Slovenske železnice

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.827
5.933
113
Katastrofa. Taki incidenti na naših železnicah sploh niso redkost.
V oktobru je tudi delavec umrl.
https://www.24ur.com/novice/crna-kr...ak-zbil-delavca-poskodbe-so-bile-prehude.html
Predstavljal bi si en incident na 30 let, ki te poduči, kaj je narobe v varnostnih protokolih. Ne pa vsaka dva meseca.
Iz videa v članku

1:31 letos dve nesreči
oktober - Pako pri Borovnici
julija - Podgrad pri LJ



posnetek vožnje iz KP v LJ
od 1:27:12 je Prestranek

1:30:22 je en železniški prehod (brez zapornic), pomoje so bili tu

na sliki 8/14 https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2023/12/21/66144078.jpg
je kamen s številko 636 (vlak ustavljen), pogled na vlak od zadaj (drugače bi se videle poškodbe na odbijaču , video rtvslo 0:21)

taisti kamen se vidi na 1:30:39
na 1:30:53 je kamen s številko 635

na 1:31:36 je železniški prehod z zapornicami

1:33:24 je Postojna
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.827
5.933
113
edit

tole je 1 leto star posnetek, LJ -> KP
1:08:35
in prehoda brez zapornic ni več videti
plošča za solarno napajanje -> plošča za solarno napajanje je bil prehod brez zapornic

vs
5 let star posnetek KP -> LJ
1:30:22 je prehod brez zapornic -> 3 stebre naprej je plošča za solarno napajanje, ampak ga na novejšem posnetku ni



Edini železniški prehod (z zapornicami) je potemtakem na
1:31:36
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.363
6.148
113

Direktor družbe SŽ – Infrastruktura Matjaž Kranjc:

- 07:40 se je delovna skupina prijavila pragovnemu prometniku v center vodenja prometa Postojna. Pragovni prometnik je nastavil opozorilo na signalno varnostno napravo, ki opozarja na delovno skupino. Z vsakim poizkusom postavitve vlaka na ta tir naprava opozarja, ali je bila skupina obveščena, potrebna je dvojna potrditev, šele zatem lahko vlak postavi na tir. Varovalke so bile tudi po nesreči še vedno označene.
- 07:44 so zahtevali obveščanje o vožnjah vseh vlakov
- 08:09 prvi vlak so bili pravilno obveščeni
- 09:09 skupina glede na posnetke ni bila obveščena, čeprav je bilo v sistemu potrjeno

Delavci so postavili tudi opozorilne oznake na pravilni razdalji in strojevodja je večkrat opozoril z dolgim piskom. Orodje, ki so ga uporabljali, ropota. Stadlerjev potniški vlak je tišji in tudi ne povzroča tresljajev tako kot tovorni vlaki. Čuvaj je zaradi krivine prepozno opazil vlak.
 
  • Žalosti me
Reactions: Pepe in Jeri

matej_

Guru
25. okt 2007
2.126
656
113
recimo mi v letalstvu uporabljamo t.i "swiss cheese model", katere rezine sira predstavljajo varovalke, da ne pride do nesreče. ko se "luknje" poklopijo nastane nesreča.
20130926-224131.jpg


verjetno je pri železnicah zelo podobno, če ne celo enako.

na žalost nesreče se dogajajo, so se dogajale in se bodo dogajale.
te "rezine sira" pa zmanjšujejo verjetnost nastanka izrednega dogodka.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.363
6.148
113

Stanovalci v centru Ljubljane in za Bežigradom v zadnjih dneh slišijo pogostejše piskanje vlakov kot običajno. Vlaki zelo pogosto, tudi večkrat na uro, glasno opozarjajo, da vozijo mimo. Prebivalci bližnjih ulic in mimoidoči se zato zaskrbljeno sprašujejo, kaj se dogaja.
Kot so za N1 pojasnili na Slovenskih železnicah, je razlog za ta opozorilna znamenja začetek gradbenih del na nadvozu nad Dunajsko cesto.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113

Direktor družbe SŽ – Infrastruktura Matjaž Kranjc:

- 07:40 se je delovna skupina prijavila pragovnemu prometniku v center vodenja prometa Postojna. Pragovni prometnik je nastavil opozorilo na signalno varnostno napravo, ki opozarja na delovno skupino. Z vsakim poizkusom postavitve vlaka na ta tir naprava opozarja, ali je bila skupina obveščena, potrebna je dvojna potrditev, šele zatem lahko vlak postavi na tir. Varovalke so bile tudi po nesreči še vedno označene.
- 07:44 so zahtevali obveščanje o vožnjah vseh vlakov
- 08:09 prvi vlak so bili pravilno obveščeni
- 09:09 skupina glede na posnetke ni bila obveščena, čeprav je bilo v sistemu potrjeno

Delavci so postavili tudi opozorilne oznake na pravilni razdalji in strojevodja je večkrat opozoril z dolgim piskom. Orodje, ki so ga uporabljali, ropota. Stadlerjev potniški vlak je tišji in tudi ne povzroča tresljajev tako kot tovorni vlaki. Čuvaj je zaradi krivine prepozno opazil vlak.

Tole je bedarija za medije. Orodje ki ropota je kaj? Če so delali na tirih so lahko menjali oz. zategovali vijake na švererjih (motorni udarni vijačnik?), to delata dva s strojem ostali stojijo zraven. Če so večje dela je itak tir zaprt. Če niso delal direktno na tirih potem se po protokolu ne smejo zadrževat na tiru. Strojevodja je dolžan piskat če so označene dela, če vidi ljudi na tirih pa je dolžan zavirat. Potniški štadler se ustavi dokaj hitro če je potreba, nito tovorni vlak.

Pa vlak se zelo redko direktno prej sliši, tudi recimo stare potniške dizel fiate. Sliši se đuro đakovič (tovorne) lokomotive ko vlečejo celo kompozicijo, ostalih vlakov ne. Se pa čisto lepo na tirih čuti oz. sliši da se bliža vlak, pa na električnih vodih kjer je vlak na elektriko. Sami tiri "sikajo" pa tudi el. žice vibrirajo in oddajajo značilni zvok. In vsak ki dela na železnici bi moral poznat ta zvok.

Omenjanje krivine na progi je pa tudi smešno. Proge imajo max. krivino tako da vseeno vlak zagledaš 5-10 sekund prej preden pride do tebe. Tudi če je šel vlak 80 (dvomim, ampak toliko je itak max. proge) je vseeno čudno da zgazi 6 ljudi.

Pod črto, tudi če je vlak "nekdo" pozabil napovedat so bile vsaj še 3 dodatne napake v protokolu varnosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in irwin

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.177
1.187
113
Ti misliš, da je vlak avto, in se ustavi v par metrih, pa ni temu tako.
Če so peli hrupni delovni stroji, vlaka in tresljajev niti zaslišali niso in so bili ob glavo.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.110
3.171
113
Tole je bedarija za medije. Orodje ki ropota je kaj? Če so delali na tirih so lahko menjali oz. zategovali vijake na švererjih (motorni udarni vijačnik?), to delata dva s strojem ostali stojijo zraven. Če so večje dela je itak tir zaprt. Če niso delal direktno na tirih potem se po protokolu ne smejo zadrževat na tiru. Strojevodja je dolžan piskat če so označene dela, če vidi ljudi na tirih pa je dolžan zavirat. Potniški štadler se ustavi dokaj hitro če je potreba, nito tovorni vlak.

Pa vlak se zelo redko direktno prej sliši, tudi recimo stare potniške dizel fiate. Sliši se đuro đakovič (tovorne) lokomotive ko vlečejo celo kompozicijo, ostalih vlakov ne. Se pa čisto lepo na tirih čuti oz. sliši da se bliža vlak, pa na električnih vodih kjer je vlak na elektriko. Sami tiri "sikajo" pa tudi el. žice vibrirajo in oddajajo značilni zvok. In vsak ki dela na železnici bi moral poznat ta zvok.

Omenjanje krivine na progi je pa tudi smešno. Proge imajo max. krivino tako da vseeno vlak zagledaš 5-10 sekund prej preden pride do tebe. Tudi če je šel vlak 80 (dvomim, ampak toliko je itak max. proge) je vseeno čudno da zgazi 6 ljudi.

Pod črto, tudi če je vlak "nekdo" pozabil napovedat so bile vsaj še 3 dodatne napake v protokolu varnosti.

Tudi sam sem že nekajkrat delal na železnici pa ti lahko povem da potniških vlakov ne slišiš prav hitro. Mi sicer nismo imeli ljudi ki bi stali tam in gledali kdaj pride vlak. Za razliko od teh delavcev tudi ni bilo glasno tako da slisiš vrv kakih 15-20 sekund prej, če bi bilo hrupno seveda ne bi vedel dokler ga ne zagledaš. Če gledaš v napačno smer....
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.123
113

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.354
9.596
113
EU
To se reši kot pri avtomobilih na cesti. Takoj z novimi znaki znižajo hitrost na petdeset.