Slovenske železnice

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.470
837
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
To si nabasal neki spejšl vlak...

točno tak:

2-vlak2-7.jpg
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.497
4.258
113
He he, ko to tamu pjeva kompozicija.

Sem mislil, da so že te vagone za staro železo dali, pa kot kaže so še v pogonu za posebno vožnjo na morje.
 
  • Haha
Reactions: visek_izobrazbe

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
no ja, mi v planico vedno pridemo pravocasno, s sodobnimi vlaki! ne vem, kje se to svaljkate, da imate take zamude!

:) :) :fredi: :fredi:
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Temu se rece "klasika"

So pa uporabljeni starejsi vagoni, ki so kompatibilni potem naprej z Madzari.
So bolj udobni sedezi...samo nimajo klime in to za kopalni vlak res ni pametno
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.885
113
no ja, mi v planico vedno pridemo pravocasno, s sodobnimi vlaki! ne vem, kje se to svaljkate, da imate take zamude!

:) :) :fredi: :fredi:
Kako priročno izpustiš nepomembne podrobnosti, namreč da je daljša pot v primeru planice plus in da pravočasno v planico pomeni zadnjih pet skokov druge serije. :D
 
  • Haha
Reactions: sad

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
In po 25 letih prepirov in milijonov, vrženih stran za analize in analize analiz, bo nato minilo še 25 let do končane izvedbe... Torej mine še 50 let, pa bomo konkurenčni novi progi. Če bomo takrat še med živimi...

(Btw., pred leti je bil v cajtengih članek, kjer so pisali, kako na gradnji teh novih Avstr. tunelov dela tudi mlada punca iz Slovenije z diplomo gradbeništva, ki zaradi krize 2008 pri nas ni mogla dobiti šihta...)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.500
5.045
113
Brez veze, da se trudimo, da bi hitrost in točnost železnic povečali. Pojavlja se nov turistični trend, kjer se išče počasna potovanja z vlaki. Tam smo konkurenčni s preostalim tretjim svetom. Še kako parno lokomotivo oživimo in jo enkrat dnevno spustimo od MB do KP in v obratni smeri pa bomo top destinacija za ta tip turistov.
Hitro in udobno, tu smo enostavno preveč zaostali, da bi se lahko približali top ponudnikom železniškega prevoza.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Brez veze, da se trudimo, da bi hitrost in točnost železnic povečali. Pojavlja se nov turistični trend, kjer se išče počasna potovanja z vlaki. Tam smo konkurenčni s preostalim tretjim svetom. Še kako parno lokomotivo oživimo in jo enkrat dnevno spustimo od MB do KP in v obratni smeri pa bomo top destinacija za ta tip turistov.
Hitro in udobno, tu smo enostavno preveč zaostali, da bi se lahko približali top ponudnikom železniškega prevoza.
To s turističnim parnim lokomotivam je tudi vredno SŽ. Do covida so vsaj na dveh relacijah redno ob vikendih v sezoni vozile nabito polne parne lokomotive z original vagoni, zanimanja več kot preveč. Ne samo za potnike na vlaku, tudi območja ob progi so bila pogosto zasedena s turisti ki so fotkali in občudovali tole čudo.

Baje je bila strva tudi precej dobičkononsna, delavci na vzdrževanju in vožnji lokomotive pa napovprečno plačani.

No potem so ukinil vse sklupaj, kdo ve zakaj. Zdej ne vozijo več.

Vozi pa namesto njih občasno (1x na mesec) dizelca, ki ima zapete restavrirane vagone mislim da iz avstrije (kao "orient express"). Čisto privat projekt ki nima veze s SŽ. Tu je spet nabito poln vlak, naključni turisti ko vidijo tole se ustavljajo in mahajo. Skratka bi rekel da je reč uspešna. Če bi namesto stare dizelce naši tej kopoziciji prikjučili še prav parno lokomotivo (tudi lepo zaračunali) bi bilo vzdušje še bolj idealno.
 

dask

Majstr
21. sep 2023
497
557
93
To s turističnim parnim lokomotivam je tudi vredno SŽ. Do covida so vsaj na dveh relacijah redno ob vikendih v sezoni vozile nabito polne parne lokomotive z original vagoni, zanimanja več kot preveč. Ne samo za potnike na vlaku, tudi območja ob progi so bila pogosto zasedena s turisti ki so fotkali in občudovali tole čudo.

Baje je bila strva tudi precej dobičkononsna, delavci na vzdrževanju in vožnji lokomotive pa napovprečno plačani.

No potem so ukinil vse sklupaj, kdo ve zakaj. Zdej ne vozijo več.

Vozi pa namesto njih občasno (1x na mesec) dizelca, ki ima zapete restavrirane vagone mislim da iz avstrije (kao "orient express"). Čisto privat projekt ki nima veze s SŽ. Tu je spet nabito poln vlak, naključni turisti ko vidijo tole se ustavljajo in mahajo. Skratka bi rekel da je reč uspešna. Če bi namesto stare dizelce naši tej kopoziciji prikjučili še prav parno lokomotivo (tudi lepo zaračunali) bi bilo vzdušje še bolj idealno.
Parna je vozila na bohinjski progi. Menda sedaj stoji na Jesenicah, ker ni rentabilna....
Glede novih vlakov - tudi te videvam na bohinjski progi, večinoma so prazni. Kar me niti ne čudi, ves čas neki nadomestni prevozi z busi, če se pa že pelješ z vlakom, je pa polovico časa hitrost tam 30-50 na uro.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.885
113
V tej temi pogrešam analitike, ki bi na podlagi prakse s primera RTV na vsaki strani 3x postregli s podatki koliko preveč ljudi plačujemo na SŽ.