SiMobilov "servis"

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Citat:
Uporabnik stein pravi:


PS: Če še kdo omeni 8 dni, ga ubijem.

grin1.gif


P.S.
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik nidan pravi:
Rok 8 dni velja v vsaki prodajalni, seveda, če vrneš v original embalaži.
Grem danes v Bigbang, vrniti v originalni embalaži. V roku 8 dni.

znanstvenipristop.press
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Simobil tukaj ni kriv. Do stranke mora izkazati dobro voljo, ker mu je to v poslovnem interesu. Tudi operaterju ni všeč, da stranke kupijo pri njih nov GSM, potem pa jim nagaja. Žal je odvisen od arhaičnih SLO zastopnikov in več kot nadomestnega telefona ne more zagotoviti.

Napake pa se dogajajo, a ne pozabimo, da je zanje kriv proizvajalec. On bi moral imeti ustrezno kontrolo kakovosti. Operater telefone le dobi, jih zloži v skladišče in prodaja.

Skratka, moje sožalje. Upam, da bo po popravilu celo deloval, kot se spodobi.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Jaz (ne jaz dobesedno, pač stranka) ima pogodbo z SiMobil.
Če pa ima SiMobil slabo pogodbo s slabim proizvajalcem, pa me nič ne briga.

Če bi jaz na tržnici prodajal kruh, ti kupec pa bi not odkril decimeterske črve, bi se zadovoljil z izgovorom "Joj, to pa je moj dobavitelj kriv, ne jaz" ? Kaj pa če bi on rekel "moka je bila kontaminirana, nisem jaz kriv" ?

Storitev mora opraviti tisti, ki je za to plačan. Če ne more, pol pa naj gre na zavod. (ali pa nateguje lahkoveren folk, to je tudi možnost)
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Razumem tvojo jezo in v zrak skačeš z razlogom. Bodimo pa dovolj korektni in raje povejmo, da je tvoj zaplet napaka proizvajalca Nokia v prvi in zastopnika v drugi liniji. Šele potem pride morda na vrsto Simobil.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik nidan pravi:
Rok 8 dni velja v vsaki prodajalni, seveda, če vrneš v original embalaži.
Grem danes v Bigbang, vrniti v originalni embalaži. V roku 8 dni.

znanstvenipristop.press
Vzeli so nazaj, a niso vrnili denarja temveč njihov bon.
Rok ne jemljejo tak strogo.
 

SkyNet

Zelenc'
8. maj 2008
20
0
1
Ne vem točno kako je z zakonom a iz strani operaterja ki ga zastopamo mi, smo dobili obvestilo da lahko stranki zamenjamo aparat če ga je prinesla nazaj v roku 24ur. Po preteku 24 ur od nakupa nismo dolžni storiti prav nič.
Tudi pred časom so nam na Tuš mobilu (ki ga hvalabogu ne zastopamo več) o reklamacijah govorili tako, da sem razumel da magičnega roka "8 dni" ni več.
Me zanima kako je to zakonsko urejeno, oziroma najbolje da kar sam pogledam
smile-1.gif
 

ArmanI

Pripravnik
27. okt 2007
608
0
16
8 dni ne obstaj pa si zapomnite, a k kupš avto ti ga tud v 8 mih dneh zamenajo?
 
Nazadnje urejeno:

wasiriki

Pripravnik
8. okt 2007
131
0
16
Meni je par mescov star telefon Nokia 6120 nehal delat sam od sebe, sm ga nesel na Simobil 12.5.2008, v ponedeljek bo 22 dni. Rekli so naj čakam cca 14 dni. Kaj naj nardim, da čimprej dobim svoj telefon nazaj?
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
če ga tako dolgo čakaš je problem v telerayu in ne si.mobilu.
dnevno se dostavljajo popravljeni telefoni v trgovine.

l.p. b
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik wasiriki pravi:
Meni je par mescov star telefon Nokia 6120 nehal delat sam od sebe, sm ga nesel na Simobil 12.5.2008, v ponedeljek bo 22 dni. Rekli so naj čakam cca 14 dni. Kaj naj nardim, da čimprej dobim svoj telefon nazaj?

Verjetno imajo dren na teleray-u. Dnevno porihtajo ogromno aparatov.

lp
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Sj ponavadi je tko, da ko ti na (original) servisu dajo un piltek, da si k njim prnesu ta-pa-ta telefon, ti odčitajo imei kodo telefona ter serijsko kodo baterije...
smirk-1.gif



EDIT: Drugače pa, ka res mislte, d vs bodo na servisu nategnil s baterijo
stupid-1.gif
... oni dobijo te baterije po taki ceni, da se njim ne splača reskirat, da bodo pa naletel na enga, k si je zapisal številke baterije in telefona in vsega ostalega... Nevem, no, se mi zdi, da se včasih mal tlele pretirava...

Je biu kdo resno nategnen s strani serviserja pri mobilnih telefonih?
Druga baterija, drugo ohišje...
stupid-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Tale Zajec in baterije je en velik bulšit
smile-1.gif
.... edino ce gre za kaksnega garaznega serviserja...

Na pooblascenih servisih vedno pred stranko prepise serijsko stevilko telefona in serijsko stevilko baterije na delovni nalog, ki ga stranka podpise... in tudi dobi en izvod, s katerim potem dvigne telefon ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tako je. Edinole jaz sem imel srečo, da sem dobil tako nov telefon, kot baterijo. Stari dobri Ericsson T68 je spustil dušo ter so ga zamenjali s Sony Ericssonom T68 na katerega stara baterija ni šla.
smile-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
ksz..

no, meni je celo uspelo nesti GSM na Teleray in so mi dali nadomestnega. Popisali staro baterijo in GSM, dali številke na nalog, pa popisali enako za ta nadomestni GSM. Zdaj čakam, da vidim, kaj bo .. Javim, ko bo kaj :D
 

Semantique

Pripravnik
17. mar 2008
783
0
16
Jest: dvakrat sem najebal zaradi baterije. Enkrat sem bil še premlad, da bi zatežil, da popišejo baterijo, drugič je šlo pa za službeni telefon in nisem bil poleg. Ampak baterija je obakrat bila občutno slabša, preveč da bi bila ista kot prej.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Kam si pa dal to popravljat? Recimo za Teleray vem, da ze precej let popisuje tudi serijsko stevilko baterije na servisni nalog... Pri Svemi pa tudi vem, da to naredijo... Za kaksne "leve" servise pa nevem... in ne morem trditi, da tudi tako delajo...

In baterija lahko tudi manj drzi, ker so recimo nadgradili softver in so nastavitve po tem bile drugacne...