...ksz
S testnim Kodiaq-om 2.0 tdi (190) 4x4 DSG prejšnji prevozil ca. 300 km.
Opažanja:
(v glavnem primerjava s trenutnim Passatom 2013 2.0 tdi (140) DSG)
- Visoko sedenje bi se bilo za navadit. Vseeno čuden občutek sedeti "kot na stolu" in "pod drugačnim kotom" dvigniti nogo, ko hočeš pohoditi zavoro. Širine avta bi se bilo tudi za navaditi, ob parkiranju sicer kamera, senzorji vse piska, utripa - preveč informacij. Samo navadni parkirni senzorji bi bilo čisto dovolj.
- V hitrejših ovinkih nagibanje karoserije levo-desno, zaradi višine seveda. Slab občutek.
- Kljub +50 km se ob gasu do podna - po občutku, nisem meril pospeškov - ne premakne tako hitro kot Passat. Kar malo traja, da se kaj zgodi.
OK, je nekaj težji, ampak ima pa tudi 50 km več.
- Radarski tempomat je zakon, čeprav po drugi strani tudi velika "potuha".
- "Navaden" tempomat(ko ni avta pred tabo) je pri Kodiaqu "preveč pameten". Primer: regionalna cesta z ovinki pri Passatu tempomat na 100 km/h konstantno drži to hitrost. OK, nekaj ovinkov je res kar ostrih, a vseeno še vsaj 10-20 km/h daleč od kakršnega koli zdrsa. Isti odsek ceste pri Kodiaqu tempomat na 90 km/h v ostrejših ovinkih sam od sebe, ne samo popušča plin, ampak dejansko zavira. WTF?? Kaj to "tempomat" meri stranske pospeške in je "sam pameten", kdaj si prehiter v ovinku? Kako pa tempomet "ve" kakšna je podlaga? Dež, sneg ali lep sončen dan?
- Držala za pijačo na sredinski konzoli neuporabna za pločevinke formata energijskih napitkov - se poliva. Kamionska vzvratna ogledala in prestavna ročica - krneki.
- Ni možno nastavljati jakosti osvetlitve armature - ponoči mi je presvetla - OK, dopuščam, da se to da nastaviti kje na 3. nivoji 5. menija, ampak preprostega "koleščka" na armaturi za ta namen nisem našel.
- Na ekranu in "Klavierlack schwarz) površinah se vidi vsak prstni odtis in prahec. Nadležno.
- Navigacije in ostalih "milijon nastavitev" nisem preizkušal.
Fazit: Kaj pa vem?
Disclaimer.
Gledam za alternativami za menjavo nekje v letu dni, ko bo trenutni (službeni) Passat obrnil 200 kkm.
Glavni faktor pri avtu: nestresna in udobna vožnja na 6-8+ urnih službenih furah - večimona AC. Prostornost mi niti ni faktor, ker se večinoma vozim sam ali v dvoje.
Sem pa omejen na VW ali Škoda in budget tam 35 k€ (po ceniku je to običajno tam 41-42 k€).
Torej so opcije dejansko samo: spat Passat, Kodiaq, Superb ali Tiguan(?) - obvezno avtomatik.
Ali pa kar trenutnega zvozim dokler ne razpade.