Slovenske železnice

krko

Guru
5. sep 2010
2.745
1.421
113
Katastrofa. Taki incidenti na naših železnicah sploh niso redkost.
V oktobru je tudi delavec umrl.
https://www.24ur.com/novice/crna-kr...ak-zbil-delavca-poskodbe-so-bile-prehude.html
Predstavljal bi si en incident na 30 let, ki te poduči, kaj je narobe v varnostnih protokolih. Ne pa vsaka dva meseca.
Tudi v juliju :(

 
  • Žalosti me
Reactions: Pepe

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.947
11.062
113
pa kolk je vlak peljal 300? to mi je kr uganka
ker tole je očitno v grupo zapeljal
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.052
113
Pred časom sem slišal zgodbo, da je delavce pometalo in poškodovalo, ko so delali na sosednjem tiru na dvotirni progi, ker so so se nahajali preblizu tira po katerem je potekal normalen promet. Ampak sem mislil, da pripovedovalec pretirava ali celo laže, ali pa delavci niso delali po navodilih. Očitno tudi pri hitrostih naših vlakov umik ni ravno preprost.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Enkrat sem stal blizu, ko so nekaj delali na železnici in je po walkie-talkiju nekdo z rumenim jopičem (mislim da je pisalo "vodja gradbišča") prejel poziv. S piščalko je zažvižgal in so se vsi umaknili s proge. Ko so se vsi umaknili, je javil nazaj. Vlak je medtem stal malo proč in po obvestilu speljal.

Sem prepričan, da obstajajo natančna navodila in postopki.

Danes je šlo torej več stvari narobe. Strojevodja očitno ni bil seznanjen z deli, nekdo ni obvestil delavcev.

Mislim tudi, da bo moral kdo od vodilnih odstopiti (generalnemu so sicer prejšnji teden podaljšali mandat).

Včasih (za vsaj 5 let nazaj lahko to potrdim) je vsaka enota delavcev na progi imela "stražo" oz. "čuvaja" in to v obe smeri, torej dva delavca tam, samo da sta gledala ali prihaja vlak (bila sta načeloma iz sekcije ŽIPa [železniško invalidsko podjetje]). Seveda naše železnice nebi bile železnice, če se ni ta protokol uporabljal tudi na zaprtih progah, recimo še bolj banalno na takih kjer manjkajo tiri (ne to ni hec)! :valjamse:

To da vlaki ne voziijo, že ko se izvaja manjša dela je itak stalnica, recimo kosijo travo/grmovje in potem cel dan ni rednega vlaka na celem odseku proge (izgovor spet varnost), ampak vozi avtobus.

Vse SŽ proge imajo še iz časov AO izogibališča za obhodnike (tudi nek arhaičen poklic) in recimo na mostovih, tunelih ipd. te vlak ne more presenetit ker je vsakih 50m lepo označeno izogibališče, kamor je vsak "pešak" dolžan it če sliši vlak.

Tako da glede na vse arhaične varnostne protokole, ki so dejansko bulletproof me res zanima kaj so tu narobe naredili. Dvotirna proga pa so popravljal napačen tir?
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.786
549
113
42
povsod malo
Pred časom sem slišal zgodbo, da je delavce pometalo in poškodovalo, ko so delali na sosednjem tiru na dvotirni progi, ker so so se nahajali preblizu tira po katerem je potekal normalen promet. Ampak sem mislil, da pripovedovalec pretirava ali celo laže, ali pa delavci niso delali po navodilih. Očitno tudi pri hitrostih naših vlakov umik ni ravno preprost.
Sem doživel podobno pred rampami ko je šel brzi mimo in sta dva kolesarja padla verjetno vakum za vlakom ali pa vetra.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in jendomen

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Včasih (za vsaj 5 let nazaj lahko to potrdim) je vsaka enota delavcev na progi imela "stražo" oz. "čuvaja" in to v obe smeri, torej dva delavca tam, samo da sta gledala ali prihaja vlak
To tudi meni ni jasno - to je zadnja linija obrambe in to ne bi smelo manjkat (ker tudi če je nekdo pozabil obestiti delovno skupino o prihodu vlaka, bi ta ukrep poskrbel, da vlak vidijo in se umaknejo). Se pa ne bi čudil, če bi to ukinili zaradi varčevanja, recimo ...
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.091
448
83
45
dolenska
Vlaki so žive jebe. V otroštvu sem večkrat šel s dedijem na obhod. Bil je obhodnik in na določeni trasi 2x na dan prehodil progo. Nevem, če še obstaja ta poklic. Ni, zanimivo mi je bilo, ko sva stala pred tunelom in je vlak prihajal, je najprej začelo pihat. Če ga vidiš je že prepozno. Tolk hrupen a morilski na polno. Ko sem še delal na gradbišču, na progi, sem imel na vsaki strani čuvaja, ki sta imela vozni red. Seveda je kak vlak prišel tut tko, to so bili tovorni. Ko je čuvaj javil, si imel par minut za odmik. Ker smo imel enga tonca goseničarja, je bilo kr adrenalinsko. To je bilo ene 15 let nazaj. Obhode se delal pa 40 let nazaj. Tukaj na tem gradbišču je nekdo zaspal. Tle je človeški faktor zajebu. Al je bil oa fantomski vlak
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rekreacija

luka51

Guru
16. avg 2007
14.471
5.766
113
Oprosti, odsotnost nasilja enačiš z odsotnostjo kazni. Ne rabiš nič več povedat. Za postavljanje meja ne rabiš palice, niti pasu.
.
Sem ti že 15x napisal da ni debata o nasilju ampak vzgojnem šamarju. Če ti ni jasna razlika je tvoj problem. In ja eni rabijo šamar, eni dva. Eni pač samo besedo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.982
6.870
113
pri taščici
Marko Juhant ima precej dobrihbidej kako vzgajat brez nasilja.
Edino ne vem zakaj je pustil sluzbo direktorja v Radečah (ce imam pravi podatek nekje "zapisan") in sel samostojno pot.
 
  • Všeč mi je
Reactions: visek_izobrazbe

jello

Guru
22. sep 2008
10.236
3.887
113
Sem ti že 15x napisal da ni debata o nasilju ampak vzgojnem šamarju. Če ti ni jasna razlika je tvoj problem. In ja eni rabijo šamar, eni dva. Eni pač samo besedo.

O tem govorim. Da preden si meni začel 15x pisat, bi raje 2x prebral da se je začelo s palico in pasom. Za vzgojni šamar teh dveh vzgojnih pripomočkov ne rabiš. Zato JA, debata JE o nasilju. In JA, SI falil.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.412
398
83
Ta nesreca je posledica neustreznosti postopkov na sluzbi varnosti pri delu na firmi. Tako na SZ kot izvajalcem"popravil". V generalu. Ce je zanasajo na gsm telefon in klici od postajnega mojstra do delovodje, adijo pamet.
 

kemb

Majstr
7. okt 2018
823
851
93
To tudi meni ni jasno - to je zadnja linija obrambe in to ne bi smelo manjkat (ker tudi če je nekdo pozabil obestiti delovno skupino o prihodu vlaka, bi ta ukrep poskrbel, da vlak vidijo in se umaknejo). Se pa ne bi čudil, če bi to ukinili zaradi varčevanja, recimo ...
Glede na pogoje katere smo dobili, da se lahko dela na območja železniške proge, čuvaja niso ukinili. To je bilo za drugo gradbišče.
Tako sem siguren, da tukaj bi morali biti.
Kaj se je dejansko zgodilo pa bo pokazala preiskava.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.412
398
83
To tudi meni ni jasno - to je zadnja linija obrambe in to ne bi smelo manjkat (ker tudi če je nekdo pozabil obestiti delovno skupino o prihodu vlaka, bi ta ukrep poskrbel, da vlak vidijo in se umaknejo). Se pa ne bi čudil, če bi to ukinili zaradi varčevanja, recimo ...
Delovna skupina bi morala ze pri odhodu na delo imeti izpis vlakov in casovnico na liniji predvidenega delovisca. In zakaj ne ce tega niso imeli? Potem lahko gremo na ustrezne tehnicne resitve varovanja delovisca....
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Delovna skupina bi morala ze pri odhodu na delo imeti izpis vlakov in casovnico na liniji predvidenega delovisca. In zakaj ne ce tega niso imeli? Potem lahko gremo na ustrezne tehnicne resitve varovanja delovisca....
Ja, ampak zaščita se dela v "plasteh". Izpis ob odhodu, pa klic pred vsakim vlakom, pa morda še kaj (npr. kaka elektronska varianta, da pred delom gori rdeči signal, razen če vodja ekipe ne pritisne na gumb, da so vsi umaknjeni s proge), pa za zadnjo linijo obrambe čuvaj, ki stalno opazuje progo (za obe smeri). Ker ena napaka se hitro pripeti, dve občasni, tri skoraj nikoli. In če imaš dovolj "plasti", je možnosti, da gre kaj takega narobe, neskončno malo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo