Uradno se proga imenuje Grosuplje - Kočevje, zato naj bi vlaki potekali na tej relaciji in je Grosuplje končna postaja (tako kot na ostalih reginalnih progah (Celje - Velenje, Ljutomer - Gornja Radgona,...) s prestopom na drug vlak na končni postaji. Izjemoma (ponavadi v konciah) se uvede direktni vlak do večjega pomembnega središča (ponavadi LJ al MB,...). V večini je za ta prestop v Grosuplju planiranih 5 min razen za prej omenjeni par vlakov, kjer se na prestop čaka slabo uro in kot tak verjetno bolj pride v upoštev potnikom katreih cilj je Grosuplje.To so grosupeljski trgovci predlagal, da bodo ljudje v njihovih trgovinah denar zapravljal. Al pa gostinci okol ZP
Če se je kdo v vozni red spuščal, je opazil da tudi polovica vlakov ustavlja samo na vsaki drugi postaji.
pozabili so tudi omeniti, da bo zaradi tega še večkrat spuščena rampa na Škofljici in posledično še hujša gužva po cesti do Kočevja. Sploh pa še po tem, ko bodo uredili želežniško v Grosuplju...
Bedarija prve klase, da se gleda samo iz enega vidika in da se hvalijo, da so zagnali progo. Me pa res zanima, kak bo izplen tega.
Zaradi zgoraj omenjenga dejstva, da potniki v Grosuplju prestopijo na vlak iz Novega mesta (in obratno) se zapornice v Škofljici ne bodo spuščale nič bolj pogosto. Razen seveda za tiste 2 ali 3 vlake, ki vozijo direktno brez prestopanja (kar pa je nažalost ravno v času prometih konic :S )
Nazadnje urejeno: