Še strožji zakon o alkotu

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Alkoholikov ni problem spravit s ceste, le jajca je treba met pri zakonodaji.
Podaljšat odvzeme za nad 0,8 (po starem): vsakič naslednjič se podaljša za faktor recimo 12. Prvič 3 mesece, drugič tri leta. Tretji odvzem je za zmeraj.
In kogar se dobi vozit z odvzeto vozniško, gre tisti hip, nepreklicno, brez debate, brez ponovnega obiska sodnika, v zapor. Do konca odvzema, pa četudi je to za 30 let. Če dokažeš, da ti ni za zaupat, potem te je treba izločit iz družbe.
Seveda mora biti kak izjema (nujne vožnje v smislu reševanja življenja), ampak to je pa tudi to. Če bi tako spremenili zakonodajo in tos triktno izvajali, v letu dni spravimo pijance s cest.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik tis pravi:
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Sem že večkrat napisal - dokler nekaj pijancev, objestnežev & co zaradi povzročitve hude prometne nesreče ne bo izgubilo bajte in še 20 let odplačevalo odškodnino, se ne bo veliko spremenilo.

Primer onega pijanca, ki je ubil 2 dekleti in fanta: takoj pregled in zamrznitev vsega premoženja, hitra civilna sodba in odškodnina recimo 300k. Proda firmo, bajto, avto, vikend... če ima pol žena, se pač proda in vzame samo polovico. Razliko oddela do konca življenja, če prej umre, se prenese na dediče (seveda plačajo le, če je preostanek odškodnine večji od dediščine). Vse malverzacije, odprodaje premoženja od dneva nesreče dalje so nične.

Drug del pa seveda kazenska odgovornost, potrebno bi bilo spremeniti kazensko odgovornost in vsako nesrečo kot posledico pijanosti ali objestnosti prekvalificirati v uboj oz. poizkus uboja. In seveda: ko napihaš 0.24, lisice in v arest za 12ur.

Kaj pa, če nesrečo povzroči nekdo, ki ima blizu nič? Se ti ne zdi, da potem nastaja "rahla" neenakost pred zakonom?
Zato sem jaz še vedno za obvezno delo v ustanovah, ki se ukvarjajo z zdravljenjem preživelih v nesreči.

In te preživeli v nesrečah in njihovi svojci bodo verjetno zelo veseli, da bodo v teh ustanovah delali ravno tisti, ki so te nesreče narediji?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Alkoholikov ni problem spravit s ceste, le jajca je treba met pri zakonodaji.
Podaljšat odvzeme za nad 0,8 (po starem): vsakič naslednjič se podaljša za faktor recimo 12. Prvič 3 mesece, drugič tri leta. Tretji odvzem je za zmeraj.
In kogar se dobi vozit z odvzeto vozniško, gre tisti hip, nepreklicno, brez debate, brez ponovnega obiska sodnika, v zapor. Do konca odvzema, pa četudi je to za 30 let. Če dokažeš, da ti ni za zaupat, potem te je treba izločit iz družbe.
Seveda mora biti kak izjema (nujne vožnje v smislu reševanja življenja), ampak to je pa tudi to. Če bi tako spremenili zakonodajo in tos triktno izvajali, v letu dni spravimo pijance s cest.
Haha, kar misli si. Če bi tole res striktno izvajali, bi se kmalu 100 000 državljanov znašlo za rešetkami, Kdo jih bo živel in kdo bo pa delal in plačeval davke namesto njih?
Pa si tudi izračunal, koliko nesreč bi bilo manj, če bi res vse pijance sparvili s cest - vključno s tistimi, ki spijejo pivo ali dva?

Pa misliš da se tistimk ki spijejo par pirov nesreča ne more zgodit iz istih vzrokov kot se treznim? In je pri teh vednoi napaka posledica alkoholiziranosti?
 
Nazadnje urejeno:

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Več oddaj bi morali predvajati, obvezn psiho pregled na cppju, ugled rehab. centra ipd...

Ko imamo toliko proti ZDA, tam se folk bojijo kot ovce voziti pod vplivom drog ali alkotota = DUA....ali kako se že imenuje.

Le zakaj? Ker fašeš lisičke, čuza, aretiran si, visoka kazen, pa še sodnika takoj fašeš in še in še.
 
Nazadnje urejeno:

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36
Citat:
Uporabnik synthman pravi:

Haha, kar misli si. Če bi tole res striktno izvajali, bi se kmalu 100 000 državljanov znašlo za rešetkami, Kdo jih bo živel in kdo bo pa delal in plačeval davke namesto njih?


Nikakor ne.

Morda bi prvih pet šlo sedet za par let, mediji bi pisali o tem, gledali bi jokajoče družine.... in to bi bilo to. Nihče si ne bi več upal pijan na cesto.
 

bisnen

Pripravnik
9. maj 2008
400
0
16
Verjetnost, da te ustavi policija bi se morala povečati. Če bi te na relaciji 200 km ustavili 3x in bi vsakič izgubil minimalno 15 min, verjamem, da nihče nebi več vozil hitreje ali pa pil, pa ne bi bilo potrebe po enormnih kaznih. Tako pa na tej relaciji ne srečaš niti ene patrulje, ob stoječih radarjih zmanjšaš potem pa kakor hočeš.
Žal pa je pri nas veliko premalo policajev, da bi bilo to mogoče.
Potem je pa tu še problem lokalnih policajev, ki vejo za marsikaterega serijskega prekrškarja, pa s z njim (norcem) nočejo ukvarjati in raje zamižijo oz. se obrnejo v stran.

lp
 

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.984
17
38
Bled
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Alkoholikov ni problem spravit s ceste, le jajca je treba met pri zakonodaji.
Podaljšat odvzeme za nad 0,8 (po starem): vsakič naslednjič se podaljša za faktor recimo 12. Prvič 3 mesece, drugič tri leta. Tretji odvzem je za zmeraj.
In kogar se dobi vozit z odvzeto vozniško, gre tisti hip, nepreklicno, brez debate, brez ponovnega obiska sodnika, v zapor. Do konca odvzema, pa četudi je to za 30 let. Če dokažeš, da ti ni za zaupat, potem te je treba izločit iz družbe.
Seveda mora biti kak izjema (nujne vožnje v smislu reševanja življenja), ampak to je pa tudi to. Če bi tako spremenili zakonodajo in tos triktno izvajali, v letu dni spravimo pijance s cest.
Haha, kar misli si. Če bi tole res striktno izvajali, bi se kmalu 100 000 državljanov znašlo za rešetkami, Kdo jih bo živel in kdo bo pa delal in plačeval davke namesto njih?
Pa si tudi izračunal, koliko nesreč bi bilo manj, če bi res vse pijance sparvili s cest - vključno s tistimi, ki spijejo pivo ali dva?

Pa misliš da se tistimk ki spijejo par pirov nesreča ne more zgodit iz istih vzrokov kot se treznim? In je pri teh vednoi napaka posledica alkoholiziranosti?

Glede na tvoj stil pisanja se mi že zelo dozdeva da si alkoholik. Znano je, da je alkohol eden večjih sovražnikov na cestah a ga ti še vedno zagovarjaš
crazy1.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik hooger pravi:
Glede na tvoj stil pisanja se mi že zelo dozdeva da si alkoholik. Znano je, da je alkohol eden večjih sovražnikov na cestah a ga ti še vedno zagovarjaš
crazy1.gif
A ti je zmanjkalo argumentov, da sedaj skušaš diskreditirat sogovornika češ da je alkoholik? Pa kaj ima to veze z novim zakonom, al sem ali nisem?
Dejstvo je, da med je povzročitelji nesreč manj kot 10% pijanih. In tudi pijanim se nesreče dogajajo iz istih razlogov kot treznim, dejansko je takih nesreč, ki so posledica alkohola le par procentov. Takoh pa ta zakon ne bo spravil s cest, le visoko bo sankcioniral tiste nenevarne, ki so spili par pirov.
Če že dosedanja grožnja, da se pijan lahko ubiješ ne zaleže, potem tud denarne kazni ne bodo, te bodo le lepo polnile proračun.

Zakon so sprejeli izključno zaradi polnjenja državne blagajne, po nekajmesečni medijski kampaniji proti alkoholiziranim so javnost prepričali, da na cestah ubijajo le alkoholizirani, ter tako dobili podporo za večje polnjenje proračuna.
Dejansko pa precej bolj množično ubijajo prehitri, tisti z mobitelom.... Tu je pa težje dobit podporo javnosti za zvišanje kazni. Je treba mislit na naslednje volitve.

Sicer pa, a niso že pri prejšnjem zakonu obljubljali vse to, kar naj bi dosegel šele ta zakon?
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.214
852
113
Citat:
Uporabnik volvo5er pravi:
Stanje na cestah (če gledamo promet kot celoto) je pa slabše kot kadarkoli prej! Dokler ne bo neke osnovne kulture na cestah ne bo boljše, le-te se pa ne da doseči z višanjem kazni! Upam da je vsem v interesu kar najhitrejša ŠE VARNA vožnja in da niste taki idioti, da zagovarjate višje kazni, ki razen k višjim prihodkom v proračun in kvazi izboljšani varnosti na cestah, pripomorejo le k manjši pretočnosti prometa.
na čem pa temelji ta tvoja ocena o stanju na cestah? ker število nesreč se iz leta v leto zmanjšuje, ne glede na povečanje prometa.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik bisnen pravi:
Verjetnost, da te ustavi policija bi se morala povečati. Če bi te na relaciji 200 km ustavili 3x in bi vsakič izgubil minimalno 15 min, verjamem, da nihče nebi več vozil hitreje ali pa pil, pa ne bi bilo potrebe po enormnih kaznih. Tako pa na tej relaciji ne srečaš niti ene patrulje, ob stoječih radarjih zmanjšaš potem pa kakor hočeš.
Vsekakor si ne želim policijske države, in policajev, ki bi te vsakih 20km zadrževali 15 min za brez veze in šteli sponke v prvi pomoči.

Potrebe po višjih kaznih pa nimajo zveze z prometom ampak edino s primankljajem v državni blagajni.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.214
852
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Da. Zakon deluje, vsaj na moji dnevni relaciji. Število "kamikaz" se je več kot prepolovilo. Je pa to posledica višjih kazni in poostrenega nadzora s stacionarnimi in Provida merilniki.

Pa je kakšna povezava med številom kamikaz in številom prometnih nesreč? Ali med višino pobranih kazni?
Ker khmm, število nesreč se pa ni prepolovilo.
ne, zmanjšalo se je "samo" za četrtino:
Lani veliko manj nesreč kot predlani
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
S tem zakonom nebo nič....oziroma bo....ta ki bo pijan bo reskiral in bo bežal policiji (prej so se ustavili)...saj se ve kaj dela alkohol....in potem bo še več smrtnih žrtev....in to nič krivih.

Za na AC pa morejo bit fizične ovire da ne moreš v obratno smer.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
18 let že samo višajo kazni, kaj drugega pa ne znajo, in tudi sedaj ni nič drugače.
Spreminjajo nekaj samo zato, da nebi nič spremenili, saj vsako leto pokasirajo več. To pa državi zelo ustreza.
S tem zakonom se bo priliv v proračun povečal, kar bo EDINI namen in učinek tega zakona. Vse drugo je samo pesek v oči.

Več se jih pobije, manj penzij in zdravljenja na stara letaje treba plačat.

In kaj ti predlagaš? Mogoče bi enkrat poleg tega, kar stalno ponavljaš, napisal še kak predlog, kaj bi bilo treba naredit.
Sem že parkrat napisal, pa tudi volvo 5er je lepo odgovoril namesto mene.
Zdej si pa zapomni, da ne boš jutri spet isto spraševal.
Point je v tem, da se državi odvzame interes da se zgodi čim več prekrškov in nesreč, saj sedaj država na njih dobro služi. In kakor kaže bo še bolj kasirala v bodoče.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.214
852
113
daj že nehaj nabijati s temi dobrimi zaslužki države na račun denarnih kazni. država bi več denarja nabrala, če bi trošarine za pogonska goriva zvišala za 1 cent, kot pa ga nabere iz vseh denarnih kazni
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Alkoholikov ni problem spravit s ceste, le jajca je treba met pri zakonodaji.
Podaljšat odvzeme za nad 0,8 (po starem): vsakič naslednjič se podaljša za faktor recimo 12. Prvič 3 mesece, drugič tri leta. Tretji odvzem je za zmeraj.
In kogar se dobi vozit z odvzeto vozniško, gre tisti hip, nepreklicno, brez debate, brez ponovnega obiska sodnika, v zapor. Do konca odvzema, pa četudi je to za 30 let. Če dokažeš, da ti ni za zaupat, potem te je treba izločit iz družbe.
Seveda mora biti kak izjema (nujne vožnje v smislu reševanja življenja), ampak to je pa tudi to. Če bi tako spremenili zakonodajo in tos triktno izvajali, v letu dni spravimo pijance s cest.
Haha, kar misli si. Če bi tole res striktno izvajali, bi se kmalu 100 000 državljanov znašlo za rešetkami, Kdo jih bo živel in kdo bo pa delal in plačeval davke namesto njih?
Pa si tudi izračunal, koliko nesreč bi bilo manj, če bi res vse pijance sparvili s cest - vključno s tistimi, ki spijejo pivo ali dva?

Pa misliš da se tistimk ki spijejo par pirov nesreča ne more zgodit iz istih vzrokov kot se treznim? In je pri teh vednoi napaka posledica alkoholiziranosti?
Prvič: malo natančneje beri: napisal sem nad 0,8, ker je več kot samo dva pira ...
Drugič: probem so močno alkoholizirani in povratniki. Nekaj bi jih zaprli, ostale bi srečala pamet (ali pa bi pač vse pozaprli, važno da jih ni več na vestah)
Tretjič: kdo jih bo živel: proračun. Raje plačujem za njihov zapor, kot da so na cesti
In četrtič: ne smeši s s takimi ciframi. Niti 1000 jih ne bi bilo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik bisnen pravi:
Verjetnost, da te ustavi policija bi se morala povečati. Če bi te na relaciji 200 km ustavili 3x in bi vsakič izgubil minimalno 15 min, verjamem, da nihče nebi več vozil hitreje ali pa pil, pa ne bi bilo potrebe po enormnih kaznih. Tako pa na tej relaciji ne srečaš niti ene patrulje, ob stoječih radarjih zmanjšaš potem pa kakor hočeš.
Žal pa je pri nas veliko premalo policajev, da bi bilo to mogoče.
Potem je pa tu še problem lokalnih policajev, ki vejo za marsikaterega serijskega prekrškarja, pa s z njim (norcem) nočejo ukvarjati in raje zamižijo oz. se obrnejo v stran.

lp
Kam bi pa prišli, če bi stalno ustavljali. In tudi potrebno ni - je pa potrebno, da namesto fiksnih radarjev, ki so namenjeni le polnjenju proračuna, nabavijo cel kup provid, s katerimi se lovi ne le prhitre, ampak vse, ki vozijo nevarno. Fksni radar ni še nikogar dobil prehitevat po desni, telefonirat ali imet premajhno varnostno ... In predvsem: provide uporablja na normalnih cestah in po mestih.
S tvojim zadnjim stavkom se pa 100% strinjam. Pa ni problem le v lokalnih pijančkih. Zadnjič stojim na semaforju, nasproti čaka policijski avto. Mimo mene po desni ata na avtomatiku in desno zavije skozi rdečo, pa je videl policaje, ker jih je gledal (aja, bil je brez čelade). In policaja namesto do bi šla za njim in ga kaznovala, sta ga le gledala. Ni kaj, dober vtis sta naredila.
Policaji bi morali striktno in takoj kaznovat prekrške, ki jih opazijo - lahko tudi le z opominom, važno je le, da ljudje dobijo vtis, da policaji vidijo prekrške in jih kaznujejo. Ne pa da smo prišli do stanja, ko si vsak upa dela prekrške policajem pred nosom ker ve, da se mu ne bo nič zgodilo.
 

volvo5er

Pripravnik
5. maj 2008
139
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik sass pravi:
na čem pa temelji ta tvoja ocena o stanju na cestah? ker število nesreč se iz leta v leto zmanjšuje, ne glede na povečanje prometa.

Na subjektivnem opažanju prometa in na podlagi časa, ki ga potrebujem za prevoz določene razdalje.

Kot da je število prometnih nesreč edino kar šteje v prometu. Res je, da se je število nesreč zmanjšalo, če gre verjeti statistiki, kot je tudi res, da nihče ne ve, oziroma se ni potrudil izračunati koliko zaradi novih odsekov cest, zaradi bolj varnih avtomobilov (aktivna varnost) in pa koliko zaradi represivnih zakonov.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.214
852
113
brez zamere, amapk jaz precej bolj verjamem uradnim podatkom, ki jih je izdal SURS in veljajo za celotno območje slovenije skozi celo leto ter temeljijo na izmerjenih podatkih, kot pa tvojim subjektivnim opažanjem, ki so omejene zgolj na tisti čas, ko si ti na cesti in le na tvojo relacijo, poleg tega pa so še subjektivno omejene.
 

bisnen

Pripravnik
9. maj 2008
400
0
16
Narobe sem bil razumljen, hotel sem povedati, ravno to, kar si mi ti odgovoril. Da če na poti dolgi 200 km ne srečam nobene patrulje, potem je lahko vsak počne kar želi.
Če je velika verjetnost, da ga bodo zaradi objestne vožje dobili, potem tega ne bo počel. Se pravi, večja kot je verjetnost, da bo voznik pri kršenju predpisov ustavljen (ne glede na višino kazni) bolj se bo predpisov držal. Ker pa je pri nas tako, da je na cestah premalo policistov in da se postopki pred sodnikom za prekrške vlečejo po leto ali več, tudi sankcije ne zaležejo toliko.

Hitrost sem omenil le kot primer, ker se nam vsem mudi, in če bi bila velika verjetnost, da te na tej razdalji kjerkoli kakšnih trikrat izmerijo in ustavijo , bi bil učinek izgubljenega časa, ne glede na višino kazni takšen, da se ne bi splačalo (časovno) voziti hitreje. Prav tako pa prehitevanje po desni, prehitevanje kolon po odsavtnem pasu,......
 
Nazadnje urejeno:

volvo5er

Pripravnik
5. maj 2008
139
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik sass pravi:
brez zamere, amapk jaz precej bolj verjamem uradnim podatkom, ki jih je izdal SURS in veljajo za celotno območje slovenije skozi celo leto ter temeljijo na izmerjenih podatkih, kot pa tvojim subjektivnim opažanjem, ki so omejene zgolj na tisti čas, ko si ti na cesti in le na tvojo relacijo, poleg tega pa so še subjektivno omejene.

Nič ne zamerim, samo pokaži mi podatke, ki kažejo na to, da se je stanje v prometu nasploh izboljšalo (razen prometnih nesreč, te sem že videl).