Slovenske železnice

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Vseeno novica in PR je na nivoju zanič komunikacije, ne moreš javno objavit da si dvotirno progo naredil enotirno in hkrati razglašat kakšen presežek je to in koliko bo sedaj večja prehodnost proge! ;)
Naše novinarstvo smo tako kvalitetno uničili, da nepismeni pisci s Siola, ki so jih odje6ali še iz posebne šole, tega niso poštekali in stavim, da niti v enem mediju ne bo pisanja o tem. Vsaj dokler tega na Popu ne preberejo na ALterju...

To je neke sorte Clarksonova logika: višje hitrosti dosežejo večjo pretočnost. Ergo: 120 na uro je 2,x-krat večja pretočnost prometa skozi predor kot 50 na uro...
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.413
2.578
113
A ni bila včasih gorenjska železnica dvotirna - predor.
Pol so pa en tir dali Albancem?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Pojma nimam... Zdaj smo pa Avstrijcem šenkali še drugi tir v Karavanškem tunelu :valjamse:
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.111
4.080
113
Kar je bilo narejeno pod avstroogrsko je bilo vse dvotirno ali pripravljeno za dva tira kjer se je to dalo. Pač več imaš dvotirnih odsekov (tudi če ni cela trasa proge dvotirna) večja je prehodnost proge. Recimo tudi bohinjski tunel je bil zamišljen kot dvotiren, narejen istega leta kot karavanški. Danes se skozi njega pelje par vlakov dnevno kar je žalostno glede na to da so nas polna usta ekomobilnosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert in Hanzi

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.361
-2.861
113
Naše novinarstvo smo tako kvalitetno uničili, da nepismeni pisci s Siola, ki so jih odje6ali še iz posebne šole, tega niso poštekali in stavim, da niti v enem mediju ne bo pisanja o tem. Vsaj dokler tega na Popu ne preberejo na ALterju...

To je neke sorte Clarksonova logika: višje hitrosti dosežejo večjo pretočnost. Ergo: 120 na uro je 2,x-krat večja pretočnost prometa skozi predor kot 50 na uro...
Bo sedaj tovorni vlak vozil 5min manj, kot prej, kar je za tovorni vlak povsem zanemarljivo - Kolikokrat je na svoji poti od ljubljane do jesenic čakal na kaki postaji nasproti prihajajoći vlak, da ne govorim o drugih čakanjih. ?????

Da so za 80 miljonov dvotirno progo spremenili v enotirno, je pa res napredek. Pa da tovorni vlak sedaj prevozi tunel 5 min prej.


Ampak stvari je treba gledat iz drugega zornega kota. Zdej bo par let tiho, potem se bo pa izkazalo, da je potreben tudi drugi tir, pa bomo dali razpis, delali projekte, nazadnje pa zgradili še en predor, pri katerem se bodo obračali veliki denarji.........
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.111
4.080
113
Bo sedaj tovorni vlak vozil 5min manj, kot prej, kar je za tovorni vlak povsem zanemarljivo - Kolikokrat je na svoji poti od ljubljane do jesenic čakal na kaki postaji nasproti prihajajoći vlak, da ne govorim o drugih čakanjih. ?????

Da so za 80 miljonov dvotirno progo spremenili v enotirno, je pa res napredek. Pa da tovorni vlak sedaj prevozi tunel 5 min prej.

No ja interni info je da itak na Jesenicah manjka kadra za upravljanje vsega tega verkerja in kličejo upokojen kader nazaj v službo. Torej tole tudi če omogoča tehnično večje zmogljivosti se bo ustavilo pri kadru in par let bo enostavno šlo 50km/h na enem tiru in bo 30% manj tovora prepeljanega.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.361
-2.861
113
No ja interni info je da itak na Jesenicah manjka kadra za upravljanje vsega tega verkerja in kličejo upokojen kader nazaj v službo. Torej tole tudi če omogoča tehnično večje zmogljivosti se bo ustavilo pri kadru in par let bo enostavno šlo 50km/h na enem tiru in bo 30% manj tovora prepeljanega.
Čisto nič več ali manj tovora ne bo prepeljanega, le vlak bo vozil 5min manj skozi predor. Kar pomeni da bo toliko dlje čakal na naslednji postaji.
Pa saj tam ni nekega hudega prometa, da bi se delali zastoji.
 
  • Haha
Reactions: brane_new

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Nič ni bilo z odprtjem. Saj kar sem jaz zasledil.
Pa nisem ravno gradbenik, kemik in fizik ampak a je varno voziti 2200 tonski vlak čez sveže zgrajen most? Ker še teden dni nazaj so imel vse prazno. Pa da ne dlakocepim z dnevi od Lesc do Jesenic so v enem mesecu vse zbetoniral.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.722
6.732
113
pri taščici
Beton se strjuje 28 dni da doseže svojo nazivno trdnost.
Z dodatki se sicer lahko to pospeši, ne vem pa koliko. Na en teden dvomim. Pa tudi ce je to mozno, najbrz ne bi nihče plačal tega dodatka. ;)
Nekajkrat sem se peljal v Lesce, pa marsikaj ni bilo nikogar na gradbišču ali pa se je kdo "pasel". Nekega hudega plana nimajo. Isto kot lokalni rondo. Najprej naredijo uradni dvosmerni obvoz za ves promet! po 3m široki lokalni vaški poti potem ugotovijo, da so se zmotili, (kamioni...)
Potem vaščani očitno dodatno pritisnejo in izsilijo en del obvoza nazaj enosmeren in s tem pol manj prometa. Tiste, ki ne želimo delati vec kot 5km obvoza, pa nas "disciplinirajo" z redarji in policaji. Med tem pa na gradbišču velikem nekaj 10 tisoc m2 dela par ljudi, nekateri čisto na fus ker očitno v sloveniji so podjetja registrirana samo še za pridobitev posla na razpisu, delavcev pa očitno ne morejo več dobiti. In potem se redarji in inšpektorji vozijo mimo fusarjev vsem na očeh (ki bi jih lahko bilo 10x več glede na velikost gradbišča), jebat nas ki se nam ne ljubi veckrat dnevno delat 5+km obvoza ob tem ko na gradbiscu ni nikogar (sredi belega dne).
Ce zadevo pustijo popoldne in preko vikenda prevozno, se itak čez gradbišče zapeljem. BMK. Komot bi lahko delal v dve izmeni s precej več ljudmi in bi zadevo naredili vsaj pol hitreje.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.722
6.732
113
pri taščici
Vidim betonske prage. Idioti si delajo delo. Čez 10 let bodo ven metali in še enkrat služili, ker je preglasno.
Idioti smo "mi". Oni so strokovnjaki, ker so poskrbeli, da bodo cez deset let spet imeli PLAČANO delo.
Me zanima kako so ovrednotili v razpisu odstranjevanje tirnic.
Delo plus deponiranje na trajno deponijo. Potem pa prodajali po 100 evrov kos na sverc najbrz. Ker zadeva je iskana vedno . Isto kot svelerji. Tako hudicevo nevaren odpadek, pa se še vedno kurijo, delajo skarpe iz njih..... itd.
Pa osebno vem da za kurjavo v individualnih kuriscih res niso primerni. Je drugega lesa vec kot prevec.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.542
2.928
113
v lokalni ostariji
Hanzi, v lescah so kar delali. Sem jih imel moznost dnevno spremljati kar nekaj casa. "Tvoj" rondo je pa druga zgodba. Pa delavci ki si jjh opazoval niso na fus ampak v večini najeti ;). Dejansko pa sedaj NI ljudi ki bi delali. Vsi ki pridejo, ostanejo samo toliko da dobijo vizo za Avstrijo/nemčijo in gredo ker jih gor čaka vsaj 10eur neto. Zato bo gradnja vedno dražja in dražja.

Aja obnova zeleznice je stalo 500mio+... Pa nikjer kaj dosti dvignjenega prahu
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Hanzi, v lescah so kar delali. Sem jih imel moznost dnevno spremljati kar nekaj casa. "Tvoj" rondo je pa druga zgodba. Pa delavci ki si jjh opazoval niso na fus ampak v večini najeti ;). Dejansko pa sedaj NI ljudi ki bi delali. Vsi ki pridejo, ostanejo samo toliko da dobijo vizo za Avstrijo/nemčijo in gredo ker jih gor čaka vsaj 10eur neto. Zato bo gradnja vedno dražja in dražja.

Aja obnova zeleznice je stalo 500mio+... Pa nikjer kaj dosti dvignjenega prahu
500 miljonckov. 1/2 drugega tira.
Heh nazadnje je bilo rečeno 289
Dobr so poračunal za star šoder ven, starega opranega notr, nove švelerje, 2 nezahtevna mostova in par prepustov in podvozov, kandelabre pa na parih postajah mal tlakovcev dal. U aja pa tunel v Globokem in najkrajšega v Sloveniji (Radovljica) so opral.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Hebemti te železnice. Dejte mi povedat če je to normalno, je to vsakodnevno ali občasno. Praktično se ne vozim in ne vem.

Včeraj vlak bi moral iti iz Ljubljane ob 16.55 uri. Vlak krene z 15 minutno zamudo. Moral bi biti v Brežicah ob 18.38. Ob 18.30 se vsedem v avto in grem mladiča čakat na postajo. Ko se vsedem v avto prleti sms, da so komaj v Hrastniku. Grem domov, malo počakam in sem ob 19.05 na postaji. Vlak pripelje ob 19.25 (47 minut zamude).

Ko čakam na peronu, tisti nežni erotični ženski glas ob 19.21 pove, da vlak iz Dobove za Ljubljano, kateri bi moral biti v Brežicah že 3 minute prej (ob 19.18) ima predvidoma 20 minut zamude.

Dejete mi rečt če je to res normalno. Res da letna študentska karta za neomejeno voženj in vse možne relacije stane 200 eur, ampak ta usluga ni vredna 20 EUR. Se to dnevno dogaja?

Ne predstavljam si vsakodnevno se vozit na šiht z tem šalabajzarji. Ob 04.00 bi moral bit na vlaku, da sem ob 07.00 v službi. In po 15.00 uri bi bil srečen če lahko ulovim vlak ob 16.00 in sem ob 19.00 doma. In naslednji dan ponovi vajo in to 5x na teden zaporedoma.

Po ene pol leta bi resno razmišljal o samomoru, po 1 letu bi ga pa že tretjič delal če bi prvič in drugič spodletelo.

Če bi blo to za Japonskem bi verjetno kompleten zaposlen kader naredil harakiri.

Ni čudno da se Slovenceljni po eden v avtu vozimo, ker drugače nikamor ne prideš.
 
Nazadnje urejeno:
22. jul 2007
13.433
1.672
113
124
Hebemti te železnice. Dejte mi povedat če je to normalno, je to vsakodnevno ali občasno. Praktično se ne vozim in ne vem.

Včeraj vlak bi moral iti iz Ljubljane ob 16.55 uri. Vlak krene z 15 minutno zamudo. Moral bi biti v Brežicah ob 18.38. Ob 18.30 se vsedem v avto in grem mladiča čakat na postajo. Ko se vsedem v avto prleti sms, da so komaj v Hrastniku. Grem domov, malo počakam in sem ob 19.05 na postaji. Vlak pripelje ob 19.25 (47 minut zamude).

Ko čakam na peronu, tisti nežni erotični ženski glas ob 19.21 pove, da vlak iz Dobove za Ljubljano, kateri bi moral biti v Brežicah že 3 minute prej (ob 19.18) ima predvidoma 20 minut zamude.

Dejete mi rečt če je to res normalno. Res da letna študentska karta za neomejeno voženj in vse možne relacije stane 200 eur, ampak ta usluga ni vredna 20 EUR. Se to dnevno dogaja?

Ne predstavljam si vsakodnevno se vozit na šiht z tem šalabajzarji. Ob 04.00 bi moral bit na vlaku, da sem ob 07.00 v službi. In po 15.00 uri bi bil srečen če lahko ulovim vlak ob 16.00 in sem ob 19.00 doma. In naslednji dan ponovi vajo in to 5x na teden zaporedoma.

Po ene pol leta bi resno razmišljal o samomoru, po 1 letu bi ga pa že tretjič delal če bi prvič in drugič spodletelo.

Če bi blo to za Japonskem bi verjetno kompleten zaposlen kader naredil harakiri.

Ni čudno da se Slovenceljni po eden v avtu vozimo, ker drugače nikamor ne prideš.
Ja, to je kar več ali manj stalnica zadnje čase.