Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
nekako razumem stranko a zavedati se je treba tudi naslednjega:
- stranka se je za e račun odločila sama
- tudi če bi spregledala račun od komunale, telekoma, elektrike,... bi dobila opomin
- težko opravičim pošiljanje opominov po neki matriki, saj smo imeli v preteklosti veliko težav z vašimi bivšimi naročniki
- v kolikor se z njim ne strinja naj poda pritožbo, vedno se da ročno pogledati boniteto in v primeru ustrezne spremeniti odločitev
- nerad vidim, da stranke zaradi SVOJE nepazljivosti krivijo druge,...
l.p. b
Računi so bili vedno plačani pravočasno.
Za e-račun se je stranka odločila sama in za to dobila tudi popust, drži. A vseeno - je e-opomin tako težko izvedljiv projekt?
Ne poznam nobene druge firme/ponudnika/whatever, ki bi zaračunaval opomine. Morda le zato, ker redno plačujem račune, ne vem.
Stranki se ne da pošiljati pritožb, ker zanjo teh par evrov ne bo pomenilo bolj suh kruh. Bo pa zaradi pogostih problemov s ponudnikom prekinil naročniška razmerja. Simple as that.
Pa še pomislek - če bi stranka še vedno dobivala papirnate račune, se to ne bi zgodilo, ker gre vsak račun najprej v e-banko, potem pa v koš. Simobil bi imel z njo večje stroške (poštnina, tisk, papir), a vseeno instrument e-opomina ne obstaja. Jaz mislim, da namenoma. 400 sit za vsak opomin je namreč kar lepa vsota. Pomnožimo s 3 in imamo 1200 sit.
Morda imam srečo, a pri Mobitelu v vseh letih nisem imel NITI ENE reklamacije! Pri Simobilu pa večkrat, v pol krajšem času.