Glede na napisano ni kaj dosti za razmišljati - Passat ali Superb z dodatnim DCC za udobje in asistencami za pomoč pri vožnji. Kakorkoli obračaš, ne moreš mimo fizike in dejstva, da se bo nižji karavan praviloma peljal udobneje/tišje/varčnejše od SUV-a.Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
Glavni faktor pri avtu: nestresna in udobna vožnja na 6-8+ urnih službenih furah - večimona AC. Prostornost mi niti ni faktor, ker se večinoma vozim sam ali v dvoje.
Sem pa omejen na VW ali Škoda in budget tam 35 k€ (po ceniku je to običajno tam 41-42 k€).
Torej so opcije dejansko samo: spat Passat, Kodiaq, Superb ali Tiguan(?) - obvezno avtomatik.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Ti se imaš nekaj za bogega.Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
![]()
Ej, se spomnim armaturke svojega prvega avta, sarajevskega hrošča (VW) UNIS 1200J.
![]()
Volanmerilnikom količine goriva.![]()
Levo od volana ročica za smernike in vklop/izklop dolgih luči - desno od volana nobene ročice.
Na sredinski konzolizgoraj vrtljiv gumb on/off za brisalce in dvo-stopenjski izvlečni gumb za pozicijske/kratke luči.![]()
Spodaj izvlečni gumb za vse 4 smernike in "pumpica" za pranje stekel..![]()
That's it. Vsi podatki o vozilu/vožnji, ki jih človek potrebuje med premikom iz A do B.![]()
.
Se opravičavam za "off topic".
![]()
Sedaj si pa zamisli nekoga, ki je prešel iz konjske vprege na tega tvojega hrošča![]()
Sploh pa ne razumem zakaj jamraš nad manjkajočimi stikali. Še ene dve generaciji v razvoju vozil, pa boš imel manj stikal, kot pa v tvojem prvem hrošču![]()