Verjetno je vsem jasno, da se tukaj pogovarjamo o polnjenju neto kapacitete, ker dostopa do bruto kapacitete kot voznik pač nimaš.Itak pa se EV ji ne polnijo 0-100, ker ne izkoriscajo polne kapacitete baterije. Zato pa obstajat pojma neto in bruto kapaciteta. Pri nekaterih je kar velika razlika, pri nekaterih ne. Enih sploh ne mores napolnit na 100% bruto kapacitete, ene pa lahko (kar ni OK), posledica so pa tudi nerealne razlike pri EPA dosegih.
Pa v davčno olajšavo gre če vzameš na firmo in boniteta je precej nizja.
če bi ga lahko doma polnil sploh nebi razmisljal.
Neto kapaciteta je itak lahko karkoli, kolikor jo pač določi proizvajalec. Itak pa da je tako da manjše okno kot imaš za polnit boljše je za baterijo, vprašanje je samo kako ozko območje si pripravljen požreti in koliko ima to v resnici benefita.Verjetno je vsem jasno, da se tukaj pogovarjamo o polnjenju neto kapacitete, ker dostopa do bruto kapacitete kot voznik pač nimaš.
A obstaja kakšna raziskava, če je smiselno z vidika življenske dobe baterij tudi pri sodobnih baterijah recimo raje polnit med 20-80% kot pa 0-100% neto kapacitete?
Kaj pa za hybride?0,3%
Meni sam ni jasno kako bo v tem primeru s polnjenjem...zdaj dobiš kartico in tankaš...v primeru EV pa..ali bo delodajalec namontiral polnilnice v garaži ali se bo vse filalo na hitrih polnilnicah..ker eni verjetno ne bodo želeli doma filat ponoči na svoj štrom
Čeprav bi to zneslo 10 eur mesečno hehe..
hvala,..1,84% imaš, če ti služba krije še gorivo...1,5% je brez benza...pol so še neke vmesne, če delaš manj kot 500 km privat...