Ravno o tem sem razmišljal. V avto salonu sem se najprej usedel v Q5, nato pa v Kodiaqa. Kljub temu, da je zgoraj pisalo da naj bi bila avta praktično enako velika, je Q5 noter (vsaj na videz) precej bolj utesnjen. Verjetno je stvar tudi v tem da so vrata bolj obložena, pa d aima cel avto malo bolj položno obliko itd..., ampak vsaj na (subjektivni) občutek je prostornost prej bližje Q7 kot Q5.
Da ne bi kdo mislil da namigujem da gre za ista avta ali kaj podobnega. Glede lege, opreme, motorjev, izdelave, udobja in še marsičesa je že Q2 boljši od Kodiaqa, zadeva, kot je Q7 pa je itak par klas višje. A to seveda tudi fajn plačaš, saj je recimo že dober Q2 lahko 50 jurjev, Q7 pa je (vsaj) 50 jurjev več, lahko pa še bistveno več.
Obstaja pač možnost kupit velik, uporaben in nasploh soliden avto za denar, ki je še nekje v rangu dveh solidnih (recimo povprečnih) slovenskih dohodkov in ljudje so to očitno zagrabili.
Da ne bi kdo mislil da namigujem da gre za ista avta ali kaj podobnega. Glede lege, opreme, motorjev, izdelave, udobja in še marsičesa je že Q2 boljši od Kodiaqa, zadeva, kot je Q7 pa je itak par klas višje. A to seveda tudi fajn plačaš, saj je recimo že dober Q2 lahko 50 jurjev, Q7 pa je (vsaj) 50 jurjev več, lahko pa še bistveno več.
Obstaja pač možnost kupit velik, uporaben in nasploh soliden avto za denar, ki je še nekje v rangu dveh solidnih (recimo povprečnih) slovenskih dohodkov in ljudje so to očitno zagrabili.