SiMobilov "servis"

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Karkoli bodo že ugotovili, samo da imam GSM, ki je zanesljiv in dela
smirk-1.gif


V pon vzamem dopust, da bom lahko nesel tole reč na servis. Pismo, kam smo prišli
crazy1.gif
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Ne vem, kako je z garancijo v tem primeru. Nočem ničesar delati sam, da ne bodo potem rekli, da je delal OK, potem sem ga pa jaz z novim SW zje.al. Naj ga sami zrihtajo al pa dajo drugega. Samo da bo delalo ..
smirk-1.gif

 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
1. Vrjetno si mislu 5610, ane?
wink-1.gif


2. Za tole je kriv SW.
Pa, reku si, da popraviju v 2h. To je že res, sam kaj, ko imajo pred tvojim telefonom še xyz telefonov, in sta tiste 2 uri na vrsti šele po enmu tednu....


Kakorkoli, telefon boš dobil nazaj s popravljenim SW-jem in to je to
grin1.gif
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
da ti dajo nadomestni telefon je zgolj njihova dobra volja. bodi srečen da si ga vsaj dobil.
tongue-1.gif
 

Semantique

Pripravnik
17. mar 2008
783
0
16
1. ZVPot določa, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka (§ 20/2 ZVPot). V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve (§ 20/3 ZVPot). Seveda v primeru, da podjetje da nadomestni izdelek velja, da tega daje do konca reklamacijskega postopka, ne le za določeno obdobje.

2. Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom (§ 20/1 ZVPot). Šele po preteku zakonskega 45 dnevnega roka za popravilo, ste upravičeni zahtevati drug, enak, brezhiben izdelek.

3. Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari (§ 483/1 OZ). Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari (§ 483/2 OZ). Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del (§ 483/3 OZ). V kolikor bo vaš izdelek popravljen v roku 45 dni, se garancijski rok podaljša za to obdobje. Opozarjamo vas tudi da zahtevate specifikacijo popravil, saj bo za zamenjane dele tekel nov garancijski rok.
 

Semantique

Pripravnik
17. mar 2008
783
0
16
Te tri točke si sprintajte in dajte v okvir.

Proizvajalec sicer ni dolžen zagotoviti nadomestnega telefona, ima pa potrošnik pravico do povračila škode. To pa med drugim pomeni, da si lahko potrošnik za vmesni čas izposodi telefon, račun pa mu je dolžan poravnati proizvajalec.

V praksi torej proizvajalec kar brez zadržkov daje nadomestke.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
No vidš. To je blo že na bivšem forumu napisano. Pol smo se pa začel `kregat`, kolk denarja ti morjo vrnt in za KATERE nastale škode. Kaj, mu boš rekel, da si imel milijonski posel čez 1 dan in ker ti oni niso dali nadomestnega telefona, te kupec ni mogel poklicati in si ostal brez milijona? In zj ti mora pa ta milijon dat serviser?

Če se komu to sanja, nej sporoči, kako je s temu. V praksi vrjetno ni blo še takega primera?
 

Toncek

Pripravnik
10. nov 2007
159
0
16
Ustanoviš firmo za najem telefonov in si ga daješ v najem. Račun za najem potem izstaviš servisu, kot osnovo za poplačilo škode. Jih bo takoj minilo ne dajati nadomestne telefone.
smile-1.gif
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
sem koristil te zakone in celo prišel do novega telefona v vrednosti 720€, ker ga niso pravi čas popravili.
wink-1.gif
 

Semantique

Pripravnik
17. mar 2008
783
0
16
To boš težko dokazal, ker najbrž tvoj telefon ni bil edini, ki si ga imel pri roki. Ampak važno je, da si lahko mirne duše telefon nekje izposodiš, račun pa poravna proizvajalec.
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Mal off glede vsebine, ampak še vedno ..

Če te prav razumem, potem lahko npr. kupim aparat za merjenje tlaka v Sanolaborju, ugotovim, da pomanjkljivo dela, ga nesem nazaj, oni ga pošljejo na servis, meni pa morajo za ta čas dati v uporabo nadomestnega oz. povrniti škodo? Kaj storiti, če ne želijo ne enega ne drugega?

@ovca: da, 5610
redface-1.gif


P.S. Še vedno mi ni uspelo priti do Teleraya
smirk-1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Ponavad imajo vsi svoja pravila.
Pravila so ena in so zapisana v zakonu.

Seveda je najlažje nategovati neizobražen folk.

PS: Če še kdo omeni 8 dni, ga ubijem.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Iščem knjigo "Kako odstraniti sledove s prizoršča zločina, za telebane".
evil.gif