Madžar. RG 1605/1604. Poleti vozi med Budimpešto in Koprom.
Kako priročno izpustiš nepomembne podrobnosti, namreč da je daljša pot v primeru planice plus in da pravočasno v planico pomeni zadnjih pet skokov druge serije.no ja, mi v planico vedno pridemo pravocasno, s sodobnimi vlaki! ne vem, kje se to svaljkate, da imate take zamude!
te je že gužva na tirihi, pa sneg, pa kaka prometna.Iz Facebooka
Vedno manj mi je jasen vozni red.
Sem pogledal koliko minut je normalno pa vsak po svoje en vlak 16 minut takoj naslednji 23 minut! Tretji 19 minut. Vsi imajo enake postanke Slovenski Javornik, Žirovnica, Lesce-Bled, Radovljica in obratno.
Poglej priponko 73912
Na progi Lj-Kamnik (vedno polni) in Lj-Borovnica (o zasedenosti nimam pojma).Koliko novih vlakov smo kupili in kje se vozijo?
Vse ki smo jih kupili?Na progi Lj-Kamnik (vedno polni) in Lj-Borovnica (o zasedenosti nimam pojma).
To s turističnim parnim lokomotivam je tudi vredno SŽ. Do covida so vsaj na dveh relacijah redno ob vikendih v sezoni vozile nabito polne parne lokomotive z original vagoni, zanimanja več kot preveč. Ne samo za potnike na vlaku, tudi območja ob progi so bila pogosto zasedena s turisti ki so fotkali in občudovali tole čudo.Brez veze, da se trudimo, da bi hitrost in točnost železnic povečali. Pojavlja se nov turistični trend, kjer se išče počasna potovanja z vlaki. Tam smo konkurenčni s preostalim tretjim svetom. Še kako parno lokomotivo oživimo in jo enkrat dnevno spustimo od MB do KP in v obratni smeri pa bomo top destinacija za ta tip turistov.
Hitro in udobno, tu smo enostavno preveč zaostali, da bi se lahko približali top ponudnikom železniškega prevoza.
Parna je vozila na bohinjski progi. Menda sedaj stoji na Jesenicah, ker ni rentabilna....To s turističnim parnim lokomotivam je tudi vredno SŽ. Do covida so vsaj na dveh relacijah redno ob vikendih v sezoni vozile nabito polne parne lokomotive z original vagoni, zanimanja več kot preveč. Ne samo za potnike na vlaku, tudi območja ob progi so bila pogosto zasedena s turisti ki so fotkali in občudovali tole čudo.
Baje je bila strva tudi precej dobičkononsna, delavci na vzdrževanju in vožnji lokomotive pa napovprečno plačani.
No potem so ukinil vse sklupaj, kdo ve zakaj. Zdej ne vozijo več.
Vozi pa namesto njih občasno (1x na mesec) dizelca, ki ima zapete restavrirane vagone mislim da iz avstrije (kao "orient express"). Čisto privat projekt ki nima veze s SŽ. Tu je spet nabito poln vlak, naključni turisti ko vidijo tole se ustavljajo in mahajo. Skratka bi rekel da je reč uspešna. Če bi namesto stare dizelce naši tej kopoziciji prikjučili še prav parno lokomotivo (tudi lepo zaračunali) bi bilo vzdušje še bolj idealno.