Simobil: sprememba intervala: 300% podražitev ali

Edvard

Pripravnik
30. okt 2007
559
0
16
To je ta Simobil, ki ima tako rad zvestobo.
wink-1.gif
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.546
297
83
Ja kaj pa ste pričakovali če ne plačate računa seveda da sledi Opomin ki ga treba plačat...
evil.gif
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
nekako razumem stranko a zavedati se je treba tudi naslednjega:
- stranka se je za e račun odločila sama
- tudi če bi spregledala račun od komunale, telekoma, elektrike,... bi dobila opomin
- težko opravičim pošiljanje opominov po neki matriki, saj smo imeli v preteklosti veliko težav z vašimi bivšimi naročniki
- v kolikor se z njim ne strinja naj poda pritožbo, vedno se da ročno pogledati boniteto in v primeru ustrezne spremeniti odločitev
- nerad vidim, da stranke zaradi SVOJE nepazljivosti krivijo druge,...

l.p. b
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
nekako razumem stranko a zavedati se je treba tudi naslednjega:
- stranka se je za e račun odločila sama
- tudi če bi spregledala račun od komunale, telekoma, elektrike,... bi dobila opomin
- težko opravičim pošiljanje opominov po neki matriki, saj smo imeli v preteklosti veliko težav z vašimi bivšimi naročniki
- v kolikor se z njim ne strinja naj poda pritožbo, vedno se da ročno pogledati boniteto in v primeru ustrezne spremeniti odločitev
- nerad vidim, da stranke zaradi SVOJE nepazljivosti krivijo druge,...

l.p. b

Računi so bili vedno plačani pravočasno.
Za e-račun se je stranka odločila sama in za to dobila tudi popust, drži. A vseeno - je e-opomin tako težko izvedljiv projekt?
Ne poznam nobene druge firme/ponudnika/whatever, ki bi zaračunaval opomine. Morda le zato, ker redno plačujem račune, ne vem.
Stranki se ne da pošiljati pritožb, ker zanjo teh par evrov ne bo pomenilo bolj suh kruh. Bo pa zaradi pogostih problemov s ponudnikom prekinil naročniška razmerja. Simple as that.
Pa še pomislek - če bi stranka še vedno dobivala papirnate račune, se to ne bi zgodilo, ker gre vsak račun najprej v e-banko, potem pa v koš. Simobil bi imel z njo večje stroške (poštnina, tisk, papir), a vseeno instrument e-opomina ne obstaja. Jaz mislim, da namenoma. 400 sit za vsak opomin je namreč kar lepa vsota. Pomnožimo s 3 in imamo 1200 sit.

Morda imam srečo, a pri Mobitelu v vseh letih nisem imel NITI ENE reklamacije! Pri Simobilu pa večkrat, v pol krajšem času.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Nekateri pač jamrajo. Itak se zanje nihče prav zares ne sekira, le dela se, da mu ni vseeno. Sorči. Vsem operaterjem rastejo številke. Kaj zdaj? Si boste kupili walkie talkie?

Mogoce pa res. Zakaj bi pa bili molzne krave?!? Pa ta izjava nima zveze s tem, koliko kdo zasluzi in koliko zapravi. Poglej USA, kjer so se hoteli leta 1995 dobesedno OTELIT, ko so postne znamke podrazili x2. Naj omenim, da se prejsnja cena ni spremenila od leta 1972. Nam je pa cisto vseeno. In to je tipicno za mlade demokracije ... ljudje ne vemo/vejo kako delati z denarjem in jim denar ne predstavlja prave vrednote, ker smo/so ga prehitro zasluzili...

Mogoce bi bil cas, da se kdo nad tem zamisli.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Tudi papirnati račun se lahko spregleda,...
drugače pa opomine pošiljajo: telekom, magna - petrol, rutar, telemach, simobil, elektro, komunala,...pa verjetno še kdo.
spomnil sem se le tistih ki sem jih kdaj videl pa tudi zavrnil če mi zaradi določenih razlogov niso bili všeč
evil.gif
pustimo podrobnosti.
res pa je da e opomina ni tako težko implementirat a,...

b
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
za te konkretno navedene v mailu vem da jih zaračunavajo,... nekateri celo zeloooo visoke take ki niso v skladu z,....

za ostale ne vem in to je več ali manj praksa,...

b
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Za kroniko. Najbolj neredni plačniki (eni izmed) so politične stranke. Poravnano pride vedno VSAJ en mesec PO preteku računa.

to je sicer offtopic, ampak ko že govorimo
smile-1.gif
 

AfterEight

Fizikalc
16. sep 2007
1.217
0
36
Pri mobitelu so veliko bolj potrpežljivi, kot pri simobilu kar se tiče pošiljanja opominov.
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.546
297
83
Citat:
Uporabnik AfterEight pravi:
Pri mobitelu so veliko bolj potrpežljivi, kot pri simobilu kar se tiče pošiljanja opominov.

S tem pa se nebi strinjal...jst sem bil naročnik pri mobitelu in sem enkrat pozabil plačat položnico oz sem zamudil 4 dni 5 dan sem plačal in glej vraga so mi že bili poslali opomin...tko da mobitel ni nič drugačeno ostalih...
stupid-1.gif
 

AfterEight

Fizikalc
16. sep 2007
1.217
0
36
Kolikor jaz vem pri mobitelu ne pošiljajo opominov pred koncem meseca, ampak ok. Sicer pa niti ni važno, jaz sem reicmo imel podobno situacijo, ko sem bil še pri simobilu. Pa saj opomin še požreš, itak si sam kriv, potem so začeli zaračunavati nek dodatek, če si prišel plačat položnico brez le-te... kr neki
smile-1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Opomin je zastonj. Kljub temu, da dejansko za operaterja ni zastonj - tisk, poštnina. Operater bi mirno lahko zaračunal tudi samo izdajo opomina in mnoga podjetja v Sloveniji to delajo. Tudi jaz bi v svojem podjetju, bi pa bil toliko racionalen, da bi uporabljal CRM sistem. Potem bi pač avtomatiziral zadeve v toliko, da pri prvih dveh zamudah opomina ne bi zaračunal, kasneje pa. POleg tega pri prvih dveh zamudah ne bi opomina poslal takoj po poteku roka, kasneje pa naslednji dan po pretečenem roku plačila.
 

Edvard

Pripravnik
30. okt 2007
559
0
16
Najbolje si je narediti trajnik - je še ceneje kot provizija za plačilo poločnice npr. v NLB Klik.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Koliko besed za brezvezno stvar. Folk naj redno plačuje ali pa vrže telefon v smeti. Simpl. Privošči si kar si lahko privoščiš.
 

Zenaj4

Pripravnik
5. nov 2007
171
0
16
Citat:
Uporabnik Edvard pravi:
Najbolje si je narediti trajnik - je še ceneje kot provizija za plačilo poločnice npr. v NLB Klik.
crazy1.gif

Imam slabe izkušnje s trajnikom. Ko sem odpovedal Telekom ISDN, se je Telekom spomnil, da je bil čas vezave 24 mesecev in ne 12. In so odtegnili 60.000SIT z računa. Videl sem jih šele čez 2 meseca, ko so ugodili reklamaciji. Nisem dobil niti obvestila oziroma opravičila, samo "položnico" za -60.000 in denar nazaj.

Simobil se je tudi že večkrat zmotil - sicer za manjše zneske. Pa Elektro narobe poračunal za nekaj 100€... Meni se te "direktne obremenitve" ne zdijo preveč zaupanja vredna rešitev.
 

ArmanI

Pripravnik
27. okt 2007
608
0
16
Citat:
Uporabnik Zenaj4 pravi:
Citat:
Uporabnik Edvard pravi:
Najbolje si je narediti trajnik - je še ceneje kot provizija za plačilo poločnice npr. v NLB Klik.
crazy1.gif

Imam slabe izkušnje s trajnikom. Ko sem odpovedal Telekom ISDN, se je Telekom spomnil, da je bil čas vezave 24 mesecev in ne 12. In so odtegnili 60.000SIT z računa. Videl sem jih šele čez 2 meseca, ko so ugodili reklamaciji. Nisem dobil niti obvestila oziroma opravičila, samo "položnico" za -60.000 in denar nazaj.

Simobil se je tudi že večkrat zmotil - sicer za manjše zneske. Pa Elektro narobe poračunal za nekaj 100€... Meni se te "direktne obremenitve" ne zdijo preveč zaupanja vredna rešitev.

Se strinjam
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno: