Slovenske železnice

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Zdaj pa še malo pogooglaj koliko to stane mesto Dunaj ... Ker 90% stroškov prevoza neposredno financira mesto, 10% je pa cena vozovnice.
Ja in? Kaj je narobe s tem? A podrtije od SLO železnic al pa LPPja pa ne financiramo? Razlika je, da tam dejansko špila pri nas pa ne. Pol pa tvoji bivši kolegi pišejo glupe članke od potovanja v Sežano z vlakom.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
In to je pravilno financiranje zelenega prehoda. Razbremenitev mesta vozil, pa ne s prepovedjo, ampak zato, ker je praktično nesmiselno uporabljati vozilo, ker je z javnim prometom vse konkretno hitreje in še ceneje dostopno.
Ne pa subvencioniranje EV utiopije, ki samo še več vozil spravi v mesto.
Evo, prehitel si me.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.356
6.146
113
Ne, je namenoma v temi Slo Železnice, ker mi gre na jetra da živim od centra 10 minut s sodobnim vlakom, pa se vsak dan jajcam po cest in si želim vsaj 10% učinkovitosti tega kar sem tam videl hkrati me pa fopajo z trajnostno mobilnostjo.
Odvisno je od relacije (in morebitnih otrok), tudi v Ljubljano se mnogi vozijo z vlakom v službo, predvsem tisti, ki delajo v centru. Na LPP so tudi zbirali predloge za dodatne proge.

Glede Dunaja ima Val 202 sedaj serijo oddaj. Hvalijo tudi stanovanjsko politiko in brezplačne javne vrtce.

 
  • Všeč mi je
Reactions: aljoman in sad

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.417
2.581
113
Železnice in LPP imajo denarja kot hočejo. Noben ne javka o izgubah.
Organizacija, organizacija!
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Sobota, zdajle ob 9h ima vlak Jesenice - Ljubljana 31 minut zamude.
Da ne omenjam sledenja piše da je v Škofji Loki v resnici je pa v Vižmarjih.
Res mi je uganka kje dobi toliko zamude.
Ne čaka vlaka iz Nove Gorice ker ga ob tej uri ni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gavran in tony

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Ja, tudi to je problem.
Ni pa nobenega opravičila da v današnjem času, ne kaže pravilne lokacije vlaka, da lahko recimo prideš par minut prej na železniško, ne pa, da čakaš kot butelj tam.
Recimo ravno včeraj mi hčerka piše, da bo prišla 1 uro kasneje domov, ker so ji vlak odpovedali. Nakar mi čez 10 minut pošlje sporočilo, da je že na tem odpovedanem vlaku. Enostavno ne razumem tega.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.397
1.399
113
Ne moremo imeti boljše železnice, dokler se tja parkira odstavljene direktorje, ki nimajo vizije in idej.
Iz Maribora v Dravograd med vikendom sploh ne pelje vlak (vsaj ta vikend ne), v Ruše ob sobotah ne vozi vlak, v nedeljo je bistveno bolje saj peljeta kar dva vlaka. Hudič je edino, da prvi pelje šele 14.40. Kakšna je logika v takem voznem redu je meni osebno misterij, ampak na SŽ verjetno že vejo in imajo pripravljenih ene 10 poročil zakaj je tak vozni red ok.

V času ko v imajo v Londonu podzemno narejeno v 3 etažah, drugje recimo vlake, ki vozijo preko 300 km/h se mi ukvarjamo z obnovo enega edinega tira po večjem delu države, da bomo imeli potrebno nosilnost in da se bo dvignila hitrost na mogoče kakih 100 km/h. Ko bo to dokončano se bo morda kdo spomnil, če in kje imamo možnost delati dodatni tir in kako bi lahko še malo dvignili hitrost.

Edini svetli žarek je na našem koncu gradnja predora in viadukta v Peklu oz. Pesniški dolini, kjer so dela res hitro potekal hitro in se cela zadeva že uporablja. Pa je bil to projekt, ki je sočasno potekal še na cesti, ker so kar nekaj km ceste speljali na novo, da so se rešili mislih, da 3 križišč cesta-železnica. Zdaj ali so SŽ tiste, ki so zaslužne za tako ekspeditivno gradnjo ali Pomgrad ne vem :)

V glavnem če se danes resno lotijo SŽ in postavijo pravo vodstvo, bomo mogoče čez 10 let imeli približno porihtano infrastrukturo. Pa vemo, da se ne bodo, tako da bodo verjetno o podobnih zadevah govorili še otroci naših otrok :(
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Direktor Mes je izjavil, da prav sedaj potekajo največje naložbe v infrastrukturo v zgodovini. Te naj bi se v dveh letih končale in od leta 2026 dalje bo vse drugače. :cheer:
 
  • Haha
Reactions: hermann

nacek

Guru
13. okt 2012
2.940
579
113
Obnova bo, kot kaže, stekla pozneje, kot je bilo načrtovano. Župan občine Trbovlje Zoran Poznič pravi: "To v resnici pomeni za našo skupnost podaljševanje agonije, podaljševanje nemogočega stanja, v katerem smo ujeti že kar nekaj let."

 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
242
192
43
Mulc študira na Dunaju. Letna vozovnica za javni promet Klimaticket stane 800 e in pokrije ves javni prevoz in vsa sredstva, razen Flixbusa ali npr. gorske zobate železnice. Vse funkcionira bp. Pogosto pride domov in je vedno problem na naši strani meje, od že omenjenih zamud, potrebe po doplačilu za npr. vlak Maribor - Špilje, pa ima tudi slovensko letno, ki pa ga ne moreš plačati po netu ali na vlaku z Valu, čeprav to oglašujejo. Zaradi zamud ga grem pogosto iskati, sploh pozno zvečer, v npr. Celovec, Špilje, ali npr. Maribor, pa sva vedno veliko prej doma, kot če bi šel do Ljubljane.
Pred leti sem živel na Dunaju, prijetno mesto. Dunajčani sicer zadrti, da ne bom rekel vzvišeni, tako ali tako pa je pol prebivalcev iz bivše Juge, po novem pa tudi z južne strani Sredozemlja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: danijel8 in hermann
19. jul 2007
2.841
1.566
113
Jaz sem tudi enih par mesecev bil službeno v eni evropski prestolnici. Na koncu sem se vozil z vlakom (pa postaj), prestopil potem na tramvaj (lahko bi šel tudi z podzemno, pa mi je bil vlak ljubši). Vse skupaj je trajalo 25 min (15 min vlak + 10 min tramvaj). Enkrat sem se spozabil in šel z avtom (porabil ~ 40 min, predvsem pa veliko živcev - parking ni bil problem, ker bi samo rekel in bi mi odprli rampo za goste).
Na vlaku/tramvaju sem pa samo sedel, malo pobrskal ne telefonu, ali pa razgledoval naokoli, prišel zrelaksiran.
Niti na pamet mi prišlo, da bi hodil v rush hour z avtom naokoli.
Dostopnost, frekvenca voženj, smiselne povezave - vse to so kriteriji po katerih se ljudi spravi na mestni promet.
Nič od tega ni videti pri nas, še največ je videti nekega moraliziranja, kaj vse si (slabega), če greš z lastnim prevoznim sredstvom.

Se je pa potrebno zavedati, da ta naša razpršenost, na katero s(m)o ponosni ima tudi svoje posledice.
To je pa problem odsotnosti razumevanje tematike tako v širino, kot tudi globino problematike odločevalcev samih, kot tudi deležnikov v odločanju (razne civilne iniciative, itd).

PS: tudi pri nas ne hodim v službo (sam) s svojim avtom, ali sem sopotnik ali pa kako drugače, pa mi ne pade na pamet, da bi moraliziral ljudem, ki objektivno nimajo nobene možnosti realne uporabe javnega prevoza zakaj gredo sami z avtom v službo.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.397
383
83
Zgodba o faliranih betonskih pragovih na odseku Ormoz/Hodos se je zakljucila ali je bil fals alarm? Svoje case se je tema vlekla po medijih.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.363
-2.871
113
Podzemno sem prvič srečal še v času socializma v Pragi. Bil sem presenečen, da ima "ruski" blok tako hiter način potovanja po mestu. Zastojev po naših mestih takrat še ni bilo, ampak ni bilo variante, da bi malo večjo razdaljo po MB s trolo premagal v približno podobnem času kot si v Pragi prišel na drugi konec.
S podzemsko sem se prvič srečal še v času socializma v Londonu. Super. Drugič tudi še v času socializma v Moskvi. Še veliko boljše, kot v Londonu. Vlak na par minut, odštevalna ura do prihoda.... Sem bil pa presenečen, ker so vlake vozile tudi ženske.

So pa bili takrat zanimivi mestni avtobusi v Londonu, brez zadnjih vrat, tako da si lahko vstopil/izstopil vsakič, ko je avtobus ustavil, na semaforju, v zastoju...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si
In to je pravilno financiranje zelenega prehoda. Razbremenitev mesta vozil, pa ne s prepovedjo, ampak zato, ker je praktično nesmiselno uporabljati vozilo, ker je z javnim prometom vse konkretno hitreje in še ceneje dostopno.
Se strinjam. In a si moreš mislit, to vedo tudi recimo na LPP in SŽ. Samo denarja jim ne dajo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si
Železnice in LPP imajo denarja kot hočejo. Noben ne javka o izgubah.
Organizacija, organizacija!
Ne drži. Samo nihče ne opazi, da ko LPP naredi minus, to pač z nekim rebalanskom pokrije MOL. Ker nekdo pač mora.
Koliko denarja bi rabili, da bi bila recimo v osrednji sloveniji stvar OK? Vlaki LJ-Kamnik, LJ-Grosuplje, Kočevje na 15 min. Železnica do Vrhnike/LOgatca, isti ritem. P+R parkinhgi ob železniških na teh relacijah. Število busov in voznikov v Lj povečat za vsaj 50%, plus linije na klic.
Pa še in še. Za nič višjo ceno, kot je zdaj.
In smo takoj pri dodatnih stotinah milijonov. Ki jih ni.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.657
6.519
113
Samo dobro narejen betonski je pa najbrž skoraj večen v primerjavi z zastrupljenim lesenim, ki po koncu življenske dobe postane nevaren odpadek? Čeprav glede na to koliko jih vidim v "zasebni rabi" uničenje pri nas ni nek pomemben strošek :rolleyes:
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in sajkek

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
242
192
43
Mulc študira na Dunaju. Letna vozovnica za javni promet Klimaticket stane 800 e in pokrije ves javni prevoz in vsa sredstva, razen Flixbusa ali npr. gorske zobate železnice. Vse funkcionira bp. Pogosto pride domov in je vedno problem na naši strani meje, od že omenjenih zamud, potrebe po doplačilu za npr. vlak Maribor - Špilje, pa ima tudi slovensko letno, ki pa ga ne moreš plačati po netu ali na vlaku z Valu, čeprav to oglašujejo. Zaradi zamud ga grem pogosto iskati, sploh pozno zvečer, v npr. Celovec, Špilje, ali npr. Maribor, pa sva vedno veprej doma, kot če bi šel do Ljubljane.
Pred leti sem živel na Dunaju, prijetno mesto. Dunajčani sicer zadrti, da ne bom rekel vzvišeni, tako ali tako pa je pol prebivalcev iz bivše Juge, po novem pa tudi z južne strani Sredozemlja.
Jaz sem tudi enih par mesecev bil službeno v eni evropski prestolnici. Na koncu sem se vozil z vlakom (pa postaj), prestopil potem na tramvaj (lahko bi šel tudi z podzemno, pa mi je bil vlak ljubši). Vse skupaj je trajalo 25 min (15 min vlak + 10 min tramvaj). Enkrat sem se spozabil in šel z avtom (porabil ~ 40 min, predvsem pa veliko živcev - parking ni bil problem, ker bi samo rekel in bi mi odprli rampo za goste).
Na vlaku/tramvaju sem pa samo sedel, malo pobrskal ne telefonu, ali pa razgledoval naokoli, prišel zrelaksiran.
Niti na pamet mi prišlo, da bi hodil v rush hour z avtom naokoli.
Dostopnost, frekvenca voženj, smiselne povezave - vse to so kriteriji po katerih se ljudi spravi na mestni promet.
Nič od tega ni videti pri nas, še največ je videti nekega moraliziranja, kaj vse si (slabega), če greš z lastnim prevoznim sredstvom.

Se je pa potrebno zavedati, da ta naša razpršenost, na katero s(m)o ponosni ima tudi svoje posledice.
To je pa problem odsotnosti razumevanje tematike tako v širino, kot tudi globino problematike odločevalcev samih, kot tudi deležnikov v odločanju (razne civilne iniciative, itd).

PS: tudi pri nas ne hodim v službo (sam) s svojim avtom, ali sem sopotnik ali pa kako drugače, pa mi ne pade na pamet, da bi moraliziral ljudem, ki objektivno nimajo nobene možnosti realne uporabe javnega prevoza zakaj gredo sami z avtom v službo.
Popolnoma se strinjam. Jaz sem več let živel v zahodni večmilijonski prestolnici. Brez metroja ne gre. Da pa se brez avta. Na ulici ti ga stolčejo ali pa sploh ni parkinga, mesečni parking je 350 e. Za metro rabiš od vrat do vrat 30 min, z avtom 1 uro, parking je lahko tudi 2 e na 15 minut!. Je pa problem saturacija ob konicah, saj se zgodi, da moraš počakati na naslednjega, ki sicer v konicah vozi na minuto. V teh velemestih, če je le možno, se hodi peš. Če hitro stopiš, 2 km prehodiš v dobrih 20 minutah.
Tu v Sloveniji imam kar privilegij, saj od vrat do vrat z javnim prevozom (vlak ali bus do LJ)in potem peš rabim 1 uro, z avtom pa do 45 minut. Nimam pripomb, sploh na bus in na nov vlak.