...ksz
Sem v podobni situaciji naročanja novega službenega avta - Kodiaqa odpisal po 20 km testni vožnji. To opevano "visoko sedenje" (še) ni zame + sediš kot na stolu in na vsakem rondoju se, za moj okus čisto preveč, guncaš levo desno.
Sedaj se odločam med Passatom in Superbom pa me razlika v ceni (če jo je sploh kaj
) ne prepriča za Škodo.
Razmišljam nekako takole:
- Passat Variant R-Line DSG 150km +DCC, +asistenčni sistemi +top sedeži + itd... ...po ceniku tam 40 k€ bi se dalo dobiti za okrog 34-35 k€
- Škoda Superb Combi L&K DSG 190km 4x4 +skoraj vse od dodatne razen kljuke... ...po ceniku tam +45 k€ ponujajo za nekih 39 k€
Minusi Škode: nima LED luči, nima digitalne armature ... ...je še vedno "le" Škoda.
Če bi se tako top opremljeno Škodo s ceno s cenika +45 k€ dobilo za tam 34-35 k€ bi se verjetno odločil za Škodo, tako pa bo verjetno kar Passat.
Dasiravno sem začel razmišljati tudi o Mazdi 6 175km, AVT, 4x4, ki so po ceniku okrog 35 k€ in bi se jo verjetno dobilo za nekaj čez 30 k€.. ...sploh ni slaba možnost...
...je pa "žal" v firmi (mednarodno podjetje v tuji lasti) "zaželeno" - beri, da je za "odstopanja" potrebna posebna odobritev "z vrha" - da se za službena vozila kupujejo avtomobili (Nemške - Evropske/VW Grupa) proizvodnje, ker tudi firma naredi 95% posla v teh državah in je politika firme, da se podpira evropsko industrijo. Kar je, če smo iskreni, tudi pravilno.