Kakšna gužva neki. Na novi progi gredo lahko s 5 minut razlike prej je bilo 10 minut.te je že gužva na tirihi, pa sneg, pa kaka prometna.
Kakšna gužva neki. Na novi progi gredo lahko s 5 minut razlike prej je bilo 10 minut.te je že gužva na tirihi, pa sneg, pa kaka prometna.
Do leta 1990 je bilo v Sloveniji na železnicah zaposleno cca 22.000 ljudi. Danes pa jih je cca 6000.V tej temi pogrešam analitike, ki bi na podlagi prakse s primera RTV na vsaki strani 3x postregli s podatki koliko preveč ljudi plačujemo na SŽ.
Kaj so se v rit en drugega brcali ali kaj?Do leta 1990 je bilo v Sloveniji na železnicah zaposleno cca 22.000 ljudi. Danes pa jih je cca 6000.
Ja sam je naucil buco…"442 do Beograda" - kar je, kot nas je pred desetletjem tle naučil Softi v eni temi - razdalja v km kamnih (ki so bili omenjeni na prvi strani teme) od Beograda do Karlovca...
Zanima ne kako se ob takih slabih rezultatih obdrži vodstvo? Pa pustimo da je sindikat sdsov. Menjavale so se vlade, pa bi lahko zamenjale,tako pa nič. Povsod menjajo le tam ne.
Zdi se, da so postavljeni cilji firme vsaj za potniški promet zanalašč tako nizki, da se jih po lahko dosega iz leta v leto, brez kakšnih sprememb v organizaciji.Zanima ne kako se ob takih slabih rezultatih obdrži vodstvo? Pa pustimo da je sindikat sdsov. Menjavale so se vlade, pa bi lahko zamenjale,tako pa nič. Povsod menjajo le tam ne.
Tole sodi bolj v temo o avtodomih. Enako je recimo tudi v salzburgu, pragi, parizu, berlinu, stockholmu, kobenhavnu, oslu. Parkiraš na PZA sredi mesta ali ob končni postaji metroja (oslo, stockholm), naložiš aplikacijo za nakup dnevnih kart in se voziš.Smo bli na Dunaju zdej za praznike 3 dni in res dodobra izkoristili čare enega najučinkovitejših sistemov javnega prevoza na svetu. To je za naše razmere nepredstavljivo, da se na enem koncu mesta zmisliš, zdej gremo pa v pivnico na nasprotni konec mesta, pogledaš na zemljevid, se sprehodiš do prve postaje in čez 20 minut naročiš pivo na drugem koncu mesta. Res je, da ima Dunaj blizu 7x več prebivalcev kot Ljubljana in da je pri nas tak sistem praktično nemogoč bi se dal temu vsaj približat in potem bi bili bliže sanjam o trajnostni mobilnosti in vsaj meni ne bi padlo na pamet, da bi se vozil na šiht z avtom.
Parkirani smo bili na PZA na obrobju mesta, eno postajo od končne postaje linije U6. Postaja podzemne železnice je bila 50m od tam kjer smo spali. Vlaki vozijo v intervalih 3 minute tko da ne rabiš skrbet okol voznega reda, ko pritegne po gasu, se moraš zelo dobro prijet, da ne padeš, podobno je z zaviranjem na postajah, prestopanja so logična in hitra, praktično nobenga vlaka ne čakaš več kot tri minute. Kjer ni pokrito s podzemno je pokrito s tramvaji, kjer ni tramvajev so avtobusi, vse dostopno z eno samo vozovnico, preverja nihče, ker je odprt sistem. Če te ob redkih kontrolah dobijo brez karte, ni pocen in ni prijetno, tko da se praktično nihče ne šverca. Med tednom ponoč je na voljo samo avtobus, frekvenca pa zavidljiva za naše Ljubljanske trole podnevi, med vikendom ponoč obratuje tudi podzemna v intervalih na 15 ali 20 minut. Noben človek pri zdravi pameti se ne voz z avtom po mestu.
Na vseh končnih postajah podzemne so velike P+R garaže. Kje smo še mi od tega?
Točno tako, rišejo se samo še virtualni pločniki in kolesarske steze, od samega napredka pa so nastali edino rondoji in ležeči policaji.Težko je javni promet urediti, če investiraš le v barvo, da namalaš pasove na obstoječih površinah. Da je stvar še bolj smešna, so sedaj šli v investicijske nakupe barve tudi manjše občine in na 3 metre širokih cestah rišejo neke kolesarske steze ali prostor za pešce. Kot da so ljudje doslej hodili po sredini ceste, avtomobilisti pa so povozili vsakogar, ki so ga uspeli ujeti na cesti.
Podzemno sem prvič srečal še v času socializma v Pragi. Bil sem presenečen, da ima "ruski" blok tako hiter način potovanja po mestu. Zastojev po naših mestih takrat še ni bilo, ampak ni bilo variante, da bi malo večjo razdaljo po MB s trolo premagal v približno podobnem času kot si v Pragi prišel na drugi konec.
Ne, je namenoma v temi Slo Železnice, ker mi gre na jetra da živim od centra 10 minut s sodobnim vlakom, pa se vsak dan jajcam po cest in si želim vsaj 10% učinkovitosti tega kar sem tam videl hkrati me pa fopajo z trajnostno mobilnostjo.Tole sodi bolj v temo o avtodomih. Enako je recimo tudi v salzburgu, pragi, parizu, berlinu, stockholmu, kobenhavnu, oslu. Parkiraš na PZA sredi mesta ali ob končni postaji metroja (oslo, stockholm), naložiš aplikacijo za nakup dnevnih kart in se voziš.
Sem se pa ravno na dunaju zajebal in kupil 5 kart (70eur), čeprav bi lahko samo dve, ker je za otroke free.
Zdaj pa še malo pogooglaj koliko to stane mesto Dunaj ... Ker 90% stroškov prevoza neposredno financira mesto, 10% je pa cena vozovnice.Smo bli na Dunaju zdej za praznike 3 dni in res dodobra izkoristili čare enega najučinkovitejših sistemov javnega prevoza na svetu. To je za naše razmere nepredstavljivo, da se na enem koncu mesta zmisliš, zdej gremo pa v pivnico na nasprotni konec mesta, pogledaš na zemljevid, se sprehodiš do prve postaje in čez 20 minut naročiš pivo na drugem koncu mesta. Res je, da ima Dunaj blizu 7x več prebivalcev kot Ljubljana in da je pri nas tak sistem praktično nemogoč bi se dal temu vsaj približat in potem bi bili bliže sanjam o trajnostni mobilnosti in vsaj meni ne bi padlo na pamet, da bi se vozil na šiht z avtom.
Parkirani smo bili na PZA na obrobju mesta, eno postajo od končne postaje linije U6. Postaja podzemne železnice je bila 50m od tam kjer smo spali. Vlaki vozijo v intervalih 3 minute tko da ne rabiš skrbet okol voznega reda, ko pritegne po gasu, se moraš zelo dobro prijet, da ne padeš, podobno je z zaviranjem na postajah, prestopanja so logična in hitra, praktično nobenga vlaka ne čakaš več kot tri minute. Kjer ni pokrito s podzemno je pokrito s tramvaji, kjer ni tramvajev so avtobusi, vse dostopno z eno samo vozovnico, preverja nihče, ker je odprt sistem. Če te ob redkih kontrolah dobijo brez karte, ni pocen in ni prijetno, tko da se praktično nihče ne šverca. Med tednom ponoč je na voljo samo avtobus, frekvenca pa zavidljiva za naše Ljubljanske trole podnevi, med vikendom ponoč obratuje tudi podzemna v intervalih na 15 ali 20 minut. Noben človek pri zdravi pameti se ne voz z avtom po mestu.
Na vseh končnih postajah podzemne so velike P+R garaže. Kje smo še mi od tega?
In to je pravilno financiranje zelenega prehoda. Razbremenitev mesta vozil, pa ne s prepovedjo, ampak zato, ker je praktično nesmiselno uporabljati vozilo, ker je z javnim prometom vse konkretno hitreje in še ceneje dostopno.Zdaj pa še malo pogooglaj koliko to stane mesto Dunaj ... Ker 90% stroškov prevoza neposredno financira mesto, 10% je pa cena vozovnice.
Smo bli na Dunaju zdej za praznike 3 dni in res dodobra izkoristili čare enega najučinkovitejših sistemov javnega prevoza na svetu. To je za naše razmere nepredstavljivo, da se na enem koncu mesta zmisliš, zdej gremo pa v pivnico na nasprotni konec mesta, pogledaš na zemljevid, se sprehodiš do prve postaje in čez 20 minut naročiš pivo na drugem koncu mesta. Res je, da ima Dunaj blizu 7x več prebivalcev kot Ljubljana in da je pri nas tak sistem praktično nemogoč bi se dal temu vsaj približat in potem bi bili bliže sanjam o trajnostni mobilnosti in vsaj meni ne bi padlo na pamet, da bi se vozil na šiht z avtom.
Parkirani smo bili na PZA na obrobju mesta, eno postajo od končne postaje linije U6. Postaja podzemne železnice je bila 50m od tam kjer smo spali. Vlaki vozijo v intervalih 3 minute tko da ne rabiš skrbet okol voznega reda, ko pritegne po gasu, se moraš zelo dobro prijet, da ne padeš, podobno je z zaviranjem na postajah, prestopanja so logična in hitra, praktično nobenga vlaka ne čakaš več kot tri minute. Kjer ni pokrito s podzemno je pokrito s tramvaji, kjer ni tramvajev so avtobusi, vse dostopno z eno samo vozovnico, preverja nihče, ker je odprt sistem. Če te ob redkih kontrolah dobijo brez karte, ni pocen in ni prijetno, tko da se praktično nihče ne šverca. Med tednom ponoč je na voljo samo avtobus, frekvenca pa zavidljiva za naše Ljubljanske trole podnevi, med vikendom ponoč obratuje tudi podzemna v intervalih na 15 ali 20 minut. Noben človek pri zdravi pameti se ne voz z avtom po mestu.
Na vseh končnih postajah podzemne so velike P+R garaže. Kje smo še mi od tega?