da se nekaj razumemo - na BMW dela tako kot mora, ne samo to, izrisuje ti se zasedenost cest in vse ostalo.
Drugo pa je, ce si to storitev zakupil ali pa si odvisen od javnih frekvenc.
Torej pri BMW ne dela iz "javnih" frekvenc za SLO, dela pa placljivo in to zelo dobro. Verjamem da je pri Mercedesu isto.
primer:
Bodi vesel, da ti ta online Traffic info dela vsaj s plačljivo varianto pri nas. Nekateri proizvajalci vozil, tudi če jim plačaš, ne podpirajo Slovenije.
Konkretno pišem za Mazdo - v vseh svojih vozilih, od nekje leta 2014 dalje, ponujajo navigacijo, ki ima iGO Primo sistem (podjetje NNG) in uporablja klasične zemljevide, ki jih imamo tudi na iGO aplikaciji na Androidu recimo.
Če želiš, da ti pri Mazdi deluje online Traffic info, moraš dokupit paket, ki traja 3 leta in stane okoli 140€. Ok, saj bi človek že dokupil ta paket in plačal zanj, samo kaj, ko pa Slovenija seveda NI vključena v ta online Traffic info, ki pa deluje v vseh spodnjih državah, samo pri nas seveda ne:
Greece, Poland, Ukraine, Canary Island, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, Russia, Turkey.
Spet smo pristali na sam začetek (10+ le nazaj) in lahko se samo sprašujemo - zakaj lahko na iGO Primo, ki ga namestiš na Android, lepo deluje online Traffic info (podatke vleče prek mobilnih podatkov oz. wifi), konkretno v Mazdinih navigacijah pa ne? Saj gre za popolnoma isto aplikacijo in isti sistem, ki prek spleta oddaja enake Traffic podatke. Slovenija je pokrita, Madžari (lastniki NNG) imajo online podatke za nas, samo našim nikakor ne uspe spraviti zadev do točke, da bi delale.
Govoril sem tudi že z NNG predstavniki in pri njih ni problem - oni imajo Slovenijo pokrito že dolgo let - kar je res, saj sem nekje leta 2015 tudi sam testiral online Traffic na raznih telefonih in tablicah, na katerih sem nameščal iGO Primo in že takrat je stvar lepo laufala. Ko sem jim omenil, zakaj stvar ne laufa v Sloveniji na nekaterih avto navigacijah, so me pa hladno obrnili na njih. Skratka - ping pong in enostavno sem "premali", da bi se "žilil" in pridobil konkreten razlog. Tudi iz Mazda Slovenije mi ne znajo odgovoriti na to vprašanje. In pa seveda tudi iz Mazda Germany, ki so baje "glavni" za EU support, ne - nekdo se ZELO spreneveda in nikakor "ne razume" mojega enostavnega vprašanja, tudi če jim ga zastavim v 10 različnih jezikih.
Pustimo DARS-ov javni oziroma brezplačni TMC, ki nima popolnoma nobene veze z online Traffic info. Gre v bistvu za dve ločeni zadevi - DARS TMC je namenjen samemu sebi, saj večina avto navigacij v ruti ne zna "konvertirat" in upoštevat podatke, ki pridejo prek radijskih valov. Opozorila so so samo narisana na zemljevidu Slovenije, če oddaljim navigacijo recimo - vidim narisane nesreče, dela na cesti itd...., ampak to je pa tudi vse - teh podatkov navigacija ne zna upoštevati nikjer. Še vedno me bo peljala skozi največjo gnečo, zato tej TMC podatki niso uporabni.
Zares škoda, da se nekaj, kar že obstaja in kar preverjeno dela že dolga leta, ne izkoristi za dobrobit vseh voznikov Sloveninstana.