Simobil: sprememba intervala: 300% podražitev ali

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Klik ali SKB net. Je tko težko shraniti plačilo in vsakič vnesti le nov znesek in številko sklica? Koliko? 20 sekund za položnico?
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik Zenaj4 pravi:
Citat:
Uporabnik Edvard pravi:
Najbolje si je narediti trajnik - je še ceneje kot provizija za plačilo poločnice npr. v NLB Klik.
crazy1.gif

Imam slabe izkušnje s trajnikom. Ko sem odpovedal Telekom ISDN, se je Telekom spomnil, da je bil čas vezave 24 mesecev in ne 12. In so odtegnili 60.000SIT z računa. Videl sem jih šele čez 2 meseca, ko so ugodili reklamaciji. Nisem dobil niti obvestila oziroma opravičila, samo "položnico" za -60.000 in denar nazaj.

Simobil se je tudi že večkrat zmotil - sicer za manjše zneske. Pa Elektro narobe poračunal za nekaj 100€... Meni se te "direktne obremenitve" ne zdijo preveč zaupanja vredna rešitev.

Točno zaradi tega jaz nima nobenega trajnika razen pri fiksnih zneskih (zdravstveno zavarovanje, zavarovanje za avto).
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Je že kdo protestno sežgal svoj mobilnik zaradi, vaaauuuu, 300% podražitev, kot jamrajo zvrcni možje?
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Tako delam jaz in boljše alternative ne vidim. Nikakor ne pristanem na trajnik pri telefonskih računih.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Je že kdo protestno sežgal svoj mobilnik zaradi, vaaauuuu, 300% podražitev, kot jamrajo zvrcni možje?

Zaradi takih izjav in razmisljanja operaterji tudi lahko delajo take kartelske podrazitve...
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Earnhardt, spomni se prosim kdaj je bila zadnja podražitev,... pa boš videl da ni tako hudo,...če se boš malo ozrl naokrog boš videl tudi da je pokritost slovenije zelo dobra, da so storitve, kljub nižji porabi na zavidljivem nivoju,...

skratka kot je rekel coolpower, zvrcniljudje bodo pač plačevali malo več, normalni ljudje, ki se predstavijo, povejo kakšno frazo, se dogovorijo kar so se imeli za dogovorit in se vljudno poslovijo pa bodo imeli enak ali celo nižji račun,...
in seveda nekaj € bo padlo tudi operaterju,...

l.p. b
 
Nazadnje urejeno:

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
sorry imaš prav,... pred tem mailom sem bral nekaj tvojega in avtomatsko napisal tvoj nick,...
bom popravil,...

l.p. b
 

opabato

Zelenc'
4. jan 2008
8
0
1
Intervalmojstri!

Iz male kraje raste velika kraja.

In iz malega intervala raste veliki interval. (Iz sekundnega v 15 sekundnega in naprej v 60 sekundnega)

Če ste navdušeni, ko vam iz žepa neupravičeno jemljejo nekaj centov, potem jih pa vedno in povsod puščajte z nasmehom. Obenem pa prepričajte vse prijatelje in znance da so ti centi nepotrebni..

Operaterska inovacija pa je: "Cene storitev ni potrebno poviševati, saj lahko podaljšujemo interval
- to pa ni podražitev"

Uporabnike se ne deli po sistemu zvrcnimož in nakladače. Vsak naj plača toliko, kot je storitev uporabljal.

Nesmiselno je primerjati stare in nove račune.

Račun je lahko samo ene vrste - POŠTEN ZA VSE !

Če so cene prenizke jih povišajte, vendar za vse uporabnike enako.

In brez posmehovanja ,,malih uporabnikov", ki nikomur niso ukradli niti sekunde.

Sežiganje telefonov ne bo potrebno dovolj bo poštena igra.

Simobilova pot se je leta 1998 začela z obveščanjem prvih uporabnikov (Osnovno sporočilo reklamnega materiala, da igrajo pošteno in, da uporabnik pri njih nikoli ne bo plačal niti sekunde več kot bo govoril) !!!

Sedaj pa...
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
s tabo se strinjam vendar tudi za to podražitev velja v sloveniji,... tako pač je, ko bomo za vse take in podobne probleme vleteli na ulico, zažigal par avtov,...

do takrat pa,...

borovnica
 

AfterEight

Fizikalc
16. sep 2007
1.217
0
36
Jaz pa mislim, da je vseeno bolje klice "podražiti" z uvedbo 60/1 intervala, kot pa da bi obdržali obstoječi interval in tega podražili. Tako kot je zdaj lahko podražitve občutiš ali pa tudi ne, v nasprotnem primeru bi bil račun v vsakem primeru višji.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Točno tako. In dokler tudi v tujini operaterji ne ponujajo sekundnega intervala ter se nekateri držijo tudi 60/1, ni Slovenija nikakršna izjema.
Tudi taksi ima štartnino. Obrtniki imajo tudi svojo "obračunsko enoto", ki je ne delijo na minutne ali celo sekudne delce pa so zneski neverjetno višji. Primerov ne manjka.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Sedaj bi jim morali odgovoriti predstavniki Mobitela in Simobila z njihovimi izračuni, koliko povprečni uporabnik prihrani in kakšno uslugo nam uporabnikom dejansko delajo s tem, da nam dajejo minutni interval ....
smile-1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Ce sva postena, sta podrazitvi DVE, in sicer:
najhujsa podrazitev, ki bo Simobilovce zadela ni niti toliko minutni/sekundni interval, ki je bil prekopiran ("dogovorjen") z Mobitelom ampak vec kot 8% podrazitev klicev v Mobitelova omrezja.
Poskusimo spraviti skupaj 8% podrazitev in spremembo intervala.
Prebral sem tudi, da "povprecen klic Simobilovca" bojda traja 91 sekund. Ze mogoce, temu ne morem oporekat, ker podatkov nimam. Sem pa siguren, da je ta izracun narejen na podlagi VSEH klicev, ki so opravljeni s strani Simobilovcev - tudi tistih maratonskih, ki se opravljajo (v to sem siguren) med uporabniki Simobila med vikendi.

Zelo zanimivo bi bilo vedeti, kaksna je dolzina klica, ce prej omenjene klice izpustimo s statistike
smile-1.gif


Nocem biti kritik Simobila. Zelim le, da se rece bobu bob!
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Pa reči bobu bob. Vsak ima svoj bob. Tebi je bob podražitev, drugemu dol visi, tretjemu nekaj tretjega.
Operaterji pa po svoje in če si omislijo, da želijo fino služiti, se bodo zamislili in našli fini način. Četud EU skensla intervale čez par let bodo operaterji tedaj našli nov način. Bodi brez skrbi. Denar vrti svet. Stvari niso zastonj in nihče nikogar s pištolo na glavi ne sili k pogovorom.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Sedaj bi jim morali odgovoriti predstavniki Mobitela in Simobila z njihovimi izračuni, koliko povprečni uporabnik prihrani in kakšno uslugo nam uporabnikom dejansko delajo s tem, da nam dajejo minutni interval ....
smile-1.gif

A konsistentnosti ni? Enkrat je povprečje fuč, drugič pa fino?
Vsak naj si odgovori sam. Če se mu sploh da s tem ukvarjati. Boli in bo bolelo predvsem zvrcni može. To ni nobena skrivnost in zaradi teh se nihče veliko ne sekira četudi gredo k Tušmobilu. Velika večina pa je čisto na istem ali malenkost na boljšem.