Slovenske železnice

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Se strinjam. In a si moreš mislit, to vedo tudi recimo na LPP in SŽ. Samo denarja jim ne dajo.
Na LPP mogoče, se je marskej nardil in starih Krpanov že vsaj 10 let ne vidiš, na SŽ se jim pa fučka. In seveda kripa iz leta 50 verjetno zelo neučinkovito pride iz Metlike v Ljubljano. In ja denar bo treba, bi ga blo treba že leta 90, pa bi mel zdej vsaj dvotirni križ po možnosti elektrificiran, pa bi bli na linijah ki jih omenjaš zlo bliz 15 minutnem intervalu. Če pa železnice delajo po enakem principu kot 100 let nazaj je pa tako kot je.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Se jim ne. Vsaj na potniškem prometu (v vodstvu) se je kaj naredilo (stadlerji, recimo) in bise še, če bi bil denar za te namene.
Dej nared si uslugo, pa enkrat uporabi to storitev, pol se pa trudi zagovarjat. Iz leta v leto je slabše, ne boljše. Stadlerji praviš? To bi moralo bit že zdavnaj, saj so na Dolenjski progi fural vlaki iz leta 50, to je eno, drugo pa, kaj ti pomaga Stadler, če se pol trase pelje 30 na uro. 20 let nazaj je rabil vlak iz Grosuplja v LJ 19 minut, dons vozi pol ure, pred tem pa do Grosuplja pridela 10 minut zamude. Da o tem, da se zjutri pelješ s Štadlerjem, popoldne se pa prisiliš, da se počiš v Ljubljani na staro kračo v kateri je 50 stopinj, za nameček se pa na Škofljici pokvari in pol čakaš na živem soncu naslednjega. Naslednje jutro imaš no brainer in se vsedeš v avto.
Železnice bi itak morale nardit reset in bi že take kot so morale bit učinkovitejše, ne pa da ti leta 2023 sprevodnik štemlpja karte. Verjamem, kakršnokol vodstvo pride, se zaleti v kup dela, ki ni bilo opravljeno v zadnjih 40 letih.
 
19. jul 2007
2.841
1.566
113
20 let nazaj je rabil vlak iz Grosuplja v LJ 19 minut, dons vozi pol ure, pred tem pa do Grosuplja pridela 10 minut zamude. Da o tem, da se zjutri pelješ s Štadlerjem, popoldne se pa prisiliš, da se počiš v Ljubljani na staro kračo v kateri je 50 stopinj, za nameček se pa na Škofljici pokvari in pol čakaš na živem soncu naslednjega. Naslednje jutro imaš no brainer in se vsedeš v avto.
Taka linija Gr-Lj bi morala biti po uporabniški izkušnji na nivoju metroja/tramvaja.
Kratek čas vožnje, dovolj frekventno, pa bodo ljudje rajši šli na javni promet, kot pa v avto.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Sem se peljal Jesenice Ljubljana:
Vlak Štadler 2 nadstropni
Razdalja: 63,94km,
Čas potovanja: 1h 15 min.
Povprečna hitrost: 50,3 km/h
nekje med Podnartom in Kranjem (ni mobitel signala ni zemljevida) smo se peljali 2x 20-30 km/h okoli 5 minut nisem sledil ker sem gledal kako blizu pride Sava progi pa plazove čez gabione verjetno je šlo zaradi tega toliko počasi pa še kratek odsek čez most in tunel pred Žirovnico smo se peljali počasi.
Ostalo kar v redu 124 km/h med Kranjem in Škofje Loko, Žirovnica Lesce 100 km/h potem pa spet cijazenje s povprečno 50 km/h
Mogoče bi lahko bil vlak na klic kot v tujini?
Na stebričku pritisneš in se vlak ustavi drugače ne.
Na vlaku pa pritisneš gumb za odpiranje vrat.
Bi pridobil par minut za prazne postaje kjer se mora ustavit Sprevodnik ven in pomahat pa gre minuta, dve.
Sedeži so neudobni. Prvi razred je pa tudi fail svoje vrste. Podobni sedeži, mizica in usb polnilec in 230v vtičnica ni vreden tega doplačila. 230v je tudi v 2 razredu ni mi pa jasno zakaj nima usb tudi 2 razred nimajo vsi polnilcev s sabo.
Pa ne vem v čem je fora da sta različni tarifi za navadno kolo 2,5€ in e-kolo 3€? Skiro 0€.
Pa kakšna znanost je plačevanje vozovnice.
Na vlaku samo gotovina ali valu. Nobenih kartic.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
No vidiš. Če bi blo porihtan, bi bil vlak iz Jesenic v Ljubljani v dobre pol ure, iz Grosuplja pa v 10 minutah. Ga ni junaka, ki bi se drenjal z avtom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: damirj

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
E-kolo se za razliko od navadnega lahko vžge pa tako morda posledično zaradi večjega rizika zaračunavajo doplačilo?
Poleti se je "jaz poznam zakone" šel kregat, da če da dol baterijo je navadno kolo. Ne vem izida ker sem šel prej dol.
Čakaj, da čez 20 let ugotovijo, da se pol vlaka pelje naprej z e-skiroji to bo šele €.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.767
15.823
113
E-kolo se za razliko od navadnega lahko vžge pa tako morda posledično zaradi večjega rizika zaračunavajo doplačilo?
Tole sem prej samo na hitro malo pomislil kaj bi jih lahko matralo na SŽ ampak očitno je res nekaj na tem:
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.767
15.823
113
Se strinjam ampak mogoče pa tako nabirajo za kakšno (do)plačilo pri zavarovanju? No, šalo na stran - zakaj za vraga pa bi lahko bilo e-kolo dražje za plačat/prevažat? Je povprečno e-kolo težje od navadnega kolesa in so se na to spravili?
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Tole sem prej samo na hitro malo pomislil kaj bi jih lahko matralo na SŽ ampak očitno je res nekaj na tem:
Pa sej imajo cel kup gasilnih aparatov. Novi štadlerji eno nadstropni imajo še samodejni sistem gašenja z vodno meglo (za dvo nadstropnega nisem našel podatka).
Še dobro, da ni panike zaradi kitajskih polnilcev telefonov to šele rado gori.