslovnega modela SŽ se je folk preusmeril na en (edini) vlak prej ki pa gre 2h prej in ta je čudno celo skoraj točen. To da 2h prej prideš nekam kje nimaš kaj počet še niti ni tak problem, problem je ker je vlak enojna kompozicija in ko se preusmeri vse ki je prej šlo že tako nabitno polno preko dvojne kompozicije na enojno je vlak jasno nabit kot tisti v podzemni na japonskem. No na SŽ so taki majstri da se v dveh mesecih niso bili sposobni prilagodit;; torej vozil je prazen nov štadler dvojna kompozicija z zamudo vsak dan, 2h prej pa nabito poln 50 let star fiat enojna kompozicija. Za SŽ vse ok.
Večkrat vidim 2 nadstropni Štadler z dvojno kompozicijo s tem, da je drugi zaprt. Prvi pa nabit da stojijo pa gre gor 500 potnikov.
Ne vem v čem je fora, da praznega vlečejo? Ni sprevodnikov za drugega?
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.647
465
83
Tolmin
Jutri moram na Ptuj. Startal bi iz postaje Most na Soči.
Od doma do vstopne železniške postaje imam 10min vožnje.
Od končne železniške postaje do cilja imam 10min hoje.
Gledam vozni red (prestopne čase ter zamude) in po pravici povedano ne upam :rolleyes:
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.421
4.945
113
Sodeč po tem zapisu vlak noben dan ni peljal po voznem redu. Ni važno, kakšen je razlog, zakaj imajo potem tako zavajajoč vozni red? Kaj je dobrega v tem? Da imaš vsaj po voznem redu nek napredek v stoletju ali pol stoletja?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.427
9.367
113
Koliko se vozis z vlaki?

ker to je pomembno vprasanje preden na polno pametujemo o tej temi. Kee velikokrat se o tem razpise folk ki vlaka ne koristi. Jaz ga redko in se to v tujini. Tudi ce bi ga v sloveniji doterali do onemoglosti ga ne bi koristil. In zato sem omejen pri tem kok lahko pametujem. Ce bi vsi samo pametovali in se nihce ne misli vozit pol je skoda denarja za modernizacijo.

osebno navijam za ICE progo LJU-MUC… bi gospodarsko kar vplivala na slovenijo
Vozim se z vlakom dvakrat mesečno, ko moja rabi avto, moji mulci vsakodnevno. Žalostno je, da se v letu 2023 na vlak ne moreš zanest, ker prideš na postajo in dobiš v trenutku, ko bi vlak moral že speljat s postaje hladen tuš, da ima vlak zamudo 30 minut, fino. Zadnjič sem recimo zjutraj obrnil na Rudniku in šibal nazaj, ker je mela moja tamala že plačano ekskurzijo, vlak pa 45 minut zamude, drugač pač prvo uro zamudi. Ne boš verjel, to se redno dogaja. Sej ne, da je že 15 minut stala na peronu, ko so izvolili povedat, da vlak zamuja (45 minut), da bi v letu 2023 dal zamudo na sodobni monitor, ah kje, brez veze. Vse te zamude so pa rezultat njihove vrhunske logistike. Obnavljajo progo med Mirno Pečjo in Trebnjem. Torej en vlak vozi NM- Mirna peč in nazaj, drugi Trebnje -LJ in nazaj, vmes je avtobusni prevoz. Drugi vlak čaka da pride avtobus, namesto, da bi samo ti ljudje počakali naslednji vlak, raje avtomatsko ustvarijo zamudo na celotni progi in to v obe smeri, ker se med sabo čakajo (enotirna železnica, ki bi že davno morala bit tvotirna). Sam en avtobus v dnevu pade v gužvo in se podre sistem na celotni progi.
Odnos sprevodnikov je druga pesem, eni so normalni eni pač ne. Človeška stvar v katero se ne bom spuščal, ker verjamem, da majo tud oni poln kufer nezadovoljnih ljudi zarad situacij za katere niso krivi in nanje nimajo vpliva.

Da o 50 let starih vlakih, na katerih je poleti 50 stopinj niti ne začnem govort. Tud proga čez Barje je dotrajana in rabi vlak dlje do LJ kot je čuhapuha s časa Franca Jožefa. So pa znal karto v dveh letih dvignit iz 2,30 EUR na 2,80 EUR, to pa.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.501
6.238
113
Se pravi, clovek ima pripombe na zamude (upraviceno, nic ne recem), ima predloge (sprememba 15min v voznem redu), do tu vse OK. Potem pa sprasuje nekaj direktorja SŽ - seveda, koga pa, onega na vrhu, ceprav bi morebiti oni, ki vozne rede dela, bolje vedel in pa to ne direktno, ampak preko nekega obskurnega portala. In zdaj se gredo pisuni "raziskovalno novinarstvo", ker bodo direktorju (komu pa?) poslali link in čakali nek PR odgovor.

Mislim, jaz na notri ze cutim, kako se je zavrtelo kolesje sprememb.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.427
9.367
113
Kolesja sprememb ne bo, ker ga sploh nimajo. Važno je, da znajo met politiki na jeziku trajnostno mobilnost. Da je kvaliteten javni prevoz bistvo tega, jih ne zanima. Na SŽ se pa na vse te pritožbe gladko pokakajo. Psi laju na karavane, a karavane prolaze.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.501
6.238
113
Katere pritožbe? Ce se vsi lotevajo kot tale "naš" bralec, pritožb ni. Samo vprasanja novinarjev. In ce pritožb ni, potem je vse v redu. Je pa lajanje, to pa, kaj vec pa ne.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.427
9.367
113
Pritožb je ogromno, na vsako pritožbo dobiš pa nazaj zgeneriran odgovor. Tako da je kar OK, če je vsaj nekaj prišlo ven, pa če tudi pisunsko.