Slovenske železnice

jello

Guru
22. sep 2008
10.131
3.875
113
Zakaj vlakec lahko spucajo v enem dnevu, izlive ljubezni s katerimi je JJ-jevec pred 5+ leti ponečedil avtobusne postaje pa še danes gledamo?

Grafiti na vlakih so dejstvo in zavarovanje pred njimi vkalkuliran strošek. In potacan vlak je cenejši kot njegova obramba (ja, celo sž kot sinonim odlagališča za zaslužne ne ravno brihtne kadre premore toliko pameti da ne bi tako kot alter branil vlaka s tanki in topovi).
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Verjetno zato, ker avtobusne postaje nimajo antigrafitne folije in je odstranitev veliko bolj zahtevna
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.642
6.700
113
pri taščici
Haha, a s tvojim Suzukijem?
Saj nimaš(nisi imel) gsxr 1000. Tisto je motor.
Sem prepričan da ne prideš v 40 minutah iz centra Lj v Kočevje. Tolikokrat sem pa že šel po tej poti da vem da ni možno.
Avto lahko izbiraš po želji.
Tako btw, Google pravi točno 60 minut. V nočnem casu.
Naj ti guardy pove čas potovanja Škofljica center lj recimo ob 7 zjutraj.
Ali pa Pijava gorica center lj.
Da bo Google 50% počasnejši od tebe je iluziorno pričakovati.
Ja če bi cesto zaprli za namen dirke.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.642
6.700
113
pri taščici
Pa da se vrnem na železnico do Kočevja.
Pred 120 leti so jo s krampi, lopatami in konji zgradili v enem letu.
Sedaj smo jo z vso mehanizacijo obnavljali 12 let.
Obnova 49 km dolgega odseka je stala 100mio. Torej 2mio/km, oziroma 2k€/m¹ proge.
To je približno 4x vrednost novozgrajenega m2 stavbe brez zemlje.
Vem da m1 ni enako m2, ampak res bi bilo zanimivo dobiti strošek kalkulacije materiala in dela.
Sedaj pa Kočevarji se zadovoljni niso z voznim redom vlakov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in mirsi

Floki

Guru
6. sep 2007
10.097
3.173
113
Nekaj časa sem spremljal to obnovo, ja drago veliko je šlo v obnovo postaj, kar nekaj so jih zgradili. Predvsem pa se gradi precej drago, ampak če država plača se lahko.
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Pa da se vrnem na železnico do Kočevja.
Pred 120 leti so jo s krampi, lopatami in konji zgradili v enem letu.
Sedaj smo jo z vso mehanizacijo obnavljali 12 let.
Obnova 49 km dolgega odseka je stala 100mio. Torej 2mio/km, oziroma 2k€/m¹ proge.
To je približno 4x vrednost novozgrajenega m2 stavbe brez zemlje.
Vem da m1 ni enako m2, ampak res bi bilo zanimivo dobiti strošek kalkulacije materiala in dela.
Sedaj pa Kočevarji se zadovoljni niso z voznim redom vlakov.

Malenkost so vseeno spremenili/dodelali vozni red od objave članka v oktobru -> https://potniski.sz.si/wp-content/uploads/2020/12/18_Ljubljana-Kocevje.net-1.pdf

Sedaj vozijo vlaki tudi ob nedeljah (ne pa ob sobotah!?). Recimo večerni, ki štarta ob 19:08 je primern za dijake/študene, ki se po koncu vikenda vračajo v Ljubljano ipd.

Je pa res, da iskalnik te povezave ne najde. Verjetno zaradi prilagojenega voznega reda v času korone.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
21.033
9.668
113
Haha, a s tvojim Suzukijem?
Saj nimaš(nisi imel) gsxr 1000. Tisto je motor.
Sem prepričan da ne prideš v 40 minutah iz centra Lj v Kočevje. Tolikokrat sem pa že šel po tej poti da vem da ni možno.
Avto lahko izbiraš po želji.
Tako btw, Google pravi točno 60 minut. V nočnem casu.
Naj ti guardy pove čas potovanja Škofljica center lj recimo ob 7 zjutraj.
Ali pa Pijava gorica center lj.
Da bo Google 50% počasnejši od tebe je iluziorno pričakovati.
Ja če bi cesto zaprli za namen dirke.
1h15min ob normalni vožnji in brez večje gužve v Lavrici/Škofljici in Ljubljani. Kakor hitro je v Škofljici ali kje drugje gužva, se čas podaljša.
Verjetno bi se dalo prit v 40ih minutah z motorjem in kamikaze stilom vožnje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in Hanzi

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Še povezava do publikacije v kateri je predstavljena kratka zgodovina proge, faze modernizacije proge , SVN, pomen modernizirane proge skozi oči županov Dobrepolja, Kočevja, Grosuplja, Osilnice, Loškega potoka, Sodražice, Ribnice in Velikih Lašč. Predstavljeno je upravljanje z železnico, železniškimi objekti, gradnja prog in objektov ter lastništvo, predstavljena železniška mreža v Sloveniji ter tekoče investicije na tem področju.
V drugi polovici brošure pa so predstavljene na kratko investicije v letu 2021, zanimivi podatki o železniški infrastrukturi v Sloveniji ter tudi nekaj nasvetov za ustrezno sožitje ob pomembni prometnici. Posebej so inormacije namenjene tistim, ki bodo vlak uporabljali za odhod v šole ali pa v službe, možnosti P+R, ali pa izletnikom ter tistim, ki bi radi spoznali domovino s prevozom po tirih ter na pot na vlak vzeli svoja kolesa. Predstavljene so tudi različne ugodnosti pri nakupu vozovnic.

Za čas od 3. do 31. januarja bo veljala ugodnost 50% popust pri nakupu vozovnice za potnike na relaciji Ljubljana-Kočevje in obratno.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf in Hanzi

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Hanzi, Lahko se pa z vlakom po progi zapelješ pa v živo prečekiraš :D Do konca januarja za pol cene

Velik del zneska so pojedle tudi varnostne naprave na progi in na cestnih prehodih, sicer pa je v brošuri tudi razdeljeno kolk je kej stalo in od kje tak znesek na koncu
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Pri kočevskem vlaku so nekaj stvari pozabili omeniti:

Ker v Grosupljem trenutno ni dovolj peroniziranih tirov, na postaji ne morejo biti trije potniški vlaki istočasno. Od šestih povezav iz Kočevja proti Ljubljani sta tako kar dve taki, da morajo potniki v Grosupljem prestopiti, najbolj zoprna pa je gotovo povezava z odhodom pet pred dvanajsto uro, saj morajo potniki v Grosupljem na naslednji vlak čakati kar 47 minut. Podobno je v nasprotno smer, saj je treba prestopiti kar pri štirih od sedmih povezav, če bodo šli potniki iz Ljubljane ob 9:18, pa bodo na prestop v Grosupljem čakali neverjetnih 49 minut.

V Ljubljano se vedno vozim čez Ig, ker je manj gužve. Do Prul, kjer se večinoma ustavljam, se vozim iz Kočevja uro in deset minut.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.642
6.700
113
pri taščici
To so grosupeljski trgovci predlagal, da bodo ljudje v njihovih trgovinah denar zapravljal. Al pa gostinci okol ZP
Če se je kdo v vozni red spuščal, je opazil da tudi polovica vlakov ustavlja samo na vsaki drugi postaji.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Pri kočevskem vlaku so nekaj stvari pozabili omeniti:



V Ljubljano se vedno vozim čez Ig, ker je manj gužve. Do Prul, kjer se večinoma ustavljam, se vozim iz Kočevja uro in deset minut.

pozabili so tudi omeniti, da bo zaradi tega še večkrat spuščena rampa na Škofljici in posledično še hujša gužva po cesti do Kočevja. Sploh pa še po tem, ko bodo uredili želežniško v Grosuplju...

Bedarija prve klase, da se gleda samo iz enega vidika in da se hvalijo, da so zagnali progo. Me pa res zanima, kak bo izplen tega.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.131
3.875
113
Kakšen pa je sploh lahko? Takšen kot v Bohinju, kjer odprejo brezplačni bus, potem že prvi mesec ugotovijo da je ceneje če 5x pelje prazen kot če to naredi 10x. V drugem mesecu ugotovijo da lahko prazen vozi tudi samo 2x na dan in samo ob lepih koncih tedna. Folk pa ga ne uporablja ker je tistih nekaj voženj v tednu tako malo da jih je nemogoče racionalno uporabit.

Tale vlakec še dobro štartal ni pa se že ****** da vozi prepogosto.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.522
2.892
113
v lokalni ostariji
Pa da se vrnem na železnico do Kočevja.
Pred 120 leti so jo s krampi, lopatami in konji zgradili v enem letu.
Sedaj smo jo z vso mehanizacijo obnavljali 12 let.
Obnova 49 km dolgega odseka je stala 100mio. Torej 2mio/km, oziroma 2k€/m¹ proge.
To je približno 4x vrednost novozgrajenega m2 stavbe brez zemlje.
Vem da m1 ni enako m2, ampak res bi bilo zanimivo dobiti strošek kalkulacije materiala in dela.
Sedaj pa Kočevarji se zadovoljni niso z voznim redom vlakov.
Samo v vednost... M2 novogradnje je vsaj 1500 ali malo več ;)
 
  • Wow
Reactions: Hanzi