1. ZVPot določa, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka (§ 20/2 ZVPot). V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve (§ 20/3 ZVPot). Seveda v primeru, da podjetje da nadomestni izdelek velja, da tega daje do konca reklamacijskega postopka, ne le za določeno obdobje.
2. Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom (§ 20/1 ZVPot). Šele po preteku zakonskega 45 dnevnega roka za popravilo, ste upravičeni zahtevati drug, enak, brezhiben izdelek.
3. Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari (§ 483/1 OZ). Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari (§ 483/2 OZ). Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del (§ 483/3 OZ). V kolikor bo vaš izdelek popravljen v roku 45 dni, se garancijski rok podaljša za to obdobje. Opozarjamo vas tudi da zahtevate specifikacijo popravil, saj bo za zamenjane dele tekel nov garancijski rok.